Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Sedan - dysze spyskiwacza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sedan - dysze spyskiwacza

    Witam kolegów
    Być może ktoś z posiadaczy sedanów już to przerabiał , no mnie się nie udało znaleźć rozwiązania wyszukiwarką. Chodzi o byle jakie fabryczne dysze spryskiwacza w sedanie. Wymieniłem nawet na nowe OEM i zero efektów... leją jak w polonezie... W swojej starej 6 coupe wymieniałem na dysze z Citroena C3 ale teraz kompletnie nie mam pomysłów..w sieci także...zero rozwiązań.

  • #2
    Wymień pompkę spryskiwaczy i przepłukaj przewody i zbiornik gorącą wodą z octem.
    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

    Comment


    • #3
      Dysze mgłowe od Hondy Jazz załatwią sprawę.

      Comment


      • #4
        Ok. wymienię nawet te gumowe rurki ale pompkę wyjmowałem i sprawdzałem...(kupiłem starą i ja rozebrałem na elementy...tam się nie ma co popsuć...i zużyć...) albo działa albo nie.. nie pracuje głośno, nie zgrzyta, nie grzeje się...i podaje płyn pełnym przekrojem króćca.
        Co do zmiany dyszy to najlepsze byłyby oczywiście dysze mgłowe ale od którego modelu tego Jaza? no i przypomnę ..to nadwozie sedan...i ma dysze inne niż UFO... to poproszę kolegę Diego o trochę szczegółów.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez recen Zobacz posta
          pompkę wyjmowałem i sprawdzałem...(kupiłem starą i ja rozebrałem na elementy...tam się nie ma co popsuć...i zużyć...) albo działa albo nie.. nie pracuje głośno, nie zgrzyta, nie grzeje się...i podaje płyn pełnym przekrojem króćca.
          O widzisz a jak w Accordzie zmieniłem pompkę na nową (do Tico) to różnica była. Czary jakieś? No przecież nic się zużywa.

          Wpisałeś w google chociaż "dysze mgłowe jazz"? Co za lenistwo.
          Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
          Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

          Comment


          • #6
            Z tą wymianą pompki to jakiś pomysł jest...w najgorszym przypadku jakby co nie zadziałało to tylko kilkadziesiąt zł w plecy... bo tyle zamiennik kosztuje a zwrotów elektrycznych nie przyjmują... a dysz w Google to poszukuje od dawna... A przed zakupem muszę się upewnić że na pewno będą mgłowe i na pewno inne niż te nowe (które mnie zawiodły) do sedana kupione w serwisie hondy za 130 zł i na pewno będą pasować w gniazd podszybia bez przeróbek.... Napisałem z nadzieją, że ktoś z posiadaczy sedanów już szedł tą ścieżka i nie będę musiał od nowa odkrywać ameryki.. Wydaje się że taki jest cel nadrzędny forum... Taka dygresja: mam wiedzę pomagam... nie mam wiedzy ... czytam sobie...i tyle... Tak na marginesie to jestem z wykształcenia mechanik od aut, facet po 60 tce, ta 8th to moja czwarta honda i 9 auto w życiu i z reguły sam je naprawiałem i pracowity chłop jestem na ogół.

            Comment


            • #7
              Ciesz się kolego, że właśnie masz sedana, bo są raczej standardowe dysze, w UFO to jest wydumka. W sedanie VIII gen są takie same jak w Accordzie VII gen.





              Dodam, że dysze są różne jeżeli chodzi o stronę lewą i prawą. A tutaj temat dysz mgłowych rozkminiony na rosyjskim forum
              Скажу честно — я фанат веерных брызгалок. У меня на карине стояли с камри 30ки. На аккорде сейчас родные, но буду менять на другие т.к. у родных очень узкий веер с мелкой каплей. И как раз мелкая кап…


              Tłumaczenie
              Скажу честно — я фанат веерных брызгалок. У меня на карине стояли с камри 30ки. На аккорде сейчас родные, но буду менять на другие т.к. у родных очень узкий веер с мелкой каплей. И как раз мелкая кап…


              Jak chcesz żeby szeroki był strumień, trzeba dysze z Accorda VIIIgen

              Last edited by pablo_see; 21-02-2021, 18:39.
              Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
              Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

              Comment


              • #8
                Dzięki za wpis. Lubię informacje na temat który akurat rozkminiam.. Temat wałkuje tylko z jednego powodu.. który dopadnie nas wszystkich kiedyś... a mnie już..wzrok od pracy przy kompie mi siada i muszę mieć czystą szybę zawsze i szybko.. Te "oemowskie" dysze można sobie...ws..głęboko. Rozebrałem je inwazyjnie i w środku jest tylko plastykowa kulka z płaskim rozpylaczem i gumowany zaworek który tak naprawdę niepotrzebnie tylko tłumi przepływ płynu. W starej 6 miałem dysze od francuza ale tam w środku była po prostu niewielka turbina i to psikało... No i do czego zmierzam.. Szukam coś na kształt tego co miałem. wymiana na dysze z Accorda jeśli to ta sama technologia nie poprawi mi zmywania szyby. Ale oczywiście dzięki za radę .. kupię stary rozkroje i zobaczę co w środku.. Ta metoda jest tańsza niż kupowanie nowych..Rozwiązanie znajdę i to tylko kwestia czasu...A tego coraz mniej... pzdr

                Comment

                Working...
                X