Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Filtr stożkowy - Civic VIII. Czy mogę prosić zdjęcia Waszych silników.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtr stożkowy - Civic VIII. Czy mogę prosić zdjęcia Waszych silników.

    Witam, chciałbym zamontować filtr stożkowy, biorę się za to od 2 lat.

    Czy macie zdjęcia jak są zamontowane filtry stożkowy w Waszych samochodach?

    Czy ten zestaw z Allegro za 540zl bedzie dobry, ewentualnie czy istnieje tańsza opcja?
    Załączone pliki

  • #2
    ja bym tyle nie dał, 540zł za brak przyrostu KM a jedynie efekt dźwiękowy, to moim zdaniem za dużo.

    Co chcesz uzyskać tym sposobem bo wybór masz taki:
    1. uzyskanie większej mocy = 0KM.
    2. uzyskanie efektów dźwiękowych - tak będą.
    Tyle daje ten zestaw.
    Sam filtr nie sprawi, że auto stanie się szybsze, filtr jest elementem szerszego projektu - aby on cokolwiek wniósł musisz mieć np intercooler - chłodnice powietrza dolotowego.
    W seryjnych benzynowych silnikach wolnossących jak twój - wzrost mocy maksymalnej nieprzekraczający 3% daje tylko chip tuning. Koszt tuningu wynosi minimum 1000 zł, w związku z czym operacja ta jest nieopłacalna.
    Najtaniej wychodzi odchudzić auto, im więcej wybebeszysz tym więcej KM na odchudzoną masę auta.
    Możesz założyć lżejsze koła, wydać tą kasę na ultra lekkie felgi - będzie efekt.
    Możesz przerobić układ wydechowy u specjalisty - będzie efekt.
    Możesz przeprogramować u tunera mapę silnika pod paliwo 98 - 100 oktanów - też nieco się poprawi, ale wtedy to już tylko jazda na takim paliwie.
    Jeśli już, to zakupienie wkładki do fabrycznej obudowy filtra, przynajmniej na filtrach oszczędzisz bo ten "sportowy" podlega czyszczeniu i smarowaniu.
    Taki silnik jak twój prędzej bym poszedł w to: https://www.v-tuning.pl/katalog-mocy...-142-km-104-kw
    Last edited by rambo7; 26-01-2021, 13:05.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Troche sie zgodze z Rambo

      Wg mnie rowniez za duzo. Bardziej sie oplaca wkladka KN za mniej niz polowe tej kwoty i do tego zrobic reflash.

      Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
      1. uzyskanie większej mocy = 0KM.
      Zalozenie takiego zestawu da cos jesli pojdzie w parze z tzw. reflashem.

      Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
      Koszt tuningu wynosi minimum 1000 zł, w związku z czym operacja ta jest nieopłacalna.
      Robilem reflash w VIII R18 ~500zl. Bez zadnych zmian filtrow czy wydechow. 100% seryjka i efekt byl.

      Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
      Taki silnik jak twój prędzej bym poszedł w to: https://www.v-tuning.pl/katalog-mocy...-142-km-104-kw
      Jak bys chcial flashowac to polecam ludzi takich jak Ralfi czy Grafix.


      Podsumowujac, jesli bardzo zalezy Ci na tym aby miec stozek to wal smialo.

      Ja bym poszedl w cos takiego: KLIK sam u siebie w Acco mam KNa i jestem zadowolony. Do tego reflash i za mniej niz 800PLN masz jakies tam odczuwalne roznice.
      Wiecej chyba sie nie oplaca robic przy tym motorze bo koszta sa niewspolmierne do przyrostow.
      The 1st. - EJ9
      The 2nd. - ES7
      The 3rd. - FD7
      The 4th. - CU2
      ------------------------------------------------------------------

      ------------------------------------------------------------------

      Comment

      Working...
      X