Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Regulacja szczelin klapy bagażnika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Regulacja szczelin klapy bagażnika

    Jak w temacie. Czy jest możliwość w civicu 8, głównie w fn2 regulacji szczelin (między klapą bagażnika, a słupkiem "C" i zderzakiem) z lewej i prawej strony jak i góra dół? Jak np. z jednej strony jest 1 mm szczeliny, a z drugiej 7-8 to uda się to ustawić równo na środku?
    Last edited by Lootnik; 14-06-2023, 01:24.

  • #2
    To nie jest pytanie do nas tylko bardziej dla lokalnego blacharza.

    Comment


    • #3
      Dlaczego? Może być regulacja na zawiasach i może ktoś z forumowiczów to wie i mi powie, albo nawet sam ustawiał tak klapę w ufo.

      Comment


      • #4
        U mnie blacharz regulował, ale zdaje się dużego pola manewru nie ma. Nie wiem czy przy różnicy jak u Ciebie da się to wyrównać. Na marginesie - zauważam, że ufo po lifcie ma większe szpary między szybą a słupkami niż przedliftowe.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez Lootnik Zobacz posta
          Jak w temacie. Czy jest możliwość w civicu 8, głównie w fn2 regulacji szczelin (między klapą bagażnika, a słupkiem "C" i zderzakiem) z lewej i prawej strony jak i góra dół? Jak np. z jednej strony jest 1 mm szczeliny, a z drugiej 7-8 to uda się to ustawić równo na środku?
          Z tego co pamiętam to mocowania tylnej klapy (pewnie i w UFO bo w 7genie, integrze i 5tym genie także) miały możliwość przesuwania. Tam gdzie wchodzą śruby od zawiasów jest możliwość regulacji albo ta regulacja jest w miejscu gdzie zawias przychodzi do klapy. Mowa o tych miejsach https://www.google.com/search?q=regu...id:d9_kV4wcUj8
          Odległość krawędzi klapy od zderzaka też w ten sposób się reguluje dodając jednocześnie regulację zamkiem i kołkami gumowymi w klapie (analogicznie jak w przedniej masce).
          Inna sprawa dlaczego masz takie szczeliny - klapa była zmieniania? Fabrycznei jest raczej ok...
          Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
          Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

          Comment


          • #6
            Auto było puknięte w bok, nie jakoś bardzo mocno ale w okolicy klapy, mogła być zdejmowana do naprawy i pewnie tak było. Liczę że jest tylko źle spasowana, a nie przestawione pół budy

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Lootnik Zobacz posta
              Auto było puknięte w bok, nie jakoś bardzo mocno ale w okolicy klapy, mogła być zdejmowana do naprawy i pewnie tak było. Liczę że jest tylko źle spasowana, a nie przestawione pół budy
              Kurde odpowiadasz sobie w zasadzie sam. Szukasz odpowiedzi typowo na forum, gdzie nikt zdalnie za Ciebie tego nie zrobi.
              Tutaj trzeba logicznego myślenia.
              Był cep? to trzeba sprawdzić czy choć trochę błotnik tylny się nie schował lub nie wyszedł na zewnątrz.
              Spinki blendy zewnętrznej się trzymają?
              Delikatna regulacja jest. Próbuj

              Comment

              Working...
              X