Cześć. Z góry zaznaczę, iż przed założeniem wątku przebrnąłem całe morze tematów o tym silniku... 
Civic VIII 1.8 i-Vtec 4d 2007r
Czy ktoś z was ma pomysł jak się pozbyć któregoś, a najlepiej wszystkich tych problemów?
Objawy:
Silnik łapie muła na 1 biegu - przyspiesza, nagle gubi moc tak na 50% (bez szarpnięcia, po prostu muł) i po chwili znów przyspiesza. Mega irytujące w mieście. Wg kompa nie występuje wypadanie zapłonów. Zjawisko występuje zarówno z włączoną jak i bez klimy (z włączoną chyba bardziej)
Na wyższych biegach występuje klasyczne podwójne szarpnięcie przy dodaniu gazu. Dodatkowo mam wrażenie że samochód chce się rozpędzić, ale nagle traci zapał i przyspiesza tak jakby na 80% możliwości
Przy schodzeniu z obrotów (np z 4 tys) przy około 2.5k czuć że silnik nagle mocniej hamuje
Na postoju silnik troszkę sieka, cyka, czuć drgania na samochodzie... Wtryski?
Przy odkręcaniu korka paliwa zawsze występuje głośne syknięcie (niby normalnie, ale do sprawdzenia ewentualnie zawór EVAP?)
Dwójka zdarza się, że haczy
Czasem poszarpuje przy ruszaniu
Co zrobiłem do tej pory?
-świece
-filtr powietrza
-czyszczenie egr, przepustnicy + adaptacja
-aktualizacja softu w aso
-regulacja zaworów
-zmiana wszystkich poduszek silnika
Nad czym się zastanawiam? Przebieg 240tys., prawdopodobnie będę wymieniał sprzęgło (czy może rozwiązać któryś z problemów?). Nie zmieniałem cewek zapłonowych - chciałem już ograniczyć koszty, myślicie że warto zaryzykować? Filtr paliwa - nigdzie nie znalazłem tej części, faktycznie jest niewymienialna?
Głównie szukam rozwiązania problemu przymulenia, jeśli ktoś się z tym spotkał i by coś doradził... Jestem z Rzeszowa - w razie czego chętnie się spotkam z kimś, kto posiada ten sam model - dla porównania odczuć z jazdy.

Civic VIII 1.8 i-Vtec 4d 2007r
Czy ktoś z was ma pomysł jak się pozbyć któregoś, a najlepiej wszystkich tych problemów?
Objawy:
Silnik łapie muła na 1 biegu - przyspiesza, nagle gubi moc tak na 50% (bez szarpnięcia, po prostu muł) i po chwili znów przyspiesza. Mega irytujące w mieście. Wg kompa nie występuje wypadanie zapłonów. Zjawisko występuje zarówno z włączoną jak i bez klimy (z włączoną chyba bardziej)
Na wyższych biegach występuje klasyczne podwójne szarpnięcie przy dodaniu gazu. Dodatkowo mam wrażenie że samochód chce się rozpędzić, ale nagle traci zapał i przyspiesza tak jakby na 80% możliwości
Przy schodzeniu z obrotów (np z 4 tys) przy około 2.5k czuć że silnik nagle mocniej hamuje
Na postoju silnik troszkę sieka, cyka, czuć drgania na samochodzie... Wtryski?
Przy odkręcaniu korka paliwa zawsze występuje głośne syknięcie (niby normalnie, ale do sprawdzenia ewentualnie zawór EVAP?)
Dwójka zdarza się, że haczy
Czasem poszarpuje przy ruszaniu
Co zrobiłem do tej pory?
-świece
-filtr powietrza
-czyszczenie egr, przepustnicy + adaptacja
-aktualizacja softu w aso
-regulacja zaworów
-zmiana wszystkich poduszek silnika
Nad czym się zastanawiam? Przebieg 240tys., prawdopodobnie będę wymieniał sprzęgło (czy może rozwiązać któryś z problemów?). Nie zmieniałem cewek zapłonowych - chciałem już ograniczyć koszty, myślicie że warto zaryzykować? Filtr paliwa - nigdzie nie znalazłem tej części, faktycznie jest niewymienialna?
Głównie szukam rozwiązania problemu przymulenia, jeśli ktoś się z tym spotkał i by coś doradził... Jestem z Rzeszowa - w razie czego chętnie się spotkam z kimś, kto posiada ten sam model - dla porównania odczuć z jazdy.
Comment