Sorry, ale ta tabelka jest śmiechu warta. Gdzie taki YellowStuff wytrzymuje 900 stopni jak przy ok. 700 tarcze zapalają się na czerwono
Standardowy klocek wytrzymuje ok. 260-290 stopni, a później odpuszcza. Wszystkie temperatury począwszy od BlackStuff do Yellow Stuff to ściema
Myślę że jak podzielimy je przez pół to będziemy blisko prawdy
Torowe klocki rzadko kiedy wytrzymują więcej niż 700 stopni bo później to już nie ma na czym hamować
ściema ściema ściema 
A to że klocek dużo pyli = dobrze hamuje to też bajka. Jak coś się przegrzewa bo jest badziewiem to też będzie dużo pylić i się zużywać. Każde 100 stopni powyżej temp. optymalnej dla danego klocka to 2x większe zużycie/pylenie, kolejne 100 stopni to już 4x ... itd. itd.
Na klockach nie ma co oszczędzać, podobnie jak na oponach. Już lepiej włożyć badziewną tarcze bo doprowadzenie jej do czerwoności wymaga trochę zachodu, a klocek to każdy potrafi popalić - czasem wystarczy jedno hamowanie. Wkładajcie dobre markowe klocki to dłużej pożyjecie





A to że klocek dużo pyli = dobrze hamuje to też bajka. Jak coś się przegrzewa bo jest badziewiem to też będzie dużo pylić i się zużywać. Każde 100 stopni powyżej temp. optymalnej dla danego klocka to 2x większe zużycie/pylenie, kolejne 100 stopni to już 4x ... itd. itd.
Na klockach nie ma co oszczędzać, podobnie jak na oponach. Już lepiej włożyć badziewną tarcze bo doprowadzenie jej do czerwoności wymaga trochę zachodu, a klocek to każdy potrafi popalić - czasem wystarczy jedno hamowanie. Wkładajcie dobre markowe klocki to dłużej pożyjecie

Comment