Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Regulacja luzu zaworowego głowicy cylindra 1,8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja korzystałem z tego filmu. Zobacz czy aby na pewno wszystko robisz ok. No i ufam, że użyłeś szczelinomierza w mm a nie w calach -0.20 i 0,25 cala .

    Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • https://youtu.be/sVr9IRChxj0 Dzisiaj w tych samych warunkach chodzi tak - nic nie ruszałem... Cuda na kiju. Coś lekko szatkuje z prawej strony - macie pomysł co to może być?

      Comment


      • Kolega chyba przewrażliwiony, ja tu nic nie słyszę. Jak będziesz tak często zdejmował pokrywę to uszkodzisz gwinty.

        Comment


        • Chodzi mi właśnie o tę różnicę między pierwszym filmem a drugim - "samo się naprawiło". Teraz jest ok, także póki co nie ruszam, dzięki Wam za pomoc.

          Comment


          • Luzy zaworowe

            Witam, kupiłem niedawno ufo 1.8 i gdy przyszła pora na regulacje zaworów to tu zong, na 1 cylindrze na dolocie druga dźwigienka śruba do regulacji luzów stoi na sztywno nie do ruszenie i to z luzem 0.25, z resztą poszło standartowo gładko, szukałem dźwigienki wydaje się nie do kupienia, ktoś wymieniał, miał taki przypadek ? To już moje 4 ufo pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją

            Comment


            • Zamieszczone przez Asa92 Zobacz posta
              Witam, kupiłem niedawno ufo 1.8 i gdy przyszła pora na regulacje zaworów to tu zong, na 1 cylindrze na dolocie druga dźwigienka śruba do regulacji luzów stoi na sztywno nie do ruszenie i to z luzem 0.25, z resztą poszło standartowo gładko, szukałem dźwigienki wydaje się nie do kupienia, ktoś wymieniał, miał taki przypadek ? To już moje 4 ufo pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją
              Da.
              Tutaj kolega "napinaczkamil" miał taki przypadek i ma częsci. a kolega Butler naprawia.
              Od jakiegoś czasu słyszałem dziwne dźwięki z okolic napinacza paska. Postanowiłem się za to zabrać i tak dziś mam już zdjętą rolkę napinacza(była niedokręcona od wibracji, które powstawały przy luźnym napinaczu ?), rolkę prowadzącą i zastanawiam się czy napinacz kwalifikuje się do wymiany (od nowości nie był wymieniany) czy wystarczy go dokręcić ? auto ma 200k przebiegu i jest z 2006 roku. Napinacz wygląda jak nowy jednak ma jakieś niepokojące luzy przy śrubie do odciągania go (na czerwono na

              Comment


              • Jakiej firmy uszczelkę pokrywy zaworów zakładacie po regulacji? U mnie dwa razy założone zamienniki (za pierwszym razem elring za drugim razem niestety nie wiem co mechanik założył) i po pół roku zaczynają się wycieki

                Comment


                • OEM nie jest droga i daje gwarancje że bedzie OK.
                  Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                  Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                  Comment


                  • Zamieszczone przez radek.hornak Zobacz posta
                    Jakiej firmy uszczelkę pokrywy zaworów zakładacie po regulacji? U mnie dwa razy założone zamienniki (za pierwszym razem elring za drugim razem niestety nie wiem co mechanik założył) i po pół roku zaczynają się wycieki
                    Ale w którym miejscu puszcza?
                    Bo tam są do posmarowania silikonem dwa miejsca w 20:40. Nie ważne jaka uszczelka.
                    Cztery razy zakładałem najtańszą od Victora.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Waflo Zobacz posta
                      Cztery razy zakładałem najtańszą od Victora.
                      Ale co regulację tego victora wymieniasz?
                      Bo jeżeli tak to bezsensu wydatek bo ori może wytrzymać nawet 20 lat i nie wymaga żadnego smarowania sylikonem, przynajmniej ja w r serii nie stosuje.
                      Last edited by gkill; 14-10-2023, 15:08.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
                        bo ori może wytrzymać nawet 20 lat i nie wymaga żadnego
                        wiesz, te 20 lat , to lekka przesada..
                        U mnie oryginał od 2007r (16lat) i 2 lata temu był już twardy jak plastik od tic-taka ..
                        Co prawda, nie wymieniłem i nie puszcza mocno (nie widzę, żeby on był winien lekkiej założeniu od strony zaworu i-vtec) o ile wogole, ale zdecydowanie niedługo wymienię, bo regulacja zaworów czeka na zrobienie.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez zadra Zobacz posta
                          wiesz, te 20 lat , to lekka przesada..
                          U mnie oryginał od 2007r (16lat) i 2 lata temu był już twardy jak plastik od tic-taka ..
                          Co prawda, nie wymieniłem i nie puszcza mocno (nie widzę, żeby on był winien lekkiej założeniu od strony zaworu i-vtec) o ile wogole, ale zdecydowanie niedługo wymienię, bo regulacja zaworów czeka na zrobienie.
                          Wcale nie musi być to przesada, natomiast u mnie fabryczna ma 12 lat i trzyma jak nowa mimo nie stosowania sylikonu.

                          Comment


                          • Luzy zaworowe

                            Witam moja honda ma przejechane 115 tys km. Co ile lub przy jakim przebiegu trzeba regulować luzy zaworowe? Czy przy tej operacji sprawdzić trzeba napiecie łańcucha rozrzadu??

                            Comment


                            • zgodnie z książką, to chy a przy 100tys w ASO wykonuje się "kontrolę odsłuchową" ..
                              Generalnie warto byłoby zrobić kontrolę szczelinomierzem, bo warto wiedzieć w jakim są stanie..
                              dalej chyba co 40tts km, ale jeśli masz lpg, to trzeba częściej..

                              Gdzie się uchowała honda VIII z tak niskim przebiegiem?

                              Comment


                              • Chciałbym zapytać, czy ktoś z forumowiczów regulował już luz zaworowy w swoim samochodzie. Jaki jest koszt takiej usługi, czy ewentualnie można go wykonać samodzielnie?


                                Tu jest wszystko.
                                Nadgorliwościa nie będzie regulować co 50 tysięcy.
                                Także, tak masz już zawory do regulacji

                                Comment

                                Working...
                                X