Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowe łożysko piasty - uszkodzone??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nowe łożysko piasty - uszkodzone??

    Witajcie,
    wymieniałem tydzień temu łożysko piasty z tyłu, lecz z powodu zbyt krótkich szpilek, musiałem je ściągnąć i założyć stare w oczekiwaniu na nowe szpilki. Zauważyłem jednak, że jest coś z nim chyba nie tak. Problem wygląda następująco:



    Czy to co na wideo jest dopuszczalne? Przy ściąganiu piasty, odpadł nawet ruchomy kawałek z filmu 2, tak że było widać elementy toczne i biały smar.

  • #2
    to jest raczej w normie ,nie będzie luzu po skręceniu nakrętką na czopie
    ale za wiele smaru fabryka nie daje już nie ta jakość jak kiedyś
    sigpic moje autko D16W4VTEC
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

    Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


    https://www.youtube.com/my_videos?o=U

    Comment


    • #3
      dzięki za odpowiedź, sprawdzę po skręceniu czy nie lata Stare po ściągnięciu tak nie latało

      Comment


      • #4
        Przy wbijaniu szpilek, dwa zęby ABS oberwały niestety młotkiem...Piasta do wyrzucenia? Czy trochę zetrzeć i może zostać?
        IMG_1658.jpgIMG_1657.jpg

        Comment


        • #5
          Witam,
          Proszę o pomoc. Muszę również wymienić piastę z tyłu, szumi już jak cholera. Problem w tym że z tyłu mam bębny i nigdzie nie znalazłem piasty z opisem bębny.
          Może wiecie gdzie nabyć takową część.

          Comment


          • #6
            Bębny? A co Ty masz za auto? UFO ma wszędzie tarcze...
            Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

            Comment

            Working...
            X