Ja preferuję ATE, sporo osób też tego producenta stosuje, Honda też. Typ SL6 jest 2 razy mniej lepki jak standardowy typ SL, co powinno dodatkowo pomóc (o ile to nie sprawa mechaniczna) by łatwiej pracował pedał.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Twardy pedał sprzęgła
Collapse
X
-
Pozwolicie, że po tak długiej przerwie wrócę do tematu.
Płyn wymieniony, wraz wyprzęgnikiem i przy okazji klocki nowe z przodu założone.
Nadal muszę użyć dużo siły do wciśnięcia pedału sprzęgła.
Przesiadłem się na 1 dzień na nowy salonowy i20 zony i tam pedał wchodzi jak nóż w masło. Lekko i bez żadnych oporów.
U mnie trzeba nacisnąć mocniej.
Myślę sobie, że różnie to bywa w różnych modelach samochodów.
Inną rzeczą jest to że civic z 2007 r. a i20 z 2020 r.
Comment
-
akurat znam auto i20 i nawet nie salonowy a roczny i za pierwszym razem jak wcisnąłem sprzęgło byłem przekonany że pękł wąż i coś się rozsypało. W i20 sprzęgło chodzi tak, że z kolei moja żona nie potrafi nim ruszyć, ma spore kłopoty bo to sprzęgło nie ma w ogóle oporów, kompletnie jak by ktoś rozspręglił skrzynie z pedałem, to jest przegięcie w drugą stronę, to jest tak jak by puścił wąż i pedał wpadł do środkanaprawdę tym ciężko jechać. Tak że tu porównanie do Hondy to Waldis, nie walcz z tym bo Honda z salonu żadna nie ma nawet teraz tak pracującego sprzęgła. Mi i mojej takie sprzęgło kompletnie nie odpowiada, nie wiem jak ułożyć stopę by to sprzęgło puścić tak by mieć nad nim kontrolę. Jazda jak "L", zanim się przyzwyczaić idzie. Auto było zastępcze i moja mówi że 5 razy jej zgasł zanim wyjechała z parkplacu ubezpieczeniowego i wszyscy się gapili "baba pewnie jeździć nie umie" (po przesiadce z Yarisa).
Mówiąc krótko, w Civic nie zrobisz sprzęgła jak w i20 mowy nie ma. w i20 pedał gazu ciężej chodzi jak sprzęgło.Last edited by rambo7; 23-09-2020, 07:25.Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment