Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

spalanie oleju podczas hamowania silnika w r-serii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    gkill napisał:
    Większych głupot nigdy nie słyszałem.
    Zacytuję rambo7: "bredzisz", R18A2 to silnik bajecznie tani, słupek już od 600 zł, tanie bo nie ma na nie popytu bo po prostu się nie psują. Już silnik 1,0 58KM, złomiasty trójcylinder z opla kosztuje więcej.
    Nie rozumiem czemu się sadzisz, poprzyj to jakimiś argumentami wtedy wyciągniemy wnioski.

    4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
    Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
    https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

    Comment


    • #32
      gkill

      Radzę w pierwszej kolejności zorientować się w temacie, niż próbować ubliżać osobą na forum (w tym przypadku mi), które próbują cokolwiek pomóc. Mało tego, nie widzimy nic a próbujemy wróżyć z fusów.
      Chłopie,
      Oddaj auto do serwisu lub warsztatu, który lubi tą markę, bo twoje poczynania w zlokalizowaniu poboru oleju są poniżej minimum.

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez rat4 Zobacz posta
        Już silnik 1,0 58KM, złomiasty trójcylinder z opla kosztuje więcej.
        Mam takiego już 16lat, 100tys. przebiegu i zero awarii.. Raz zaczął przeciekać tylko czujnik ciśnienia oleju. Bolączką ich są łańcuchy rozrządu padające przedwcześnie.. Ale jak ludzie wymieniali w nich olej co 20tys.km.. to nie ma co się potem dziwić.
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • #34
          Moje doświadczenia z tym silnikiem są takie.
          - pobór oleju co w przypadku opla nie dziwi.
          - spadające dźwigienki zaworowe
          - zacinające się popychacze po ostrym gazowaniu, co objawiało się nierówną pracą na wolnych obrotach lub było wyczuwalne wypadanie zapłonu.
          - głośna praca łańcucha
          - 1 przypadek wypalonego tłoka

          Ceny słupków dość wysokie. Czasem taniej wychodzi kupić sprowadzonego i przeszczepić motor niż kupić na naszym allegro.

          ps. to tak wybiegając poza temat.
          Last edited by Mateusz199; 23-09-2018, 11:35. Powód: dopis

          Comment


          • #35
            No nic nie dziwi bo olej dedykowany do tego motoru to syf,sam silnik zresztą też dupy nie urywa pod względem niektórych patentów.
            Nie chcę tutaj rozpętać kolejnego wątku olejowego,ale ten samochód to kolejny znakomity przykład jak marka sama sobie dół kopie doborem smarowidła ,coś jak lanie wodzianki do Hondy...

            Comment


            • #36
              Zamieszczone przez Mateusz199 Zobacz posta
              gkill

              Radzę w pierwszej kolejności zorientować się w temacie, niż próbować ubliżać osobą na forum (w tym przypadku mi), które próbują cokolwiek pomóc. Mało tego, nie widzimy nic a próbujemy wróżyć z fusów.
              Chłopie,
              Oddaj auto do serwisu lub warsztatu, który lubi tą markę, bo twoje poczynania w zlokalizowaniu poboru oleju są poniżej minimum.
              Bardzo Cię przepraszam.
              Ja na pewno nie oddam auta do mechanika tylko sam naprawię bo to dla mnie nie problem. Zmieszczę się w 600 zł i przynajmniej będę wiedział czym jeżdżę. Swap tylko w przypadku podniesienia mocy i momentu obrotowego ma sens.
              cennik:
              -pierścienie TP 180 zł
              -uszczelniacze epman 50 zł
              -usczelka pod głowicę wictor reinz 65 zł
              -uszczelka egr na allegro 20 zł
              -płyn chłodniczy 40 zł
              -olej silnikowy 50 zł
              -pasta uszczelniająca cx80 30 zł
              -planowanie głowicy 70 zł
              -uszczelka kolektora wydechowego peyen 40 zł
              suma 545 zł
              Przypuszczam że u mnie jednak uszczelniacze zaworowe puszczają i chyba od tego zacznę.
              Nie jestem zwolennikiem swapów to dla fanów marki.
              Last edited by gkill; 23-09-2018, 17:11.

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
                Zmieszczę się w 600 zł i przynajmniej będę wiedział czym jeżdżę.
                I tego należy się trzymać

                Comment


                • #38
                  Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                  Pokręć wałem za śrubę centralną i zobacz czy stawia równy opór co pół obrotu.
                  Nie stwierdziłem różnicy.

                  Comment

                  Working...
                  X