Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

na 5-tym biegu cofają się obroty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • na 5-tym biegu cofają się obroty

    Chciałem opisać mój problem . Dzisiaj zauważyłem ze na 5 biegu zauważyłem cofanie się obrotów . Naciskam pedał gazu dochodzi do 2500 prawie wskazówka chwilowo opada i później znowu rośnie . Czy ktoś się spotkał z takim problemem?

  • #2
    Hmm... Mógłbyś trochę więcej napisać? Tylko na piątym biegu?
    Wydaje mi się że odczuwasz pierwsze symptomy zużycia sprzęgła - to dość częsta i dokuczliwa przypadłość w I-CTDi
    Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

    Comment


    • #3
      Na tą chwilę właśnie zauważyłem na 5 biegu. Chociaż ostatnio była taka sytuacja że na niższym biegu naciskałem pedał gazu auto zaczęło wyć , a wskazówka obrotów nie szła do góry tylko tak jakby była taka turbo dziura , tak zwany brak mocy chwilowy , ale ten objaw minął tak mi się wydaję , bo nie zauważyłem tego wczoraj tylko z tym 5 biegu zauważyłem .
      Last edited by Derry; 18-03-2017, 18:47.

      Comment


      • #4
        tytuł wątka jest bardzo fatalny, wyszukiwarka klęka, mamy 864 wątki o tym tytule, poza tym pisane słów "pomocy" i "problem" w tytule jest kategorycznie zabronione - to demolowanie wyszukiwarki.
        Temat zmieniam. Proponuje poczytaj istniejące watki bo ten temat dla mnie co do problemu kompletnie się nie różni od innych.
        Poza tym przeczytaj co napisałeś... to się czyta ciężko. Podpowiedź to chyba tylko na forum wróżek.
        Last edited by rambo7; 18-03-2017, 16:15.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Jak tylko temat się wyjaśni to przeniosę we właściwe miejsce. Na razie to właściwie nie wiadomo o co chodzi więc wstrzymuję się z moderacją.
          Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

          Comment


          • #6
            Jutro jeśli znajdę chwilę nagram filmik i pokaże o co mi chodzi , bo możliwe że niezbyt zrozumiale napisałem .

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Derry Zobacz posta
              auto zaczęło wyć , a wskazówka obrotów nie szła do góry
              Obrotów czy prędkości?

              Comment


              • #8
                obrotów , licznik w Hondzie jest elektroniczny i nie ma wskazówki

                Comment


                • #9
                  No tak,zgadza się

                  Comment


                  • #10
                    Chciałem dziś nagrać objawy , ale już nie występują , a mam pytanie z innej beczki czy wilgoć mogła mięć wpływ na takie objawy ponieważ w piątek padało .

                    Comment


                    • #11
                      Udało mi się nagrać problem o którym pisałem podaje w filmiku : https://www.youtube.com/watch?v=qcRZ...ature=youtu.be

                      Comment


                      • #12
                        Jak dla mnie to sprzęgło, daję 90%. Zerknj tu https://www.civicforum.pl/showthread...o-w-Dieslu-2-2
                        Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                        Comment


                        • #13
                          Umówiłem się z mechanikiem żeby się przejechał samochodem w tygodniu i mi powie co i jak . Dziś jak jechałem to nie było takich objawów więc chyba na razie nie ma co panikować .

                          Comment


                          • #14
                            Objawy będą się nasilać jak będzie chłodniej.
                            Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                            Comment

                            Working...
                            X