Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zawór EGR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zawór EGR

    Witam mam pytanie , czy po zaślepienie zaworu w Hondzie Civic 2006r 1,8 Benzyna jest mozliwosc zrobic tak zeby komupter nie pokazywal bledu , bardzo prosze o jaka kolwiek informacje .

    Drugie pytanko ile powinno autko pobierac pradu na postoju gdy jest zgaszone z alarmem fabrycznym , po wizycie od mechaniora padl mi aku i nie wiem czy oni mi cos sknocili czy poprostu rozladowali mi akumlator i uszkodzili

    Zgory dziekuje za jakiekolwiek info !!!

    Przepraszam ze nie w tym dziale co mialo byc
    Last edited by zajceff; 07-11-2010, 16:32.

  • #2
    niestety w Twoim aucie masz kompa pod OBD2 i nie ma takiej opcji.

    Comment


    • #3
      Jest ktoś na forum z zaślepionym EGR w silniku 1.8? Jeśli tak to może napisze, czy trzeba wyprogramować go u tunera i czy odczuł jakieś różnice w pracy silnika.

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez pablo85 Zobacz posta
        Jest ktoś na forum z zaślepionym EGR w silniku 1.8?
        Temat stary ale podpinam się pod pytanie, można wyprogramować EGR ze sterownika w Hondzie ?? zaślepić ?

        Comment


        • #5
          Tak, można Gorzej znaleźć osobę która takie sprawy ogarnia.
          Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Bartek_75 Zobacz posta
            można wyprogramować EGR ze sterownika w Hondzie ?? zaślepić ?
            Nie ma czegoś takiego,to nie lampa którą można wyłączyć.
            To jest zupełna przeróbka programu,a właściwie załadowanie innego bo zmienia się wszystko,począwszy od ciśnienia,poprzez teperaturę w kolektorze dololotowym,na spalinach kończąc.Poeksperymentuj,wszystko jest przywracalne
            Mnie udało się kilka aut z tych lat oszukać ,może ten silnik też nie będzie nadwrażliwy.
            Auta z EURO OBD (błędnie traktowane na równi z OBD2)bazują na danych wyliczonych,a nie tylko mierzonych,więc samo zaślepienie może nie wystarczyć. Jak ktoś chce spróbować,to czasem zdaje egzamin dopuszczenie odrobiny powietrza z dotu zamiast spalin.

            Comment


            • #7
              A nie łatwiej kupić nowy i wymienić ? drogie to ?
              Last edited by Grzechu; 15-08-2017, 10:10.
              Moja łódka Civic..
              Mój "klekocik" Ceed..
              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
              Coś na temat olejów..

              Comment


              • #8
                Myślę że nie ma uszkodzonego tylko chce się go pozbyć
                Recyrkulacja spalin to samo zło.
                Teraz jest jeszcze trochę pola do manewru,ale za jakiś czas nawet tego nie będzie.Już teraz w większości aut funkcję EGR-u przejmuje odpowiednie ustawienie wałków ,wystarczy że oba są zmiene i mają "nienaturalny" akres,resztę realizuje program.
                Myślę że jak wprowadzą DPF do benzyniaków to będą je truć spalinami jeszcze bardziej.

                Comment


                • #9
                  Kiedyś też myślałem o usunięciu EGR i nawet jeździłem przez jakiś czas z odpiętą wtyczką dopóki nie wyskoczył mi błąd i na razie co dałem sobie spokój.
                  Nie znam się specjalnie, ale wydaje mi się, że problem z EGR wynika tylko z tego, że podaje spaliny do kolektora ssącego przez co (min. w połączeniu z oparami oleju z odmy) zawala przepustnicę brudem...
                  Skoro jednak zawór jest potrzebny (programowi silnika i ekologom) to może dało by się założyć jakiś filtr - coś jak DPF w dieslu - przed EGRem.
                  W benzynie spalin jest dużo mniej to nie zatykał by się tak szybko, temperatura by się obniżała to NOx były by w normie... Do tego jakiś "Oil Catch" i zniknął by problem czyszczenia przepustnicy. Mam rację? jak nie to proszę o korektę

