Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

przyciemnianie lamp przednich (wnętrza kloszy)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • przyciemnianie lamp przednich (wnętrza kloszy)

    Hej,
    Zastanawiam się nad przyciemnieniem przednich lamp, zarówno mijania, pozycyjnych i drogowych w głównym kloszu, jak i przeciwmgielnych. Do zestawu jeszcze akwarium, ale tutaj nie ma nad czym rozmyślać. Na wstępie mówię, że nie chcę przyciemniania lamp od zewnątrz - folią, sprayami, etc. Kwestie prawne, a w szczególności znudzeni panowie w niebieskich mundurach i ich własna interpretacja przepisów, odrzucają mnie od tego pomysłu. A debat na ten temat na forum było już wystarczająco dużo, także nie rozwijajmy kolejnej tutaj.

    Jestem zainteresowany, na pewno wielu użytkowników forum również, jak przyciemnić reflektory od wewnątrz, tj. miejsca, które nie odgrywają roli w odbijaniu i strumieniowaniu wiązki światła. Bezpieczeństwo przede wszystkim.
    O co mi chodzi (na przykładzie starszej generacji, tak wiem, w tym modelu widać 2 częściową lampę, chodzi mi tylko o efekt):
    LH-HC99-AM-BK-X-b.jpg
    Jeżeli chodzi o światła przeciwmgielne to nieziemski efekt uzyskał kolega wojciechowski.damian z tematu https://www.civicforum.pl/showthread...-81-MILANO-RED . Jednakże nie wiem, czy światła zostały zafoliowane/pomalowane na zewnątrz.

    Temat umieściłem w VIII generacji bo szukam materiałów, sposobów, osób, które w jakiś sposób pomogą z identyfikacją tych miejsc (nie odbijających światła) w UFO. Materiały i sposoby z innych generacji raczej się nie przydadzą, ze względu na inny kształt lamp. Wszelkie materiały znalezione w necie to: folia, spray lub odnośniki do forów "miłośników marki" (także chyba lepiej trafić nie mogłem )

    2 kwestia - czym/jak to malować? To są chromowane plastiki, a jak wiemy, malowanie chromu nie jest takie łatwe, a fuszerkę widać od razu.


    @edit: mam xenony.
    Last edited by Gdanny0; 13-03-2018, 14:28.
    Milano Red by Gdanny0

  • #2
    Lampę oczywiście musisz rozkleić. To które elementy światła są odbłyśnikiem jest oczywiste.
    Bierzesz drobny papier ścierny, matowisz co chcesz polakierować. Dobrze odtłuszczasz i zmieniasz kolor.
    Ja mam całe wnętrze na czarno, z tym że wstawiłem soczewki i odbłyśnika nie potrzebuję.
    Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

    Comment


    • #3
      Dzięki Butler

      miałeś problemy ze Swoimi lampami? Twój Civic jest używany jako sztandarowy przykład dla Ufo na Hidretroficie, ale jakiś Koleś tam sypnął artykułami, że są niezgodne z PL prawem.
      Jeżeli można spytać - ile dałeś za to? Przerobili Ci oryginalne lampy czy zapas kupiłeś?
      Milano Red by Gdanny0

      Comment


      • #4
        Przerabiali mi moje lampy. Koszt z tego co pamiętam coś około 1200zł + zakup czterech palników xenon... Całościowo około 2000zł.
        Problemy... Tak. Parowały. Ogólnie Hidretrofit słabo mnie potraktował jak chciałem wyjaśnić tą usterkę.
        A pomogła dopiero w zeszłym zamiana palników xenon na LED. Wymieniłem klosze na nowe i teraz super.
        Niezgodne z prawem... Każda modyfikacja/ingerencja w homologowane lampy może powodować problemy z ubezpieczycielem.
        Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

        Comment

        Working...
        X