Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Sedan VIII dźwignia hamulca ręcznego a odbite kolano

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    no ale co wymienili bo farba zeszła, ok, ale co z usytuowaniem? przestawili dźwignię.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #17
      Może faktycznie u niego z dzwignią coś było nie tak.Bo przecież z innego modelu chyba nie założyli.Ja dzisiaj jeszcze raz ogladałem moją dzwignię i ustawiona jest bardzo dobrze.Nic nie uwiera podczas jazdy,nawet jak specjalnie na nią mocno nogą opieram.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez jacek65 Zobacz posta
        Może faktycznie u niego z dzwignią coś było nie tak.
        nooo farba z dzwigni schodzi - z tym poradziło sobie aso zakładając koleją a co będzie jak sie gwarancja skończy a farba bedzie schodzić dalej?
        przestawienie na strone pasażera dźwigni bez ingerencji nic nie da - trzeba wierciś i gwintować dziury na mocowanie, tak łatwo to sie nie da, no i przestanie to być ergonomiczne.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #19
          Ale dzwignia ta chyba nie jest malowana.Wygląda jak by to było tworzywa w takim kolorze.Co do przełożenia na stronę pasażera,to też nie wyobrazam sobie jak ja mógłbym tam siegać.Tu mam pod reką, a tam musiałbym kombinować zza lewarka skrzyni biegów.Faktycznie niezbyt wygodne.No i uwierało by pewnie pasażera w kolanka.

          Comment


          • #20
            no i po problemie w zaprzyjaźnionym warsztacie nawiercili dziurki fi 2mm i pałąk przyjął inny kąt ok 1 cm w w prawo i jest git . Ale za to co było to bym wieszał za jaja. No chyba że ktoś siedzi jak cnotka mocno ściskając kolanka )))))

            Comment


            • #21
              Bez przesady kolego.Nie siedzę ściskając kolana i nic mnie nie uwiera.Siedzę sobie swobodnie.Więc podawaj niepoważnych teoriiMoże po prostu miałeś wadliwie zamontowaną ową dzwignię.Komuś kto ma np.jakiś problem z krokiem to przeszkadza.Bo musi rozstawiać szeroko nogi.Ale wtedy to i tunel środkowy by mu przeszkadzał bardziej.Tak że na zakończenie,nie ma co się spierać.Bo dla jednego jedno dane auto jest wygodne,a drugiemu brakuje w nim wygody.Dlatego jest ich tyle na rynku.Pozdrawiam.

              Comment


              • #22
                ....nooo hehe domyślaliśmy sie, wyobrażam sobie jak siedziesz rozkrrraaaaczony wiekszość Facetów tak siedzi ja też, ale widac Twoje udo troche waży .
                (o koledze z problemem mówię , i w sumie zastanawiam się co tam nie tak bo jak mam okazję jeździć takim sedanem to pasi mi wszystko ).
                Last edited by rambo7; 27-09-2011, 08:24.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #23
                  Ale kogo konkretnie masz na mysli?Bo jesli mnie, to siedzę normalnie w aucie.Co do wagi to nie wiem bo sie dawno nie ważyłem.

                  Comment


                  • #24
                    No i koledzy odświeżam wątek. Wczoraj zrobiłem ledwie 200 km i wysiadłem z 4d z obolałą nogą. Powód - idiotycznie zamontowana wajcha ręcznego....Ręce mi opadają.

                    Comment


                    • #25
                      Z ciekawości musiałem zobaczyć wnętrze sedana.. i faktycznie może to uwierać , osobiście siedze wygodnie w swoim hatchbacku choć robiąc 750 km w jedną stronę też mi tunel środkowy troszkę przeszkadzał bo na autostradzie nie chciałem siedziec jak na co dzien, czyli fotel daleko i nisko gdyż jest to mniej bezpieczne. W sedanie dzwignia zmiany jest w takim miejscu że ja na bank bym miał o nią oparte kolano albo jakąś częśc nogi. Śmiałem się na początku czytając ten watek ale wyobrażam sobie moją irytację. Tylko wam współczuję, ale jezdziłem kiedys przez tydzień pewną ciężarówka i 3 godziny trasy i byłem wściekły przez dodatkowe wyposażenie pewnego kierowcy, wtedy przykrywałem to coś poduszką cienką i pomagało

                      Comment


                      • #26
                        Touranem robiłem 1300 km w jeden dzień, żadnego dyskomfortu. Tutaj po 200 ból. Coś nie tak jednak.

                        Comment


                        • #27
                          Himi- tak to czasem jest ze sie do auta nie mozna dopasowac. Ja tak mialem z Honda FRV.
                          Miała być optymalnym autem rodzinnym ,a okazała się dla mnie i dla żony niewypałem i została sprzedana po 7 miesiacach. Po prostu nie dało sie tam znalesc wygodnej pozycji za kierownicą.
                          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                          Comment


                          • #28
                            Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                            Po prostu nie dało sie tam znalesc wygodnej pozycji za kierownicą.
                            Też tak mam w Toyocie Verso moich Rodziców W obecnym CR-V też mi się dobrze nie siedziało.
                            Niestety, z tym ręcznym to obawiam się "ten typ tak ma" - zależy od Twojej pozycji - jednym wypada, że uciska, innym nie... Jako, że ręczny jest witalną i raczej nieprzesuwalną częścią wyposażenia, nie za bardzo jest co z tym zrobić. Raczej swojej pozycji na siłę nie zmienisz, bo wyjdzie jeszcze gorzej. Mnie np. w sedanie VIII jak jeździłem parę dni nie to przeszkadzało, ale widocznie ja mam inną pozycję za kierownicą...
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • #29
                              W mieście mi to nie robi. Ale na dłuższej trasie owszem.

                              Comment


                              • #30
                                Sedan VIII dżwignia hamulca ręcznego a odbite kolano

                                Czy ktoś poradził sobie z tym problemem ?
                                Wszyscy użytkownicy sedana, z którymi rozmawiałem narzekali na umiejscowienie dźwigni hamulca ręcznego, która wbija się w kolano.
                                Myślałem o nałożeniu na nią jakiejś miękkiej "skarpety" ale jak to będzie wyglądało?
                                Może da się ją odgiąć w stronę dźwigni biegów a może ktoś ma, zastosował u siebie, inny patent.

                                Comment

                                Working...
                                X