Witam,
Mam następujący problem, mianowicie po awari sprzęgła która przebiegała w następujący sposób:
-podczas jazdy auto zaczęło wrzucać luz I zaskakiwać na odpowiedni bieg po czym na drugi dzień nie odpaliło.
Diagnoza sprzeglo (trafiona) po wymianie okazuje się że pompa (TCM) jedzie w skrajną pozycję ( sprzeglo nie jest wciśnięte ) zatrzymuje się w tej pozycji I piszczy I "klika silnikiem".
Spotkał się ktoś z taką sytuacją?
Jakieś rady ?
Mam następujący problem, mianowicie po awari sprzęgła która przebiegała w następujący sposób:
-podczas jazdy auto zaczęło wrzucać luz I zaskakiwać na odpowiedni bieg po czym na drugi dzień nie odpaliło.
Diagnoza sprzeglo (trafiona) po wymianie okazuje się że pompa (TCM) jedzie w skrajną pozycję ( sprzeglo nie jest wciśnięte ) zatrzymuje się w tej pozycji I piszczy I "klika silnikiem".
Spotkał się ktoś z taką sytuacją?
Jakieś rady ?
Comment