Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nie odpala od razu VIII R18A2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nie odpala od razu VIII R18A2

    Witam kolegów, koleżanki,

    mam pewien problem, mianowicie,
    zaparkowałem dziś na jakieś 5 minut w centrum miasta, odebrałem kobietę z pracy i podczas odpalania auta:
    1. nie chciał na początku zapalić
    2. zapalił ale tak jakby od niechcenia
    3. za każdym razem jak teraz odpala auto odpala"od niechcenia"


    W czym może tkwić problem?

    Silnik R18A2 - 1,8 i-Vtec 140KM/103kw

    Z góry dziękuję za pomoc
    My Love - Civic FD7 +

    --

    Reklama, grafika, druk i wiele innych: www.lampkadesign.pl

    Instagram: @lampkadesign

    Zapraszam

  • #2
    Notowaliśmy podobne zachowania ale w IX: https://www.civicforum.pl/showthread...ierwszym-razem
    Tyle że to "od niechcenia" znikało po odpaleniu, u Ciebie rozumiem, ciągle odpala z trudem?

    Comment


    • #3
      Stare świece, slaby akumulator, kiepskie paliwo, rozregulowane zawory...

      Comment


      • #4
        Zawory po regulacji, akumulator na rozruchu spada lekko poniżej 9,5V (ale wcześniej nie było problemów, pomierzymy w sobotę ponownie), paliwo (statoil 95), świec nie sprawdzaliśmy bo już za ciemno. Dzięki za wskazówki

        Comment


        • #5
          Jeszcze bym sprawdził filtr powietrza czy nie jest zabrudzony.

          Comment


          • #6
            Też go oglądaliśmy. Jutro wymiana (o ile Joey go zakupi dzisiaj) i przy okazji wyczyścimy przepustnicę. Zobaczymy co to da…

            Comment


            • #7
              Nie wiem jak jest w civicu ale jak w crv ( silnik K20A4) 2.0 2006r została wyczyszczona przepustnica to skończyło się to serwisem, adaptacją przepustnicy i kosztami 300 zł .

              Comment


              • #8
                Dziś nowa objawami odpalania. Porównanie. Wstaje z kszesla > szura nogami potem idzie> zaczyna trucht i biegnie czyli odpala.
                Po odpaleniu wszystko bez problemu

                Wiadomość wysłana z Samsunga NOTE 4
                My Love - Civic FD7 +

                --

                Reklama, grafika, druk i wiele innych: www.lampkadesign.pl

                Instagram: @lampkadesign

                Zapraszam

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez PlushaQ Zobacz posta
                  ... i przy okazji wyczyścimy przepustnicę. Zobaczymy co to da…
                  Po czyszczeniu mogą być problemy problemy z obrotami jałowymi, wtedy trzeba będzie zrobić naukę a bez kabelka może być ciężko.
                  Przed czyszczeniem poczytajcie sobie odpowiedni temat, bo szkoda żeby się to skończyło jakąś niespodzianką

                  Comment


                  • #10
                    No właśnie też dotarłem do informacji o tym uczeniu biegu jałowego, ale właśnie ten HDS mnie trochę odrzuca od pomysłu czyszczenia przepustnicy.
                    A, właśnie - ewentualnie jaki koszt takiego kabelka jeżeli się orientujecie?

                    Comment


                    • #11
                      Na ebayu ok. 80zł z przesyłką, ale to nie jest pełny HDS, tylko taki prosty kabelek który nie obsługuje wszystkich funkcji.
                      Dla amatora w zupełności wystarczy, znaczy dla mnie

                      Comment


                      • #12
                        Doszedłeś do tego, co było powodem takiego zachowania samochodu? Ja ostatnio mam podobnie

                        Comment


                        • #13
                          trochę późno ale odpowiadam..
                          Wymieniłem wszystkie świece na nowe, ale okazało się, że akumulator był zdechnięty. Po wymianie obejrzałem dokładnie i znalazłem małe pękniecie od spody aku, z któego uciekał kwas
                          Przez rozszczelniony aku Hania miała problemy z odpalaniem.

                          P.S. Polecam co jakiś czas sprawdzić czy aku jest w dobrej kondycji fizycznej.
                          My Love - Civic FD7 +

                          --

                          Reklama, grafika, druk i wiele innych: www.lampkadesign.pl

                          Instagram: @lampkadesign

                          Zapraszam

                          Comment


                          • #14
                            Odpala nie odpala

                            Jeszcze raz witam na forum.
                            Mam problemos z Moją Hanią 1.8 140 KM a mianowicie na ciepłym silniku lubi sobie pogrymasic i raz odpala a raz nie ale cały czas kręci, aku jest ok.
                            Jak nie odpali trzeba odczekać jakieś 20 minut z otwartą maską. Nie pokazuje żadnych błędów na desce. Jak dla mnie zagwozdka bo co w hondzie może się popsuć.
                            Może ktoś w tym temacie jest obeznany?

                            admin. Witamy się raz, w dziale powitań. Nie trzeba w każdym poście. Po drugie, zanim stworzysz nowy wątek, sprawdź czy nie istnieje podobny, aby znaleźć rozwiązanie lub kontynuować w nim dyskusję. A jeżeli zakłądasz nowy temat, to nazywaj go tak, aby po jakimś czasie można było już po samym tytule wywnioskować coś konkretniejszego, ułatwia to też "życie" wyszukiwarce Przeniosłem
                            Last edited by markow71; 03-06-2016, 08:18.

                            Comment


                            • #15
                              Civic VIII, problem z odpalaniem na ciepłym silniku

                              Witam.
                              Jestem tutaj nowy, także z góry dziękuję za podpowiedzi.
                              Od dawna jeździłem hondami V gen. ale los chciał i przesiadłem się na skodę.
                              Gdy ona wysiadła przyszedła czas na inne auto i tak trafiła mi się fajna
                              civica VIII gen, 2007 1.8 140KM sedan. Przyznam, że zauroczyłem się ponownie
                              Wiem, że auto nie tanie w eksploatacji, dlatego wystrzegam się niepotrzebnych wymian.
                              Stąd moje zapytanie.
                              Auto działa bez zarzutu po za tym, że jak jest rozgrzane to podczas odpalania muszę dodać delikatnie gazu
                              by odpaliło. Jeżeli go nie dodam muszę pokręcić około 4 sekundy a auto powoli wchodzi na obroty jałowe.
                              Moim zdaniem mimo że silnik jest ciepły to i tak na moment powinno się ssanie załączyć, aby ułatwić odpalenie.
                              Tak się niestety nie dzieje. Jestem przyzwyczajony do dawać gazu podczas odpalania ciepłego silnika ale w hodzie V gen gdzie był gaźnik
                              ale tu chyba nie jest to normalne
                              W czym jest problem???
                              Z góry dziękuję za podpowiedzi.
                              Last edited by zizer0000; 29-12-2017, 08:20.

                              Comment

                              Working...
                              X