Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Terkotanie, wibracje i drżenie (znów)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Terkotanie, wibracje i drżenie (znów)

    Cześć. Od 18 miesięcy posiadam 1.8 Ex rocznik 06, 209kkm przebiegu. Od początku zmagałem sie z problemem drżenia budą przy dohamowaniach (tuż przed wciśnięciem sprzęgła) oraz często przy cofaniu. Obecnie doszedłem do tego problemu również podczas ruszania. Zastanawiam sie wręcz czy niech wrócić sie do szkoły jazdy i nauczyc operowania sprzęgłem bo czuję sie jak nowicjusz Rano przez pierwsze pół godziny jest ok, potem za każdym razem przy ruszaniu auto wibruje, drży, terkocze. Gdy dodam więcej gazu to terkocze jakby szybciej i krócej, i jest to jakby wrażenie uślizgu kół na kamieniach. Gdy dodam mniej gazu, chcąc ruszyć spokojniej, wibruje jakby wolniej i dłużej. Nie wiem czy ma to sens - staram sie opisać jak najlepiej. Okazjonalnie zdarza mi się to również przy redukcji do 2 biegu na rondzie, wtedy naprawdę trzęsie ;-). Ponadto czasami przy ruszeniu auto zbierze sie żwawo ale po przejechaniu 1-2 metrów czuję jakby ktoś wcisnął mi hamulec. Sprawdziłem poduszkę pod silnikiem i wygląda ok. Gość w garażu sprawdzał mi sprzęgło i stwierdził że jest ok, jedynie bierze troche nisko i byc możę to oznaka, że sie kończy. Mieszkam w UK i dogadywanie sie z mechanikami doprowadza mnie do szału. Wiecznie zajęci wiec idą najniższa linią oporu chcąc wymieniać pół auta. Dlatego chciałbym wiedzieć gdzie szukać. Pozdrawiam!

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
    Last edited by morbid86; 05-12-2018, 20:37.

  • #2
    Dziwne te Twoje objawy ale te 210k to tego sprzęgła już za wiele nie zostało.
    Trzeba pamiętać, że to nie tylko tarcza ale i docisk oraz łożysko.
    U mnie przy rozpędzaniu auta i wychodzeniu z 1 na 2, z 2 na 3 waliło jakby silnik skakał pod maską-zmiana kompletu sprzęgła całkowicie usunęła problem-na pewno walnięte było łożysko, tarcza na 160k jeszcze trochę miała.
    Nawet jeśli to nie sprzęgło to w zasadzie nic nie stracisz-i tak już jest na wykończeniu, a tak masz szansę bez stresu usunąć problem. Jeśli to nie będzie to, to będziesz się martwił dalej i nie ma co to żałować, że się niepotrzebnie wymieniło-jakby nie pomogło.

    Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • #3
      Czyli jestem w złym dziale...

      W każdym razie dzięki wielkie za odpowiedź.
      Genuine Honda parts at discounted prices. Buy online today or call us on 01524 68071. We will never be beaten on price for any genuine Honda car parts.


      Tutaj jest w tej chwili obniżka. Rozumiem ze master cylinder mogę sobie darowac by przyciąć koszty? Wycieków żadnych nie mam, biegi wchodzą płynnie.

      O jakim łożysku mowa? To jakaś osobna część czy będzie to w zestawie ze sprzęgłem? Sorka za idiotyczne pytania...

      Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • #4
        Pod tym linkiem co wysłałeś widać łożysko na pierwszych 2 obrazkach. Tarcza, docisk, łożysko

        Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • #5
          Oryginalnie montowane sprzęgło jest firmy Exedy więc jak dla mnie bezsensem jest kupowanie go w Aso bo kosztuje ponad 1000zł a w pudełku Exedy zapłaciłem coś koło 600
          O ile problem przy ruszaniu faktycznie może być związany ze sprzęgłem to przy dohamowywaniu jest to problem z tzw. "opadaniem obrotów" i był szeroko omawiany tu na forum.
          Last edited by Daniello18; 07-12-2018, 10:20.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Daniello18 Zobacz posta
            Oryginalnie montowane sprzęgło jest firmy Exedy więc jak dla mnie bezsensem jest kupowanie go w Aso bo kosztuje ponad 1000zł a w pudełku Exedy zapłaciłem coś koło 600
            O ile problem przy ruszaniu faktycznie może być związany ze sprzęgłem to przy dohamowywaniu jest to problem z tzw. "opadaniem obrotów" i był szeroko omawiany tu na forum.
            Tak może być, połączenie dwóch odrębnych usterek. Przebieg jest taki, że przepustnica może już być zabrudzona i daje taki problem.

            Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

            Comment

            Working...
            X