Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Blokowanie kierownicy podczas jazdy-Honda Civic VIII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Blokowanie kierownicy podczas jazdy-Honda Civic VIII

    Witam.
    2 tygodnie temu temu zakupiłam Honde Civic VIII 2009r. Wyczekaną, wymarzoną.. No i niestety już po paru dniach od zakupu na prostej drodze podczas jazdy zablokowala mi sie kierownica, po dwóch dniach to samo.. Wyskoczył komunikat CHECK SYSTEM i kierownica mozna było ruszac jedynie w bardzo małym zakresie, tak ze umozliwilo mi to zjechanie na pobocze (na szczescie). Po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu wszystko wróciło do normy. Byłam u mechanika, ktory podpial auto pod komputer i wyskoczyl nastepujacy błąd: Czujnik kąta położenia silnika (wielkosc zmiany sygnalow) kontrola układu kierowniczego. Następnie oddalam samochod do komisu w ktorym został zakupiony oczekujac naprawy w ramach gwarancji.. Komis oddal samochod do serwisu Hondy, po 2ch dniach był do odbioru.. Powiedzieli ze prawdopodobnie przyczyna były zasniedziale kable.. powiedziele ze cos tam wyczyscili, pomalowali i teraz trzeba pojezdzic i zobaczyc czy problem zniknal.. No to pojechalam pełna nadziei, nie ujechalam 500 m i bach.. to samo z tym ze tym razem podczas zatrzymania na światłach...Czy ktos z Was wie skąd to się wzieło? Jestem juz zrezygnowana.. bardzo mnie to martwi, boje sie ze nie beda potrafili wykryć przyczyny i problem bedzie wracal.. Pozdrawiam i licze na Wasza pomoc

  • #2
    Może jakieś zwarcie instalacji blokuje Ci wspomaganie. Nie dotyka Ci gdzieś klema akumulatora do np. maski?

    Comment


    • #3
      zwarcie może być. Ale klema do maski (-) bez znaczenia, (+) pożar po kilku sekundach

      Comment


      • #4
        Napisała wyraźnie
        Zamieszczone przez anula Zobacz posta
        Czujnik kąta położenia silnika (wielkosc zmiany sygnalow) kontrola układu kierowniczego
        To jest najprawdopodobniej (zależnie od konstrukcji układu) czujnik w elemencie 23

        Jest to nic innego jak odpowiednik czujnika skrętu,tylko mierzony na wirniku,bo tak prościej.Ilość przewodów wskazuje na to ze ten encoder tam wlaśnie jest.
        Do sprawdzenia instalka ,a jak potwierdzi sią sprawność wiązki to wymiana.Byle jaka wilgoć w tych przewodach ,unicestwia uklad.
        Nawet jeśli niesprawny jest sam silnik i system podaje to jako bląd z czujnika,to i tak do wymiany będzie cały podzespół,bo jest nienaprawialny.
        Last edited by m26; 07-05-2016, 06:42.

        Comment

        Working...
        X