Jako, że to mój pierwszy "merytoryczny" post na tym Forum wybaczcie jeśli coś piszę niewłaściwie.
Na wstępie zaznaczę, iż szukałem rozwiązania problemu w innych tematach ale nie znalazłem niczego pasującego w odniesieniu do VIII gen.
Mam następującą zagwozdkę. W mojej Hondzie Civic VIII 1.8 (sedan) z 2007 roku od początku upałów pojawiło się dziwne "skrzypienie" występujące tylko przy energicznym ruszaniu (1 bieg), zarówno na prostej jak i skręconej kierownicy. Jest co maks sekundowe skrzypnięcie (odgłos bardziej guma, na pewno nic metalowego), wydobywające się nie z zawieszenia, a ze strefy za pedałami. Jak auto dostanie prędkości to nic już nie skrzypi. Autko zostało sprawdzone w warsztacie i zawieszenie jest w porządku oraz nie ma luzów w układzie kierowniczym.
Spotkaliście się z czymś podobnym w Waszych samochodach?
Przeszukując forum natknąłem się na podobny opis dotyczący VII gen i tam winowajcą była maglownica, którą trzeba było nasmarować. Czy to może być ten sam problem?
Na wstępie zaznaczę, iż szukałem rozwiązania problemu w innych tematach ale nie znalazłem niczego pasującego w odniesieniu do VIII gen.
Mam następującą zagwozdkę. W mojej Hondzie Civic VIII 1.8 (sedan) z 2007 roku od początku upałów pojawiło się dziwne "skrzypienie" występujące tylko przy energicznym ruszaniu (1 bieg), zarówno na prostej jak i skręconej kierownicy. Jest co maks sekundowe skrzypnięcie (odgłos bardziej guma, na pewno nic metalowego), wydobywające się nie z zawieszenia, a ze strefy za pedałami. Jak auto dostanie prędkości to nic już nie skrzypi. Autko zostało sprawdzone w warsztacie i zawieszenie jest w porządku oraz nie ma luzów w układzie kierowniczym.
Spotkaliście się z czymś podobnym w Waszych samochodach?
Przeszukując forum natknąłem się na podobny opis dotyczący VII gen i tam winowajcą była maglownica, którą trzeba było nasmarować. Czy to może być ten sam problem?
Comment