Cześć,
Od jakiegoś czasu szukam dla siebie auta z pomocą diagnostyków. Ostatnio w końcu jedna sztuka została zatwierdzona i miałem dziś po nią jechać do innego miasta pociągiem.
Kto inny mi mówi, że taka korozja progu drzwi (tylko tylne lewe) i zapocenie silnika w górnej, tylnej części, okolice uszczelki pokrywy zaworów, podkładki węża podciśnieniowego całkowicie - jak na zdjęciach - przekreślają sens zakupu takiego samochodu.
Podpowiecie coś? Totalnie zwariowałem. Jedna osoba mówi, że te naprawy mnie będą kosztować po 300 zł, a druga, że zapłacę za to kilka tysięcy złotych.
Zakup auta za 22-23k. Civic VIII 1.8 z 2007 180k przebiegu.
1669725084266.jpg
1669725084235.jpg
Od jakiegoś czasu szukam dla siebie auta z pomocą diagnostyków. Ostatnio w końcu jedna sztuka została zatwierdzona i miałem dziś po nią jechać do innego miasta pociągiem.
Kto inny mi mówi, że taka korozja progu drzwi (tylko tylne lewe) i zapocenie silnika w górnej, tylnej części, okolice uszczelki pokrywy zaworów, podkładki węża podciśnieniowego całkowicie - jak na zdjęciach - przekreślają sens zakupu takiego samochodu.
Podpowiecie coś? Totalnie zwariowałem. Jedna osoba mówi, że te naprawy mnie będą kosztować po 300 zł, a druga, że zapłacę za to kilka tysięcy złotych.
Zakup auta za 22-23k. Civic VIII 1.8 z 2007 180k przebiegu.
1669725084266.jpg
1669725084235.jpg
Comment