Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czujnik położenia wałka rozrządu silnik 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez camel Zobacz posta
    nie bardzo rozumiem co ma skrzynia do szarpania
    a no właśnie ma! czego dowodem jest to:
    Zamieszczone przez camel Zobacz posta
    czkawkę ma w przedziale ok 2 tyś obrotów - jest efekt przy zmianie biegów jakby przyhamowania silnikiem
    tu więcej nie trzeba pisać, "klasyk" i "standard".
    Skrzynia i-shift = musisz się zapoznać z tematami i wątkami o skrzyni I-shift bo poruszasz się nieco po omacku i szukasz przyczyn nie tam gdzie trzeba.
    więc:
    Zamieszczone przez camel Zobacz posta
    jak wielu borykam się z szarpaniem i podbijaniem obrotów
    jak wielu ze skrzynią I-schift ...tu brakło tego szczegółu.
    Podbijanie obrotów ma związek z pracą skrzyni I-shcift.
    Kodów błędów nie ma, bo skrzynia pracuje jak pracuje pośrednio wpływając na pracę silnika, która wg Diagnostyki jest prawidłowa ale taka jest charakterystyka pracy tego silnika z tą skrzynią.
    Wydaje mi się trzeba będzie się z tym pogodzić.
    Jaki jest stan oleju w skrzyni? czy jest prawidłowy? i czy olej w skrzyni jest zgodny z zaleceniami?
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #17
      auto mam od niedawna , oleju nie sprawdzałem ani nie wiem jaki jest zalany - podejrzewam , że zgodny - auto do ok 150 tyś serwisowane w ASO obecnie ok 170 tyś - dalej nie bardzo rozumiem co skrzynia ma do pracy silnika szczególnie na postoju i na luzie ?

      Comment


      • #18
        we wpisie #1 pisałeś:
        Zamieszczone przez camel Zobacz posta
        jak wielu borykam się z szarpaniem
        biegu jałowym? to niemożliwe lub nie wiem jak może szarpać na luzie?
        Zamieszczone przez camel Zobacz posta
        dalej nie bardzo rozumiem co skrzynia ma do pracy silnika
        no właśnie, wiec najpierw ustal, kiedy szarpie?
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #19
          już precyzuje - na biegu jałowym na postoju na luzie - podbija obroty a podczas jazdy jest wyczuwalne szarpanie ok 2000tyś obrotów no i przy zmianie biegów "tak jak by przyhamowanie - czujnik wymieniłem dopiero w sobotę , przy okazji wyczyściłem ponownie przepustnice (gazownik twierdził , że czyścił ale polegało to na psiknięciu sprejem do czyszczenia na zamkniętą przepustnicę - oczywiście nic to nie dało ) odpaliłem samochód chodził do nagrzania na wolnych obrotach później jazda próbna - i dużo lepiej ... rano trasa ok 200 km - i wydaje mi się że jest gorzej niż wcześniej - te same objawy ale jeszcze bardziej wyczuwalne ... na autostradzie było ok 140 - tempomat i szła bardzo ładnie ale w mieście , korkach to wszystko wróciło ... także kolega miał 100%rację , że wymiana czujnika nic nie da ...

          Comment

          Working...
          X