Cześć Forumowicze.
Chciałem zapytać czy ktoś nie spotkał się, podobnym problemem dotyczacym ABS-u w Hondzie Civic 8, 1.8 z 2008r.
Poczatkowo kontrolka zapalała się co jakiś czas, później już na stałe
Właściwie kiedy podjechałem za pierwszym razem sprawdzić na stację diagnostyczną co tam się wyświetli, to pokazało chyba tylko tylni sensor od strony kierowcy, gdzieś jeszcze ma zdjęcie.
Po wymianie niestety bez zmian, ale na innej stacji nie byli już w stanie podpiąć się pod auto.
W efekcie końcowym odczytałem kody błędu ABS z migającej kontrolki ABS, i wyświetliło 11, 16, 18, i 21 aktualnie.
Przed wymianą dla świętego spokoju czujników ABS które mi się już niezbyt podobały i były mega zapieczone pokazywał z tego co pamiętam 16 i 18
Wymieniłem oba z tyłu, przedni od pasażera. Pierścienie wyglądają bardzo ładnie z tyłu, jedno łożyskowanie z pierścieniem wymieniałem przy poprzedniej naprawie. Zawieszenie również jest ok.
Gdzieś na anglojęzycznym forum doczytałem, że może to również być wina rdzy przy masie, i tutaj moje pytanie gdzie szukać... Wtyczka na pompie jest czysta i ładnie siedzi. Wtyczki przy czujnikach również wydają się być w porządku...
No i czy postępujące w ten sposób błędy, mimo wymiany czujników dla świętego spokoju mogą świadczyć o problemach np. Z rdzą gdzieś na styku masy? Płyn hamulcowy w sumie też był wymieniany jakiś niespełna rok temu.
Będę wdzięczny za podpowiedzi!
Pozdrawiam!
Chciałem zapytać czy ktoś nie spotkał się, podobnym problemem dotyczacym ABS-u w Hondzie Civic 8, 1.8 z 2008r.
Poczatkowo kontrolka zapalała się co jakiś czas, później już na stałe

Właściwie kiedy podjechałem za pierwszym razem sprawdzić na stację diagnostyczną co tam się wyświetli, to pokazało chyba tylko tylni sensor od strony kierowcy, gdzieś jeszcze ma zdjęcie.
Po wymianie niestety bez zmian, ale na innej stacji nie byli już w stanie podpiąć się pod auto.
W efekcie końcowym odczytałem kody błędu ABS z migającej kontrolki ABS, i wyświetliło 11, 16, 18, i 21 aktualnie.
Przed wymianą dla świętego spokoju czujników ABS które mi się już niezbyt podobały i były mega zapieczone pokazywał z tego co pamiętam 16 i 18

Gdzieś na anglojęzycznym forum doczytałem, że może to również być wina rdzy przy masie, i tutaj moje pytanie gdzie szukać... Wtyczka na pompie jest czysta i ładnie siedzi. Wtyczki przy czujnikach również wydają się być w porządku...
No i czy postępujące w ten sposób błędy, mimo wymiany czujników dla świętego spokoju mogą świadczyć o problemach np. Z rdzą gdzieś na styku masy? Płyn hamulcowy w sumie też był wymieniany jakiś niespełna rok temu.
Będę wdzięczny za podpowiedzi!

Comment