Cześć, jestem nowy na forum i odrazu mówie przepraszam, jeżeli nie trafilem z działem ale nie chce spamować tematami pod każdym "podforum". Do rzeczy szukam Hondy 8 gen zdecydowanie jestem za Type S ze wzgledu na Jej wygląd, który jak dla mnie w porównaniu do normalnej wersji jest jak niebo a ziemia niestety budżet ( ok. 25-27 500 tys zł ) mnie troszenke mocniej ogranicza ponieważ ciezko trafić coś przyzwoitego a jak wiadomo nikt dobrego auta za darmo nie sprzeda. Mam kilka pytań odnośnie auta i wyboru silnika , który mysle w niedalekiej przyszlości bedzie gazowany. Dodam, że jetem studentem dziennie pokonuje ok 60km + jakies w miare dalekie wypady wakacyjne czy też weekendowe.
1)Chciałbym zakupic Hanke w wersji 3 drzwiowej 1.8 140 KM lub 1.4 100KM i tutaj moje pytanie odnośnie tych silników jeżeli chodzi o miejska jazde spokojna raczej + wypady (lubie mieć coś pod pedałem) czy 1.4 daje sobie rade w trasie zapakowany w 3 os z bagażami czy raczej zero frajdy ?
2) Jak sytuacja wygląda w zagazowanym 1.4, ponieważ o 1.8 jestem w miare spokojny bo 140 KM zrobi chyba swoje ale wiadomo zagazowany silnik to juz nie to samo.Przynajmniej za dawnych lat czuć było odczuwalne spadki mocy w autach nie wiem jak teraz i w tych wersjach silników ?
3) Co do wyglądu zastanawiam się czy nie lepiej było by kupić normalna wersje i zrobić moda optycznego pod Type S (o ile to możliwe w rozsadnych pieniadzach) czy ta gra jest warta świeczki? Czy jednak lepiej poszukać odrazu Type S i nie bawić się niczym ?
4) Jakie instalacje gazowe polecacie do tych modeli silników ? Dużo dobrego słyszałem o Stag 300 ISA 2 / Stag 300 Premium
Dzieki wielkie za odpowiedzi
1)Chciałbym zakupic Hanke w wersji 3 drzwiowej 1.8 140 KM lub 1.4 100KM i tutaj moje pytanie odnośnie tych silników jeżeli chodzi o miejska jazde spokojna raczej + wypady (lubie mieć coś pod pedałem) czy 1.4 daje sobie rade w trasie zapakowany w 3 os z bagażami czy raczej zero frajdy ?
2) Jak sytuacja wygląda w zagazowanym 1.4, ponieważ o 1.8 jestem w miare spokojny bo 140 KM zrobi chyba swoje ale wiadomo zagazowany silnik to juz nie to samo.Przynajmniej za dawnych lat czuć było odczuwalne spadki mocy w autach nie wiem jak teraz i w tych wersjach silników ?
3) Co do wyglądu zastanawiam się czy nie lepiej było by kupić normalna wersje i zrobić moda optycznego pod Type S (o ile to możliwe w rozsadnych pieniadzach) czy ta gra jest warta świeczki? Czy jednak lepiej poszukać odrazu Type S i nie bawić się niczym ?
4) Jakie instalacje gazowe polecacie do tych modeli silników ? Dużo dobrego słyszałem o Stag 300 ISA 2 / Stag 300 Premium
Dzieki wielkie za odpowiedzi
Comment