Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Spryskiwacze szyb,a wycieraczki.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Spryskiwacze szyb,a wycieraczki.

    Jak to jest z połączeniem pracy spryskiwaczy z wycieraczkami w Civicu 4D?W instrukcji piszą że po spryskaniu szyb wycieraczki wykonują jeden cykl.Ale u mnie wykonują dwa cykle.Jak jest u was,bo nie wiem czy w instrukcja jest nieaktualna czy u mnie w aucie coś jest nie tak.A może źle interpretuje opis i jeden cykl to dwa ruchy wycieraczek.Choć byłoby to dziwne.Pozdrawiam.

  • #2
    możesz spryskiwać dłużej szybę bez ruchy wycieraczek,bo np szyba jest b.brudna,ale wtedy musisz pryskać jakby krótko i często,natomiast jak dłużej przytrzymasz dźwignię spryskiwaczy to po spryskaniu szyby wycieraczki zrobią Ci jeden cykl czyszczenia,a po chwili przejada po raz kolejny w celu zebrania tego co pozostało po pierwszym razie

    Comment


    • #3
      No tak,to by się zgadzało.Trzymałem dłużej spryskiwacz.Jutro spróbuję tylko na chwilę.Zobaczę czy się włączą.Dzięki i pozdrawiam.

      Comment


      • #4
        W jaki sposób reguluje sie kierunek spryskiwaczy w civic 5d?

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez skuti Zobacz posta
          W jaki sposób reguluje sie kierunek spryskiwaczy w civic 5d?
          niestety muszę Cię zmartwić nie reguluje się można ewentualnie góra dół ale to się wiaże ze zdemontowaniem podszybia) załamka na całej lini jak całe auto

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Bariah
            Jak to się nie reguluje ?? przeciez trzeba pokrętłęm pokrecić przy kole i sie reguluje wszyskto elegancko, bynajmniej tak jest u mnie...
            jaja sobie robisz ??? nie nabijaj postów jak nie wiesz o czym pisać

            Comment


            • #7
              Niestety Szubek ma rację.Nie wiem jak jest w HB ale w sedanie spryskiwacze są zintegrowane z plastikowym podszybiem i nic sobie wyregulować nie można.Przy pierwszych mrozach przymarzły mi spryskiwacze i próbowałem je wymontować.Porażka.Swoją drogą po włączeniu spryskiwacze zakłócają mi radio co niezbyt dobrze świadczy o ekranowaniu instalacji elektrycznej-podobnie miałem w Poldolocie i radiu Safari.Jednak ta Honda to dziwny pojazd.

              Comment


              • #8
                Zagrzmiało i Bariah zniknął to mi się podoba
                Last edited by kamil608; 30-12-2009, 23:15.
                Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez japs Zobacz posta
                  Niestety Szubek ma rację.Nie wiem jak jest w HB ale w sedanie spryskiwacze są zintegrowane z plastikowym podszybiem i nic sobie wyregulować nie można.Przy pierwszych mrozach przymarzły mi spryskiwacze i próbowałem je wymontować.Porażka.Swoją drogą po włączeniu spryskiwacze zakłócają mi radio co niezbyt dobrze świadczy o ekranowaniu instalacji elektrycznej-podobnie miałem w Poldolocie i radiu Safari.Jednak ta Honda to dziwny pojazd.
                  Jak ci mogły spryskiwacze zamarznąć?Chyba ze masz płyn letni.Mnie się nigdy w aucie nie zdarzyło takie coś.Ale cały rok jeżdzę na płynie zimowym.Może dlatego.

                  Comment


                  • #10
                    jacek65 , albo masz garażowane auto , albo się z choinki urwałeś , oczywiście że zamarzną jeśli nie płyn to zamarznie woda i śnieg na spryskiwaczach i ciśnienie pompki się przez nie nie przebije proste , takie porady żeby zalać płynem zimowym obrażają moim zdaniem , bo to śmieszne żeby jeździć na letnim w zimie i myślę ze to nie w tym problem
                    Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez kamil608 Zobacz posta
                      jacek65 , albo masz garażowane auto , albo się z choinki urwałeś , oczywiście że zamarzną jeśli nie płyn to zamarznie woda i śnieg na spryskiwaczach i ciśnienie pompki się przez nie nie przebije proste , takie porady żeby zalać płynem zimowym obrażają moim zdaniem , bo to śmieszne żeby jeździć na letnim w zimie i myślę ze to nie w tym problem
                      Ja osobiście nigdy ze spryskiwaczami nie miałem kłopotu.Auto stało zawsze przed domem pod chmórką.I był to fiat uno,więc autko z niskiej półki.Trudno go porównać do hondy civic.A spryskiwacze mi działały.Owszem jak były zasypane śniegiem czy lodem to musiałem je oczyścić.Ale nie było tak że oczyszczone spryskiwacze by robiły problem.Chodziło mi więc że czasami pozostaje płyn letni w zbiorniku, i nawet po dolaniu zimowego i tak jest go więcej.Bo co, letni wylewasz jesienią?Dlatego ja cały czas jeźdzę na zimowym.

                      Comment


                      • #12
                        Sam płyn nie zamarznie z tym się zgodzę mimo że jest do -22 a czasem spadnie niżej i też zamarza sam tego doświadczyłem ale inne czynniki są równie ważne , jak Ci w igle zrobi się lód na końcówce to tego nie oczyścisz za chiny , poczytaj tematy na forum o spryskiwaczach chociażby ostatnie mrozy ze 20 osób miało problem mimo zimowego nowego płynu , ja oczywiście wylewam cały letni aż leci powietrze z pompki , i dopiero leje zimowy i sikam że zacznie ,lecieć zimowy , i też zamarzał , dopiero teraz mam do -60 stopni praktycznie sam koncentrat bo miałem dość problemów no i nawet -20 na dworze nie ma szans na jakieś problemy
                        Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

                        Comment


                        • #13
                          No nie wiem ,ja nie miałem nigdy problemów ze spryskiwaczami.Tak że wypowiadam sie na podstawie swoich doświadczeń.

                          Comment


                          • #14
                            ja miałem problem na początku zimy jak mi letni zamarzł
                            wlałem zimowy do -17 chyba... popsikałem troche pompka sie pomęczyła i dało rade

                            pozdro!

                            Comment


                            • #15
                              Zamarzły i tyle , a kilka dni wcześniej wlałem litr koncentratu znanej polskiej firmy na "Auto..." do płynu niezamarzającego do ok -10C ( zrobionego przez mnie na takim samym koncentracie ). Mam pojazdy 20 lat i nigdy mi się to nie zdarzyło. Cóż kiedyś musi być ten pierwszy raz.

                              Z Uno nie ma co porównywać. Tu się zgodzę z jackiem65-ale na korzyść Uno w kwestii zamarzniętych spryskiwaczy. Makarony zastosowali w tym pojeżdzie kuriozalne rozwiązanie z jedną wycieraczką i musieli przystosować również spryskiwacz ( jeden! ) coby sikało po całej szybie - kanaliki są dość dużej średnicy , sikają w 3 miejsca, nie robią mgiełki, Ponadto droga ze zbiorniczka do spryskiwacza jest króciutka - zbiornik znajduje się pod spryskiwaczem, pompka daje duże ciśnienie. Różnice może niewielkie ale znaczące - szczególnie gdy chodzi o przymarzanie.Za to tylny sprysk w Uno lubi przymarznąć. To tak na marginesie...sorki przecież to forum HC
                              Last edited by japs; 02-01-2010, 04:48.

                              Comment

                              Working...
                              X