Witam,
Od marca przesiadłem się na Hondę UFO 5d w wersji Sport (201 rok). Dużo czytałem opinii na forum, więc "plastikowa" i głośna praca lewarka raczej mnie już nie dziwi - zaliczam ją do typowych cech tego modelu.
Zaniepokojony jestem natomiast problemem z wrzucaniem trójki na większych obrotach. Trzeba to zrobić bardzo mocno i zdecydowanie, bo w przeciwnym razie lewarek ma tendencję do uciekania w bok i nie trafiam w bieg.
Podczas ruszania, na postoju nie wchodzi też czasem jedynka - pomaga puszczenie i ponowne wciśnięcie sprzęgła.
Czy ktoś z Was miał podobny problem i mógłby coś doradzić? Czy jest to typowa przypadłość tego modelu?
Pozdrawiam
Od marca przesiadłem się na Hondę UFO 5d w wersji Sport (201 rok). Dużo czytałem opinii na forum, więc "plastikowa" i głośna praca lewarka raczej mnie już nie dziwi - zaliczam ją do typowych cech tego modelu.
Zaniepokojony jestem natomiast problemem z wrzucaniem trójki na większych obrotach. Trzeba to zrobić bardzo mocno i zdecydowanie, bo w przeciwnym razie lewarek ma tendencję do uciekania w bok i nie trafiam w bieg.
Podczas ruszania, na postoju nie wchodzi też czasem jedynka - pomaga puszczenie i ponowne wciśnięcie sprzęgła.
Czy ktoś z Was miał podobny problem i mógłby coś doradzić? Czy jest to typowa przypadłość tego modelu?
Pozdrawiam
Comment