Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach

    Koledzy i kolezanki mam taki problem ze swoją hondą a mianowicie wyskakuje mi chech od silnika żółta kontrolka po jakims czasie zaczyna mrygac i auto nie chodzi na wszystkich cylindrach.wymieniłem wtryski, swiece, cewki, nawet filtr paliwa i nic. komputer pokazuje wypadanie cylindrów. najpierw "wypadają 2 i 3 a po jakims czsie jeszcze 1 i 4. w serwisie honda stwierdzili ze mam komputer do wymiany ale to bardszo kosztowne.prosze o rade moze ktos miał taki przypadek.

    edit:
    Na początek proponuję wizytę tutaj:
    REGULAMIN CIVICFORUM.PL 1. Idea: forum poświęcone samochodom "Honda Civic", forum dyskusyjne, forum techniczne, forum dobrowolnie zarejestrowanych w nim ludzi o podobnych zainteresowaniach. Forum jest tworzone przez wszystkich użytkowników. • Za kształt forum odpowiadają Osoby Funkcyjne (Administratorzy i Moderatorzy) które mają prawo moderować wpisy, bądź zmieniać posty niezgodne z tym Regulaminem zależnie od ich uznania, mając na uwadze dobro Forum Civicforum.pl • Instancją

    później tutaj:

    a później skorzystanie z opcji "szukaj"
    Last edited by Alix; 26-08-2013, 17:36. Powód: edycja

  • #2
    Kiedyś tak miałem w Punto i tylko wymiana kompa pomogła a objawy byly takie jak opisałeś.
    Serwisowka 8 gen

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez rybacbr Zobacz posta
      Kiedyś tak miałem w Punto i tylko wymiana kompa pomogła a objawy byly takie jak opisałeś.
      komputer wymieniłem nadal to samo nie mam pojęcia co sie dzie.a moze głowica cylindrów?

      Comment


      • #4
        jeśli ASO rozkłada ręce to naprawdę sprawa ciężka.
        Piszesz że wymieniłeś cewki - czyli moduły zapłonowe - to jest główny najczęstszy powód takiego niedomagania jak wypadanie zapłonów.
        Teraz piszesz że wymieniłeś Komputer, współczuję kosztów.
        Wypadało by sprawdzić instalację elektryczną podającą napięcia na moduły zapłonowe. Czepiam się modułów bo najczęściej one odpowiadają na takie niedomagania jak opisujesz.
        Ostatnia sprawa to taka czy możesz podać Kody błędów DTC jakie pokazywał Sprzęt diagnostyczny w ASO? albo co pokazuje wyświetlacz auta? - jakie kody DTC wyświetla???
        na tej podstawie mogę jedynie potwierdzić albo zaprzeczyć temu co mówi aso.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
          jeśli ASO rozkłada ręce to naprawdę sprawa ciężka.
          Piszesz że wymieniłeś cewki - czyli moduły zapłonowe - to jest główny najczęstszy powód takiego niedomagania jak wypadanie zapłonów.
          Teraz piszesz że wymieniłeś Komputer, współczuję kosztów.
          Wypadało by sprawdzić instalację elektryczną podającą napięcia na moduły zapłonowe. Czepiam się modułów bo najczęściej one odpowiadają na takie niedomagania jak opisujesz.
          Ostatnia sprawa to taka czy możesz podać Kody błędów DTC jakie pokazywał Sprzęt diagnostyczny w ASO? albo co pokazuje wyświetlacz auta? - jakie kody DTC wyświetla???
          na tej podstawie mogę jedynie potwierdzić albo zaprzeczyć temu co mówi aso.
          kody błedów podam pozniej ale komputer podaje ze jest wypadanie zapłonu na cylndrze 2 i 3 a po jakims czsie wskakuje na 1 i 4
          sprawa jest ciezka cewki podłaczyłem z innego auta i było to samo. ale zauwazyłem ze jak odpiołem przewod od jednej cewki to nie bylo roznicy w pracy silnika. jak zmienilem cewki to nadal sie robilo to samo ale przy tym jednym przewodzie. moze to jest przyczyna?

          Comment


          • #6
            ok, rozumiem, jednak potrzebuję takie informacje:
            jakie kody błędów są generowane? - spisać je zawsze trzeba na papier.
            następnie skasować TE kody.
            Jeździć...
            Jeśli się ponownie pojawią spisać ponownie.
            Sprawdzić czy się KOD powiela? czy generuje inny.

            Na tej podstawie powiem Ci co jest grane. Coś mi się zdaje że to co pisałeś jest nieprecyzyjne.
            Jeśli wrócisz z takimi informacjami, to będzie najlepsza z możliwych informacji.

            W zasadzie taki Watek powinien w pierwszym wpisie zawierać wyłącznie takie zdanie:
            Panowie, pojawia mi się kod "Pxxxx" po wykasowaniu i odbytej jeździe ponownie generuje się "Pxxxx" (lub inny "Pyyyy").
            Nic więcej pisać nie trzeba.
            Last edited by rambo7; 18-07-2013, 10:43.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment

            Working...
            X