                  Comment


                  • #10
                    We wszystkich dieslach które miałem na dzień dobry modyfikowany był program z wyłączeniem opcji EGR i DPF ...o ile dpf w danym modelu był, nie muszę chyba opisywać jak taka modyfikacja pozytywnie wpływa na silnik oczywiście mniej pozytywnie ma się to do ekologii ale ja bynajmniej częściej wolę jeździć niż spędzać wolne godziny u mechaników.... bo często nieodpowiednie korzystanie i jazda miejska powodują że dpf się szybko zapycha a egr często daje o sobie znać a zwykłe czyszczenie często nie pomaga....mowa o dieslach , tak więc dlatego pytałem jak się ma to do benzyniaków w Hondzie,wiadomo dpf-u nie ma ale jest egr gdzie po odpięciu wtyczki check na pewno się pojawi a modyfikacja czyli usunięcie programowe może tylko przynieść korzyści typu "mocniejszy/zwinniejszy od dołu" szybsza reakcja na pedał przyśpieszenia bo tak zazwyczaj jest w dieslach wiadomo że w benzynkach reakcja i modyfikacja będzie inna. Często przycinający się egr powoduje szarpanie silnika - pzdr
                    Ps.
                    Pytam rekreacyjnie ponieważ auto coś szarpie do 3000 obr/m błędów brak świece / przewody / cewki sprawdzone zostaje przepustnica i poprawność działania sond..... chyba że coś pominąłem... poza tym przy mocniejszym "DEPTANIU" śmierdzi sprzęgłem ale sprzęgło nie ślizga tak więc znów będę musiał odwiedzić pewnie kilku mechaników i wysłuchać OPOWIEŚCI Z KRYPTY i teksty że wszystko jest OK i ten typ tak ma,że ma szarpać i ma śmierdzieć sprzęgłem itp... bo to Honda Vtec PANIE

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Bartek_75 Zobacz posta
                      świece / przewody / cewki sprawdzone
                      Jak

                      Zamieszczone przez Bartek_75 Zobacz posta
                      zostaje przepustnica
                      Od niej nie szarpie.
                      To jest szarpanie przy gwałtowniejszym dodaniu gazu,lub obciażeniu?



                      Zamieszczone przez TRAFO Zobacz posta
                      podaje spaliny do kolektora ssącego przez co (min. w połączeniu z oparami oleju z odmy) zawala przepustnicę brudem...
                      Te spaliny nie idą przez przepustnicę,idą od razu w kolektor.
                      Zamieszczone przez TRAFO Zobacz posta
                      może dało by się założyć jakiś filtr - coś jak DPF w dieslu - przed EGRem.
                      Nie da rady,bo do dopalania potrzebna jest temperatura,a tu jest akurat jej obnizenie wskazane.
                      W dieslach z norma euro 5 (w wielu starszych tez) jest chłodnica spalin nawet,a jest ona o wiele wiekszym zakażeniem niż sam zawór
                      Często występuje tylko jako "zespół zaworu",jest nie do wyczyszczenia i kosztuje kilka/kilkanaście tysi PLN-ów
                      Moze wyglądać ło tak
                      0_0_productGfx_539e3f5d6c3ea20244fe7a9831168651.jpg

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                        Te spaliny nie idą przez przepustnicę,idą od razu w kolektor.
                        Dokładnie, EGR w R18 omija przepustnicę:

                        EGR.PNG
                        0704_ht_20_z+r18+exhaust_port.jpg

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                          Od niej nie szarpie.
                          To jest szarpanie przy gwałtowniejszym dodaniu gazu,lub obciażeniu?
                          Szarpie przy normalnym spokojnym przyśpieszaniu jak przycisnę mocniej jest OK ale ogólnie jak by silnik miał ze 120 PS słabiutki coś albo te silniki TAK MAJĄ.....

                          Comment


                          • #14
                            Prędzej bym sie doszukiwał w dozowaniu paliwa a nie powietrza.Na wolnych obrotach nie ma zacięć żadnych?

                            Comment


                            • #15
                              Brak zacięć - pracuje równo

                              Comment

                              Working...
                              X