Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przerywania podczas przyspieszania silnik R18A2.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Przerywania podczas przyspieszania silnik R18A2.

    Przerywania podczas przyspieszania silnik R18A2 2009r polift, hatchback
    Co robiłem wcześniej:
    Czyszczenie przepustnicy
    Regulacja zaworów i wymiana uszczelki pokrywy zaworów,
    wymiana świec na NGK IZFR6K11NS
    wymiana filtra powietrza i oleju,
    czyszczenie map sensora i IAT,
    przepływkę zmieniłem z silnika 1.8 IXgen
    Robiony program u Rafiego co polepszyło kulturę pracy i obroty nie spadają do 500.
    Teraz obroty z 750 spadają do ok 550 sporadycznie, jak pojeżdżę po mieście i mocno zagrzeję auto. LPG tez było strojone przez Rafiego.
    Na zimnym obroty skaczą ok po rozruchu zanim nie ruszę +/- 100-50 obr, a wg mnie powinny być stabilne.
    Jakieś pomysły?
    Dorzucam zdjęcia z hds, po zrobieniu adaptacji.
    Last edited by Corsair; 14-10-2021, 11:55.

  • #2
    to wszystko w odniesieniu do pracy na LPG. Jak pracuje silnik wyłącznie na PB ? spróbuj pojeździć 2 dni bez LPG.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Jeżeli przerywa podczas przyśpieszania w okolicach 2500 rpm to może wina LPG. Jakie wtryskiwacze i ile zrobione na LPG?
      Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
      Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
        Jeżeli przerywa podczas przyśpieszania w okolicach 2500 rpm to może wina LPG. Jakie wtryskiwacze i ile zrobione na LPG?
        Na LPG zrobione ok 4 tys km, wtryskiwacze herkulesy, instalacja AGC blue zenit.
        Przejechałem się teraz na benie i pracuje elegancko silniczek. Czyli co kazać gaziarzom podlać gazu więcej?

        Comment


        • #5
          Ma być porządnie ustawiony mnożnik.
          Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
          Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

          Comment


          • #6
            no to już wiesz, w silniku nie daj grzebać, tylko obszar LPG zmuś gazownika by ustawił jak trzeba, tym bardziej że będzie coraz zimniej.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              4kkm na instalacji to zasuwaj czem predzej na reklamacje

              ktos cos spieprzyl albo dostales cos z wadliwej serii.

              Sam mialem u siebie w ciagu 10 pierwszych tys. km 2 wtryskiwacze wymieniane. jeden po prostu przestawal podawac w losowych dla siebie czasach a drugi wypipkiwal blad ale podawal normalnie. jeden padl po 1tys, drugi po niespelna 10tys.

              Jesli nie ma winy sprzetu to przypilnuj zeby Ci dobrze wyregulowali.
              The 1st. - EJ9
              The 2nd. - ES7
              The 3rd. - FD7
              The 4th. - CU2
              ------------------------------------------------------------------

              ------------------------------------------------------------------

              Comment


              • #8
                Jak gazowałem VIIgen to instalator mi powiedział, że prosto z pudełka był walnięty wtryskiwacz (Yeti) i wymieniał.
                Jak problem pojawił się jak obniżyły się temperatury to może wynikać z brudnego wtryskiwacza. Gorszy gaz na stacji, słaby filtr i tłoczek się podkleja. Potem jest problem tego typu, że puszcza gaz pozostały w układzie do kolektora i ciężko odpalić. Dopóki się nie zagrzeją wtryskiwacze to nierówna praca.
                Jak nie masz filtra typu Alex 360 albo Perfect blue (odstojnikowe) to polecam zamontować, bardzo dobrze zbierają frakcje olejowe. Jak nie będzie dobrego filtra to nie ma sensu zmieniać wtryskiwaczy.
                Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
                  Jak gazowałem VIIgen to instalator mi powiedział, że prosto z pudełka był walnięty wtryskiwacz (Yeti) i wymieniał.
                  Jak problem pojawił się jak obniżyły się temperatury to może wynikać z brudnego wtryskiwacza. Gorszy gaz na stacji, słaby filtr i tłoczek się podkleja. Potem jest problem tego typu, że puszcza gaz pozostały w układzie do kolektora i ciężko odpalić. Dopóki się nie zagrzeją wtryskiwacze to nierówna praca.
                  Jak nie masz filtra typu Alex 360 albo Perfect blue (odstojnikowe) to polecam zamontować, bardzo dobrze zbierają frakcje olejowe. Jak nie będzie dobrego filtra to nie ma sensu zmieniać wtryskiwaczy.
                  Na gazie chodzi nie równo i nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły, przełączę na benzynę z gazu to też nie równo pewnie się pierdzielą korekty. Dopiero, jak na zimnym odpalę na benie i tylko jadę na benzynie to jest ok.
                  Faktycznie, jak chodził na gazie i zgaszę i od razu odpalę to o wiele dużej kręci, jakby zalany był gazem.
                  Last edited by Corsair; 15-10-2021, 11:57.

                  Comment


                  • #10
                    Mam to samo ale na czystej benzynie. Serwis robiłem identyczny. Wtryski do roboty?

                    Comment


                    • #11
                      jeśli wtryski były by do roboty to najpierw wywaliło by całą listę błędów od wtrysków, masz komunikaty Check Engine dotyczące wtrysków? nie? nie ruszaj ich!
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #12
                        Byłem na dwóch regulacjach, po 1 regulacji zrobiłem 600km, teraz po drugiej znowu na wolnych obrotach są wibracje w kabinie, oglądałem poduchy silnika i nie wyglądają na zmęczone. Ze spokojem pod tą poduchę od silnika górną można włożyć np klucz. Gaz tankuję na orlenie.
                        Jak np stoję na czerwonym to po chwili wpadaja w wibracje coraz bardziej. Dodam gazu opadną obroty i za chwilę znowu wibruje.

                        Comment


                        • #13
                          Czy jest coś takiego dostępne w ASO lub jeszcze lepiej poza ASO, jak aktualizacja oprogramowania ECU dla tego silnika?
                          http://www.dadrl.org.uk
                          http://www.lightmare.org

                          Comment


                          • #14
                            Dzisiaj rano na dworze 1 C auto odpaliło za drugim razem. Myślę, że faktycznie to będzie nieszczelność związana z lpg, że puszczają wtryski lub reduktor. Poobserwuję i dam znać, jak coś się uda ustalić.

                            Comment


                            • #15
                              Czy w przypadku wymiany przepływomierza trzeba go zresetować? Jeśli tak to w jaki sposób? Wystarczy odłączenie akumulatora?

                              Comment

                              Working...
                              X