Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Temperatura w komorze silnika/maski

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Temperatura w komorze silnika/maski

    Cześć,
    Posiadam civic'a VIII UFO, 1,8 benz. 2009 rok.
    Auto stoi na parkingu bo na co dzień jeżdżę innym. Dzisiaj pojechałem go trochę ogarnąć żeby ew. wystawić na sprzedaż i po przejechaniu około 40 km zwróciła moją uwagę dość wysoka temperatura w komorze silnika, tak że aż maska była gorąca. Na desce rozdzielczej wszystko ok, temperatura w normie.
    Totalnie nie pamiętam czy tak było wcześniej i czy to normalne.

    Zakładając, że temperatura z jakiegoś powodu jest zbyt wysoka, jaka może być przyczyna?
    Dodam, że najwyższa temp. była z lewej ( stojąc przodem do maski ) strony.

  • #2
    Generalnie latem pod maską jest żar, zimą już tego nie ma, jest to normalne. Masz wskaźnik temp. płynu chłodzącego, jeśli on pokazuje tak jak trzeba to jest wszystko w porządku.
    Moja łódka Civic..
    Mój "klekocik" Ceed..
    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
    Coś na temat olejów..

    Comment


    • #3
      Jest lato i fakt spod maski bywa że bucha ukropem, ale to jeszcze nie powód do zmartwień.
      Zamieszczone przez vivon Zobacz posta
      Zakładając, że temperatura z jakiegoś powodu jest zbyt wysoka, jaka może być przyczyna?
      zakładając hipotetycznie, czyli wyobraźmy sobie, że możliwe że jest coś nie tak bo żar taki że silnik chce się stopić? No to ja bym zrobił pierwszy test oczywiście ogrzewania. Skoro jest tak strasznie gorąco (jak mówisz) to A/C OFF i ogrzewanie na Hi MAx ciepło ...pytanie czy leci faktycznie ukrop z kratek nawiewu?
      - jak tak - to wszystko w porządku. Jak przejedziesz 5 km (otwórz okna) i nadal leci ukrop z kratek to jest w porządku.
      - jak leci letnie ciepłe powietrze t- kłopoty, jak po 5 km nadal leci ciepławe powietrze - to kłopoty.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment

      Working...
      X