Witam, a więc po kolei:
- diagnoza serwisu - sterownik do wymiany bądź regeneracji,
- demontaż i wymiana szczotek sterownika,
- po wymianie zamontowałem ponownie sterownik, elektronika nsterownika nie ruszają,
- próba odpowietrzenia wysprzeglika za pomocą HDS, niby łączy się z autem ale nie hce mi się połączyć z i-shift, "odpowietrzenie" reczne, bombelki polecialy i już myślałem że jest ok,
- odpaliłem auto, wrzucam bieg A, działa, jedzie, sukces, wrzucam bieg wsteczny, zgrzyt, szarpnięcie i zgasł silnik. Teraz nie można odpalić auta bo jest zablokowany bieg wsteczny niezależnie od gałki zmiany biegów. Włączam zapłon i świeca się tylne światła wstecznego. Jak wyjść z tej sytuacji i wrzucić bieg neutralny.
- diagnoza serwisu - sterownik do wymiany bądź regeneracji,
- demontaż i wymiana szczotek sterownika,
- po wymianie zamontowałem ponownie sterownik, elektronika nsterownika nie ruszają,
- próba odpowietrzenia wysprzeglika za pomocą HDS, niby łączy się z autem ale nie hce mi się połączyć z i-shift, "odpowietrzenie" reczne, bombelki polecialy i już myślałem że jest ok,
- odpaliłem auto, wrzucam bieg A, działa, jedzie, sukces, wrzucam bieg wsteczny, zgrzyt, szarpnięcie i zgasł silnik. Teraz nie można odpalić auta bo jest zablokowany bieg wsteczny niezależnie od gałki zmiany biegów. Włączam zapłon i świeca się tylne światła wstecznego. Jak wyjść z tej sytuacji i wrzucić bieg neutralny.
Comment