Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

VIII gen, Silnik 1.8 140km tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • VIII gen, Silnik 1.8 140km tuning

    Siemanko
    Szukam osoby, która w swojej Hondzie dokonywała jakiś modyfikacji związanych z podniesieniem mocy. Mam kilka pytań odnośnie tematu, pozdro !

  • #2
    Sam jestem ciekawy Ten silnik jest niemodyfikowalny. Tzn oczywiście wszystko można ale za włożona kasę niewiele się otrzyma górki. Był ten temat poruszany na forum IX generacji.

    Comment


    • #3
      Ten silnik jest niemodyfikowalny
      tu bym się nie zgodził, jeśli chodzi o szybki tuning to może nie jest to dobry strzał, to silnik do niskiego spalania a nie do osiągów, od tego są silniki serii K np wersje 200 konne.
      Tu masz epopeję dotyczącą instalacji turbo do R18

      oczywiście koszt takiego zabiegu jest bardzo duży i mija się z celem no chyba że masz odłożone w śwince skarbonce i chcesz poszaleć.
      4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
      Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
      https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

      Comment


      • #4
        A mniej więcej ktoś coś wie, ile kosztowałby taki mod, zeby z serii tak 200hp zrobić ?

        Comment


        • #5
          Gdzieś tu jest wątek pewnego kolegi który zrobił turbo w swojej VIII 1,8.. mnustwo rzeczy musiał włożyć inne niż seria.. a kasy na to wszystko to chyba ponad 20tys. koła włożył.. Ostatnio miał chyba kute tłoki montować..
          Moja łódka Civic..
          Mój "klekocik" Ceed..
          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
          Coś na temat olejów..

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez rat4 Zobacz posta
            tu bym się nie zgodził, jeśli chodzi o szybki tuning to może nie jest to dobry strzał, to silnik do niskiego spalania a nie do osiągów, od tego są silniki serii K np wersje 200 konne.
            Tu masz epopeję dotyczącą instalacji turbo do R18

            oczywiście koszt takiego zabiegu jest bardzo duży i mija się z celem no chyba że masz odłożone w śwince skarbonce i chcesz poszaleć.
            No, jak epopeja, to pewnie Wszystko da się. Miałem kumpla u którego serwisowalem auta jakieś 20 lat temu. Chłopak robił samochody na Słomczyn i różne imprezy uliczne. Czego tam nie było Maluch z przyspieszeniem poniżej 9 sek i silnikiem obliczonym na 3000 km, Lotus ze skrzydłem wielkości samolotowych, żeby nie odleciał.... Pewnie że można. Ale nie lepiej zmienić auto i kupić fabrycznie mocniejsze? Kasa się na pewno zgodzi a i porządnie będzie zrobione.

            Comment


            • #7
              Jeśli Grzechu mówisz tutaj przykładowo 20tys. to rzeczywiście już lepiej kupić jakąś serie mocniejszą

              Comment


              • #8
                koszt 1 KM w silnikach doładowanych mieści się w przedziale 100-200zł dotyczy pierwszych 10KM. Czyli za 10KM płacimy powiedzmy 2000zł. ale już za kolejne 10KM płacisz x 2, i następne kolejne 10KM to już x 3, a dopiero mamy 30KM, za kolejne 10KM to już x 4 itd.
                Zamieszczone przez Filipek1996 Zobacz posta
                ile kosztowałby taki mod, zeby z serii tak 200hp zrobić ?
                no to już łatwo policzyć, przekroczysz koszt auta jeśli to będzie mod w silniku wolnossącym i oczekujesz 60 KM więcej.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Zapewne w R18 jakby zmienić wałki, zrobić dolot, wydech i zmienić mapę, to dałoby się uzyskać 12-15 KM więcej, za powiedzmy 6-8 tys zł (optymistycznie).
                  Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                  Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                  Comment


                  • #10
                    Onegdaj u Jacka Chojnackiego widziałem Lotusa Adrianny Biedrzyńskiej.

                    Zawsze i wszędzie mało mocy.

                    Ach młodość......to se ne vrati.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
                      Zapewne w R18 jakby zmienić wałki, zrobić dolot, wydech i zmienić mapę, to dałoby się uzyskać 12-15 KM więcej, za powiedzmy 6-8 tys zł (optymistycznie).
                      Wydech robi się w kolektorze , jak , skoro jest zintegrowany z głowicą ?
                      Lub część głowicy jest kolektorem ?

                      Jedyne to można dołożyć kompresor , mocniejsze wtryskiwacze z 1,5T , filtr powietrza , kolektor dolotowy i komputer sterujący też może z 1,5 T .

                      Tylko kto ci to jeszcze zrobi ?

                      Wiesz lepiej zrobić swapa , silnik z Type R IX gen. Widziałem takie za 2000€ na eBay.
                      Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
                      Last edited by Bodex1; 26-10-2021, 19:46.

                      Comment


                      • #12
                        Do tego kolejna cześć za worek pieniędzy : skrzynia biegów, pół osie a to nie koniec wydatków jak sterowniki itd.

                        Comment


                        • #13
                          Grzebać to sobie można w K-serii, a i tak przyrosty mocy i momentu są "takie se" w stosunku do wpakowanych (dużych) pieniędzy.
                          Jak ktoś liczy na przyrosty jak w starych TDI to zdecydowanie lepiej i taniej kupić skrzynkę whisky i upijać się na smutno aż dotrze do łba, że to nie ma sensu.

                          Seria R jest po to, żeby cieszyć się niezawodnością i relatywnie niskim spalaniem.
                          Tylko tyle i aż tyle.

                          Comment

                          Working...
                          X