Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Szpilka piasty koła przód

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Szpilka piasty koła przód

    Witam mam problem z dopasowaniem szpilki do mojego samochodu Honda Civic VIII 1.8 hatchback 140 km 2008r. FK2 silnik R18A2 złamała mi się szpilka w przednim kole próbuje kupić nową ale mam problem z wybraniem odpowiedniej pomoże ktoś napisałem na allegro do sprzedawców jeden odpisał, że po VIN, który mu wysłałem wychodzi taka https://allegro.pl/oferta/szpilka-pi...r-v-9021876493 tylko, że to jest szpilka do koła tylnego czy z tyłu są takie same jak z przodu?
    Pozdrawiam i proszę o odpowiedź bo chcę kupić odpowiednią aby pasowała.

  • #2



    Szpilki są takie same, nawet w wersji z tarczo bębnem.
    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

    Comment


    • #3
      pablo_see dziękuję za odpowiedź właśnie zamówiłem z tej aukcji co podałeś dwa dni szukałem a wystarczyło napisać na forum
      p.s facet z allegro też odpisał i podał dokładnie tą sama aukcje co ty także musi pasować

      Comment


      • #4
        Witam
        Podepnę się pod ten temat ze swoim problemem.Mianowicie chciałem sam odkręcić nakrętki kół do wymiany zimówek,
        ale na jesieni wymieniałem w zakładzie a tam tak mocno przykręcili, że urwała mi się szpilka razem z nakrętką.
        Mam pytanie czy da radę wymienić taką szpilkę ?

        Comment


        • #5
          Jeśli uszkodzona szpilka z tyłu to bez problemu. Możesz wybić lub użyć ściągacza do sworzni. Potem wciskasz wieloklin z śruby do piasty. Z przodu na wybicie nie ma miejsca. Według mnie bez ściągnięcia piasty nie da rady. Widziałem patenty z nacinaniem łba śruby ale według mnie nie tędy droga. Poczekaj na bardziej doświadczonych kolegów ponieważ mogę się mylić.

          Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • #6
            Dzięki
            U mnie jest przód, to mówisz że będzie trudno samemu sobie poradzić.
            Może ktoś sobie poradził ??

            Comment


            • #7
              Tak będzie dużo zachodu. Musiałbyś ściągnąć zwrotnice. Rozłączyć piastę od zwrotnicy najlepiej przy pomocy prasy hydraulicznej. Przy tej operacji automatycznie łożysko do wymiany. Zakładając nowe pamiętaj o jego odpowiednim wprasowaniu z jednej strony jest pierścień magnetyczny. Możliwe że wycinając tarczę kotwiczną byłbyś wstanie wybić szpilkę piasty koła. Jednak czy udało by się ją zamontować bez kombinacji z nacinaniem łba śruby(czego nie polecam nie wiem). Sam jestem ciekaw jak sobie doświadczenie koledzy z forum z tym poradzili. Może rozwiązanie jest prostsze niż myślę.

              Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka

              Comment

              Working...
              X