Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymieniac cale lusterko czy tylko szklo i dolny plastik?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wymieniac cale lusterko czy tylko szklo i dolny plastik?

    Zobaczcie prosze na zalaczone zdjecia.

    Zahaczyl o mnie samochod i po czesci zniszczyl lusterko.
    Brakuje mi dolnej czesci obudowy, ktorej nigdy nie znalazlem po zderzeniu....
    Gorna czesc obudowy nie wyglada na peknieta, znaczy wyglada, jakby dolna i gorna sie wypieły.

    Jesli chodzi o koszty i nawet samo znalezie odpowiedniego lusterka, wolalbym kupic samo SZKŁO i DOLNĄ OBUDOWĘ.
    Nie wiem tylko czy jest sens, bo jesli cos tam w srodku nie bedzie stykac, to i tak bede musial kupic cale....
    W srodku nic nie wyglada na zalamane.

    Moze ktos mial podobny przypadek i moze cos zasugerowac?

    z gory dzieki
    Załączone pliki

  • #2
    jest bardzo dużo informacji o naprawie lusterek. Do tego jest kilka napraw dot. lusterka szkło, obudowa, bezpiecznik itd od kolegi TRAFO, wejdź na jego stronę jest dużo informacji i relacji.
    Uratuj lustro bo widzę jest ogrzewane i całe, silnik i reszta w śmietnik, z tego co zostało powrotu do fabrycznego stanu nie zrobisz, przede wszystkim dlatego że zdemolowana jest ruchoma podstawa.
    Tutaj na stronie poszukaj: POD TYM ADRESEM .
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Dzieki za info i linki.
      Piszesz o "zdemolowanej podstawie".
      Czy widziales ja na zdjeciach, ktore wyslalem, bo ja nie widze tam nic polamanego, chociaz nie jestem ekspertem.
      Chociaz mnie bardziej chodzi, zeby po prostu lusterko bylo cale, ostatni nawet mi elektryczne sterowanie nie dzialalo...
      pozdrawiam

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez greepd1 Zobacz posta
        Czy widziales ja na zdjeciach, ktore wyslalem, bo ja nie widze tam nic polamanego,
        za słabo się przygładzasz .
        Twoim zdaniem wystarczy je z powrotem zaczepić?
        No to weź To i załóż na To - pokazałem na foto.

        W środku jest rurka w której biegnie wiązka kolorowych kabli które teraz są na wierchu. Namalowałem Ci to gdzie jest połamane.

        Skoro się nic nie połamało to złóż te elementy zaznaczone na żółto i niech się trzyma .
        Załączone pliki
        Last edited by rambo7; 14-05-2021, 07:59.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
          za słabo się przygładzasz .
          Twoim zdaniem wystarczy je z powrotem zaczepić?
          No to weź To i załóż na To - pokazałem na foto.

          W środku jest rurka w której biegnie wiązka kolorowych kabli które teraz są na wierchu. Namalowałem Ci to gdzie jest połamane.

          Skoro się nic nie połamało to złóż te elementy zaznaczone na żółto i niech się trzyma .
          Dzieki za wytluamczenie i zaznaczenie.
          Wlasnie nie bylem do konca pewien jak to sie sklada w calosc.... Myslalem, ze obie dolna i gorna czesc plastiku potrzyma calosc, ale faktycznie polaczenie ze srodkiem (tym metalowym) to podstawa.

          Tak wiec, czy jest jeszcze dla mnie jakas inna opcja niz kupienie calego lusterka?
          Nie sadze ze sprzedaja takie same "rurki"?

          pozdrawiam

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez greepd1 Zobacz posta
            Dzieki za wytluamczenie i zaznaczenie.
            Wlasnie nie bylem do konca pewien jak to sie sklada w calosc.... Myslalem, ze obie dolna i gorna czesc plastiku potrzyma calosc, ale faktycznie polaczenie ze srodkiem (tym metalowym) to podstawa.

            Tak wiec, czy jest jeszcze dla mnie jakas inna opcja niz kupienie calego lusterka?
            Nie sadze ze sprzedaja takie same "rurki"?

            pozdrawiam
            Rozebralem lusterko jeszcze raz i teraz juz dokladnie widac peknieta rurke
            Oprocz tego widac ze jest ona metaloa i polaczona z reszta metalowej obudowy...
            Takze czeka mnie wymiana calego lusterka...

            Comment


            • #7
              Tylko jak będziesz kupował to pięć razy się pytaj czy lusterko nie jest przypadkiem z anglika. Lewe lusterko EU w dobrej cenie, to życzę powodzenia w poszukiwaniach.
              Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
              Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
                Tylko jak będziesz kupował to pięć razy się pytaj czy lusterko nie jest przypadkiem z anglika. Lewe lusterko EU w dobrej cenie, to życzę powodzenia w poszukiwaniach.
                Dzieki, wlasciwie to ja potrzebuje takie anglika, bo mieszkam w Irlandii.
                Czy tutaj chodzi o liczbe pinow?
                Mnie tak naprawde chodzi tylko o to, zeby dzialal kierunkowskaz.
                pozdrawiam i dzieki za pomoc

                Comment


                • #9
                  po prostu z Anglika w PL są tańsze. Myk polega na tym że kierowca inaczej siedzi w GB a inaczej w EU.
                  Lustra mają inne kąty, po prostu.
                  O liczbę pinów oczywiście że się rozchodzi bo liczba pinów mówi informuje Cię od razu co "lusterko potrafi", grzanie, składanie, obracanie, itd. bez sensu będzie jak kupisz lusterko inne niż przewidziane i jedno się złoży a drugie nie.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment

                  Working...
                  X