Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Konstrukcja wokol drazka - problem do (nie)rozwiazania?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Konstrukcja wokol drazka - problem do (nie)rozwiazania?

    Witam,
    posiadam dosyc drazniacy problem w moim Civicu 8, 1.8 manual. Mianowicie konstrukcja obudowy drazka zmiany biegow ma tendencje do lekkich, czasami mocniejszym traszkow. Najbardziej trzeszczy w przypadku biegow "gornych" 3,5 .Biegi wchodza plynnie, chodzi mi tylko o konstrukcje w ktorej galka jest zamontowana. Czy to wada fabryczna "przedlifta"? Jesli tak czy mozna z tym sobie jakos poradzic?


    Z gory dzieki za info

    Pozdro 600

  • #2
    Co bym zrobił? Spróbował bym rozebrać obudowę lewarka i zerknąć co tak trze. Może wystarczy ponownie skręcić i będzie ok.
    Przy okazji by można było short shifter zamontować...
    Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

    Comment


    • #3
      dzieki za info, wiesz moze jak ja zdjac ?

      Co do short shifta, myslalem nad tym, daje rade?

      Comment


      • #4
        Tak wiem, robię shiftery i muszę to wiedzieć
        Instrukcja montażu shorta
        Bardzo pomocne jest info a stronce TRAFO, opisał tam też między innymi właśnie jego montaż.
        Czy daje radę ten short? No raczej
        Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

        Comment

        Working...
        X