Witam Wszystkich,
Jestem nowym użytkownikiem Hondy Civic 2006 rok 1.4 benzyna.
Do Hondy dorzuciłem instalację gazową KME Nevo.
Mam kilka pytań i wątpliwości dlatego będę wdzięczny za udzielenie odpowiedzi.
1. Przy postoju na światłach, w korku - obrotomierz stoi w miejscu poniżej 1, natomiast gdy tylko włączę nawiew, czy klimatyzację to obroty spadają niżej ale po chwili wracają pod 1. i tak co chwile. Nie wiem czy to chłodnica czy co włącza się i wyłącza w kółko czy to normalne? do tego jak to się dzieje czuć jak autem trochę rzuca.
Przy postoju jeśli nawiew/klimatyzacja jest wyłączona to obroty nie falują wszystko jest w porządku.
2. Raz na jakiś czas przy zmianie biegu z 1 na 2 szarpnie autem i tak jakby się coś blokowało? zadławiło auto? ale za chwilę już wszystko jest ok. Zdarzyło mi się to kilka razy.
3. Czy podczas postoju, czy w korku czy gdziekolwiek to normalne, że obrotomierz jest dosłownie pod samą 1? nie powinien być niżej?
4. Skrzypiące elementy z tyłu samochodu, które słychać na nierównościach, co to może być?
5. Przy podłączeniu do komputera nie ruszają się wskaźniki jakby EGR było zaślepione. Co może być tego przyczyną?
Gazownik radził mi wyczyścić przepustnice, czy taki zabieg jest skomplikowany? Ile czasu mniej więcej trwa? I jak kosztowo się przekłada?
Będę ogromnie wdzięczny za pomoc.
Miłego weekendu.
Jestem nowym użytkownikiem Hondy Civic 2006 rok 1.4 benzyna.
Do Hondy dorzuciłem instalację gazową KME Nevo.
Mam kilka pytań i wątpliwości dlatego będę wdzięczny za udzielenie odpowiedzi.
1. Przy postoju na światłach, w korku - obrotomierz stoi w miejscu poniżej 1, natomiast gdy tylko włączę nawiew, czy klimatyzację to obroty spadają niżej ale po chwili wracają pod 1. i tak co chwile. Nie wiem czy to chłodnica czy co włącza się i wyłącza w kółko czy to normalne? do tego jak to się dzieje czuć jak autem trochę rzuca.
Przy postoju jeśli nawiew/klimatyzacja jest wyłączona to obroty nie falują wszystko jest w porządku.
2. Raz na jakiś czas przy zmianie biegu z 1 na 2 szarpnie autem i tak jakby się coś blokowało? zadławiło auto? ale za chwilę już wszystko jest ok. Zdarzyło mi się to kilka razy.
3. Czy podczas postoju, czy w korku czy gdziekolwiek to normalne, że obrotomierz jest dosłownie pod samą 1? nie powinien być niżej?
4. Skrzypiące elementy z tyłu samochodu, które słychać na nierównościach, co to może być?
5. Przy podłączeniu do komputera nie ruszają się wskaźniki jakby EGR było zaślepione. Co może być tego przyczyną?
Gazownik radził mi wyczyścić przepustnice, czy taki zabieg jest skomplikowany? Ile czasu mniej więcej trwa? I jak kosztowo się przekłada?
Będę ogromnie wdzięczny za pomoc.
Miłego weekendu.
Comment