Witam
Ostatnio wyczyściłem EGR wraz z układem dolotowym gdyż pojawiał mi się błąd od zaworu EGR. Poza tym błędem wcześniej nic z autem się nie działo. Po odebraniu auta od mechanika pojawił się problem z trzymaniem wolnych obrotów. Bez dodania gazu ciężko było auto uruchomić. Przy dojazdach do skrzyżowania (hamowanie silnikiem) silnik gasł. Dodam, że od czyszczenia przejechałem z 15-20 km ale problem dalej występuje. Czy faktycznie komputer musi dostosować się do nowych parametrów EGR'a ? Jak długo może to trwać - chyba, że coś mechanik podczas czyszczenia zepsuł ?
Dziękuję za podpowiedzi.
Witamy się w odrębnym dziale skoro chcesz sie przywitać, o tym pisze w pkt 2 Regulaminu ale go pominąłeś, a potem zakładasz wątek o którym napisano wiele. 3 ci punkt Regulaminu mówi w jaki sposób wątek znaleźć. Na dzień dobry zamiast przeczytać 2 zdania masz 2 wpadki za jednym razem. Warto czytać chociaż do pkt 3. Sugeruję nadrobić zaległości.
Ostatnio wyczyściłem EGR wraz z układem dolotowym gdyż pojawiał mi się błąd od zaworu EGR. Poza tym błędem wcześniej nic z autem się nie działo. Po odebraniu auta od mechanika pojawił się problem z trzymaniem wolnych obrotów. Bez dodania gazu ciężko było auto uruchomić. Przy dojazdach do skrzyżowania (hamowanie silnikiem) silnik gasł. Dodam, że od czyszczenia przejechałem z 15-20 km ale problem dalej występuje. Czy faktycznie komputer musi dostosować się do nowych parametrów EGR'a ? Jak długo może to trwać - chyba, że coś mechanik podczas czyszczenia zepsuł ?
Dziękuję za podpowiedzi.
Witamy się w odrębnym dziale skoro chcesz sie przywitać, o tym pisze w pkt 2 Regulaminu ale go pominąłeś, a potem zakładasz wątek o którym napisano wiele. 3 ci punkt Regulaminu mówi w jaki sposób wątek znaleźć. Na dzień dobry zamiast przeczytać 2 zdania masz 2 wpadki za jednym razem. Warto czytać chociaż do pkt 3. Sugeruję nadrobić zaległości.
Comment