Tutaj nie ma automatycznej skrzyni biegów, tylko zautomatyzowana I-Shift.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Który silnik - 1.8 benzyna czy 2.2 diesel
Collapse
X
-
To nie tak. Do konca 2008 jest zautomatyzowany i-Shift, od liftingu 2009 jest klasyczna skrzynia automatyczna.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaTo nie tak. Do konca 2008 jest zautomatyzowany i-Shift, od liftingu 2009 jest klasyczna skrzynia automatyczna.kwestia czy warto się zainteresować ,czego powinienem się obawiać przy wyborze skrzyni automatycznej?
Comment
-
O zautomatyzowanej jest tu pare wątków, poczytaj sobie. O automatycznej mniej, ale nie slyszalem o istotnych problemach. Skrzynia zautomatyzowana zawsze dla mnie będzie budżetową namiastką automatu - tak pod względem konstrukcji jak i kultury pracy. W automacie natomiast warto pilnować wymiany oleju - poczytaj axekwatne dzialy techniczne VIII i IX - na Forum jest i na ten temat i miejsce na pytania; natomiast to jest temat o silnikach a nie o skrzyniach więc proponuję skończyć OT.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez michalmrozek Zobacz postaCzesc
mam dokladnie ten sam dylemat,tez uk i tez brak zdecydowania pomiedzy 1.8 a 2.2.Prosba do zalozyciela tematu.Rozumiem ze juz kupiles to co chciales,jak to sie prezentuje w praktyce.Z gory dzieki
Co do Twojego dylematu, jeśli robisz duże przebiegi to warto kupić diezla jeśli jeździsz tylko po mieście i nie robisz dużo kilometrów to benzyna jest lepszym rozwiązaniem. Niestety ale jeśli diezel nie robi przebiegów to jest z nim więcej problemów i szkoda się w to pakować, bo to co "zaoszczędzisz" na benzynie wydasz na naprawyDiezel żeby był bezproblemowy musi jećdzić
Last edited by grzes41gt; 11-02-2015, 01:55.Moja ko-Hankahttp://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R
Szerszeń by grzes41gthttps://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
sigpic
Comment
-
sory,nie przedstawialem sie bo jeszcze los mnie nie obdarowal autem z tematu a moj znak zodiaku chyba tutaj nie jest zbytnio istotny ; ).Wkazdym razie uszanuje regulamin i sie zapoznam zaraz po zakupie.Poprostu ten z pozoru smieszny wybor dreczy mnie bardziej niz cokolwiek od kilku lat.Jestem dumny posiadaczem stilo ktory gryzie mnie co kilka setek km,to pompa ,to mechanizm szyby,czy zamek w drzwiach i bagazniku i wiele wiele innych ; ) Czlowiek moglby zostac mechanikiem gdyby sie uparl bawic w te wszytskie naprawy.Piszesz ze zeby diesel byl bezproblemowy musi jezdzic,rzecz oczywista ale czy 40 km codziennie (droga do pracy) i raz w tygodniu 100(dowoz jedzenia) wystarczy to jest pytanie.Pozatym jesli juz wydam 5 tys £ nie chcialbym zeby jak od cczasu do czasu przyspiesze do 120-140 zeby spalanie skoczylo powyzej 10 l .bo to troche boli mimo ze autko z mniejszym ryzykiem awarii.Diesel w sumie lepiej sie konserwuje.a ryzyko wymianay dual masy kazdemu sie wkoncu zdazy chyba trzeba to przebolec.Szukam czegos z 50-60 tys mil czyli okolo 80-100 tys km bo to mozna kupic do 5 tys.
Comment
-
Zamieszczone przez michalmrozek Zobacz postaWkazdym razie uszanuje regulamin i sie zapoznam zaraz po zakupie.
Co się dzieję z tymi ludźmi ostatnio, ja nie wiem, kulturę się z domu wynosi a co jeden to ma problem z przywitaniem się ale o pomoc to woła donośnym głosem.
Comment
-
Miałem dokładnie taki sam dylemat pomiędzy tymi dwoma jednostkami... Zetknąłem się z oboma i nigdy, absolutnie nigdy nigdy nie żałowałem, że postawiłem na Diesla. Owszem, jest kilka rzeczy, które potrafią dać w nim w tyłek ( głównie DPF, sporadyczne problemy z EGR ) ale obie te przypadłości można wyleczyć. Jednostka jest na rynku już od prawie 10 lat, części zamiennych jest sporo, regeneracje wszystkich newralgicznych elementów są już ogólnodostępne. Przede wszystkim auto z tym silnikiem JEDZIE. Dla mnie spalanie było rzeczą drugorzędną, chociaż bardzo istotną. Najważniejszą jest dynamika i bardzo dobra krzywa momentu na seryjnym oprogramowaniu. Chip potrafi przerobić tego ICDTI na szybką furę, gdzie człowiekowi podróżuje się wygodnie i bezpiecznie zachowując ( jak uważam ) znakomite wyniki zużycia paliwa.
Comment
Comment