Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Wada fabryczna bloków w 1.8 (r18a) !
Collapse
X
-
Zamieszczone przez uki145 Zobacz posta
Comment
-
Nie ma problemów z tym silnikiem, to są udane jednostki, jeśli chodzi o usterki to kiedyś ktoś słyszał o usterce polegającej na pęknięciu bloku tuż przy kolektorze wydechowym i wypróżnienie całego płynu chłodzącego jest to prawie nie występująca wada, inna wada to zużywający się tłumik drgań napinacza paska osprzętu który jest zaprojektowany na 100 000 km.
Jeszcze ktoś opisywał rozsypaną pompe oleju ale są to wszystko usterki występujące baaardzo ale to bardzo rzadko, także nie ma się co bać.4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide
Comment
-
Zużycie pompy czyli mało wydajna na niskich obrotach przy niskiej lepkości oleju będzie mógł się zaświecić alladyn na kilka sekund.
Co do zużycia tego całkowitego to były kiedyś zamieszczone zdjęcia rozsypanej pompy, no to wtedy masz alladyna na stałe i trzeba od razu wyłączyć silnik nie wolno używać go dalej bo można zatrzeć panewki korbowodowe i inne potrzebujące odpowiedniego ciśnienia i smarowania podzespoły.4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide
Comment
Comment