Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Spodnia osłona silnika w VIIIgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Spodnia osłona silnika w VIIIgen

    Witam
    potrzebuję porady odnośnie wyboru przy zakupie obudowy silnika. Oryginalną musiałem zdemontować ponieważ była popękana i dobiłem ją wjeżdżając w śnieg , wystawały z niej plastykowe elementy które tarły podłoże.
    Przeglądając ogłoszenia odnalazłem kilka propozycji:

    oryginalne używane obudowy :


    ale trafiłem również na zamienniki :


    Jako że jestem laikiem w temacie, proszę o udzielenie odpowiedzi czy jest sens montowania niekompletnej obudowy silnika (pozbawionej aluminiowych elementów) Takich ogłoszeń jest najwięcej:


    Z góry dziękuję z odpowiedź. Pozdrawiam

  • #2
    ...oj, to nie w tym dziale, dlatego nikt nie pisze. przenoszę do 8 gen.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Zauwaz ze zamiennik jesli sie nie myle nie ma odkrecanej aluminiowej czesci do wymiany oleju...

      Comment


      • #4
        zamiennik nie! Ja kupiłem z rok temu i badziewie straszne... Przede wszystkim okazała się za krótka o jakieś 10 cm, oczywiście nie ma tej aluminiowej płytki do wymiany oleju, cała jest z tworzywa które po rozgrzaniu się od silnika śmierdzi na tyle że czuć to trochę w kabinie. no i jak się rozgrzała to się "naciągnęła", obniżyła i zaczęła wisieć na tyle nisko ze zacząłem haczyć nią o byle co... szczerze nie polecam

        Comment


        • #5
          Mam ten sam problem z tą osłoną. Przy zmianie oleju pozrywałem zaczepy do tej aluminiowej blachy bo śruby były zardzewiałe i zapieczone. Sama blacha w stanie bdb, ale leży w garażu bo plastik do wymiany ;/

          śruby wyglądały gorzej niż na tym oryginalnym używanym z allegro.
          Milano Red by Gdanny0

          Comment


          • #6
            Jak oceniacie w ogóle konieczność zakładania tej osłony? Rozumiem, że oprócz ochrony przed zabrudzeniem silnika ma ona za zadanie przede wszystkim chronić miskę olejową przed uszkodzeniami mechanicznymi

            Comment


            • #7
              Może przed kamyczkami i zimną kąpielą rozgrzanego silnika. Przed czymś większym raczej nie. Jak dobrze pukniesz to pęknie, a blachę można śrubokrętem przebić.
              Milano Red by Gdanny0

              Comment


              • #8
                miałem dzisiaj przegląd na 100k na liczniku i z ciekawości zapytałem o tę osłonę.... tysiąc pincet... bez śrub mocujących... ja nie wiem jakiego kleju w tym dziale finansów Hondy się tam nawąchali...
                Milano Red by Gdanny0

                Comment


                • #9
                  cześć,
                  podłącze się pod temat, w zakupionym przeze mnie parę dni temu Civicu 8 Sedanie brakuje osłonki pod silnikiem. Z tego powodu wszystko się strasznie kurzy pod maską. Zauważyłem że sporo jest w internecie osłon ale wszystkie dedykowane do UFO. Prośba o informację czy ta cześć jest kontabitylna i mogę kupić taką jak jest dla UFO?

                  Comment


                  • #10
                    Czyli lepiej tego nowego zamiennika nie kupować za około 140zł, lepiej poszukać w dobrym stanie używaną oryginalną osłonę? Bo ponad 1000zł za oryginalną nową osłonę płacić to przesada.

                    Comment


                    • #11
                      Sedany 8gen nie mają osłon. Wyjątkiem jest hybryda, która ma obudowane plastikami całe podwozie.
                      Moje FD7

                      Comment

                      Working...
                      X