Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Rozrząd Civic Si / K20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rozrząd Civic Si / K20

    Witam,

    Zanabyłem niedawno sztukę COUPE kolejnej generacji - tym razem VIII (otarło się o rozwód bo miałem wrócić z CRV-em dla Żony - jeśli Szanowna Żono przyjdzie Ci natrafić na post - prawdą jedynie prawdziwą jest, iż CRV-y same szroty się trafiły a COUPEjka to przypadek ).

    Piękna niewątpliwie i dająca frajdę zaspokajającą żądzę mocy po 125 koniach z poprzedniej coupejki VII gen (oczywiście nie przekraczając 50tki - czyli jeżdżę tylko na 1-nce).

    No i wszystko fajnie ładnie tylko po miesiącu (kiedy to najpewniej zaspokoiłem apetyt na 8000 obr) niepokojący dźwięk z okolic rozrządu plus szarpanie na zimnym motorze na niskich obrotach - no to rozrząd rozebrany (co mi będzie brzęczał) i finalnie łańcuch luźny + napinacz również do wymiany.

    Po 50 tysiakach przebiegu Raczej wiarygodne choć się nie upieram. Tyle, że charakterystyka silnika raczej nie skłania kierowcy do "emeryckiego" trybu prowadzenia Poprzedniego właściciela znam i olej lano nowy (MOTULa) co 6-7 tysiaków.

    Na samochodzie i Żonie (O ŻONO!) się nie oszczędza więc tel do HONDY i... UPS (jak w japonkach wdepnąć w Qpę) - łańcuch owszem da się (nietanio oczywiście) ...ale napinacza już niekoniecznie - jakby Pan George w Kanadzie (gdzie potencjalną frajdę z jazdy wyrobiono) wyklepał sobie owych napinaczy tyle ile coupejek - po czym "znikł".

    Auto rozebrane więc frajda z jazdy słaba.

    Pół kraju obdzwonione - "ni ma" - jakby rzekła Córa (17 miechów).

    Jakby Ktoś miał zatem pomysł - będę wdzięczny.

    Z góry dzięki i pozdrawiam.
    Last edited by Alix; 23-05-2014, 18:32.

  • #2
    Na początek lektura regulaminu i dopełnienie pkt. 2 w odpowiednim ku temu miejscu
    EX Civic FN1
    EX Civic ED7
    EX Civic EP2
    EX Civic FD7 FL
    EX Civic FN2
    EX Civic FG1
    EX Civic FD7
    EX Civic EM2
    EX Accord CL3
    EX Accord CG8
    EX Civic MB6
    EX Civic MB4
    EX Civic MB2

    Comment


    • #3
      tu AUTO-KLINIKA najlepszy warsztat jaki znam, i nie biorą drogo, np. konserwacja podwozia 250zł, robiłem rozrząd wzięli 200zł w porównaniu do innych tu było najtaniej i zrobione fachowo.
      appleservice.pl

      Comment


      • #4
        Hmm... w sumie z tego co mi wiadomo, nasze K20Z4 z Type R FN2 jest technologicznym bliźniakiem Twojego K20Z3 a różnice kryją się głównie w elementach osprzętu i softu silnika, może jest szansa że te od Type R podejdą... sprawdzałeś po numerach katalogowych? Generalnie wyższa szkoła jazdy Aż nie mogę uwierzyć, że nie ma tych napinaczy dostępnych, przecież to jest model produkowany do 2011, a producenci mają zapewniać pełen garnitur części przez 10 lat od zakończenia produkcji???
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • #5
          JPN 70R4001-JPN tak jak pisze Alix występuje i w K20Z4 i K20Z3.
          Natomiast faktycznie jest niedostępny jak woda na Kalahari.
          Może zapytaj Naszego Lorda_Nikkona czy japoński rynek nie byłby łaskawszy? https://www.civicforum.pl/member.php/23449-Lord_Nikkon
          Pozdrawiam.

          Comment

          Working...
          X