Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wygłuszenie VIIIgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wygłuszenie VIIIgen

    Witam.Mysle nad wygluszeniem civica bo troche głosno podczas jazdy.
    Niestety żonie nie pasuje

    Myslę na wygluszeniem dzwi
    maty gms proliner
    wydaje mi sie ze 3 szuki na jedne dzwi wystarczy??


    pianki gms 012
    GMS 012
    wydaje mi sie ze 1 szuka na dzwi???



    Teraz tak.Skad najwięcej chałasu w hondzie civic.
    dźwiek silnika poezja ale szum podczas jazdy niezbyt miły.

    Czy to czasem nie nadkola??


    dziekuje za wsz czas i wasza pomoc

  • #2
    Wybór mat ok.

    Tu masz w temacie https://www.civicforum.pl/showthread...no-Red-kuba_ce

    Ale co do ilości ci raczej nie pomogę bo sam będę w te wakacje z tym walczył u siebie
    Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez irlandczyk007 Zobacz posta
      pianki gms 012
      GMS 012
      wydaje mi sie ze 1 szuka na dzwi???
      Witam, własnie dzisiaj skończyłem wygłuszanie swojego ufka... więc do rzeczy.
      Nie wiem jakiej wielkości jest ten arkusz (są różne rozmiary), który wskzałeś, ale 1 szt na pewno Ci nie wystarczy na drzwi, bo musisz okleić bezpośrednio wnętrze drzwi (blachę) oraz zakleić otwory, potem pianka pod boczek.
      Największy, w kolejności , hałas dochodzi od strony drzwi, od podłogi, komory silnika i dachu.
      Aby uzyskać najlepszy efekt - duża różnica przed wyciszeniem i po, od razu nalezałoby zrobić kompleksowo całe auto..ale wiadomo koszty. Istotne tu jest jeszcze jedno...wszystko zrywasz do gołej blachy...kupa roboty..jak nie masz wprawy= masakra ..ja się poddałem...zrobił to specjalista...bym zapomniał bardzo ważna jest dokładnośc oklejenia, bez zostawiania otowrów czy nieoklejonych miejsc..albo wszystko albo..nic.
      Proponuję a początek zrobić drzwi i całą podłogę tj. kabinę, bagażnik co najmniej do linii okna. W kabinie max wysoko do podszybia (opcja zdejmowania deski...nawet o tym nie myślałem). Na to wszystko, 4x drzwi i podłoga z bagażnikiem będziesz potrzebował ok 10m2 maty i ok. 7-8m2 pianki (ja kupiłem 9m pianki i mi zostało sporo, nie wiem ile, jeszcze nie mierzyłem cos na oko około 1,5m - pianka idzie tylko pod boczki i na podłogę w I warstwie).
      Proponuję maty butylowe..wlaściwie tylko butylowe..chodzi o wagę, trwałość (w miarę odporna na wilgoć, temperaturę), maty materiałowe jak zamokną=wymiana lub korozja elementów, bitumiczne ciężkie jak cholera. Co do marki mat - proponujęfirmy STP lub zamienniki np. jakies polskie, byle nie sygnowane made in China lub made in PRC...kupisz takie wydasz 2x lub więcej. Maty firm STP czy Dynamat (lub podobnej jakości) w zasadzie nie różnią się niczym poza...ceną, oczywiście przy tej samej grubości.
      Maty pakowane w rolkach są wydajniejsze i tańsze od arkuszy, poza tym zawsze można w sklepie dociąc tyle ile potrzeba. Użyłem mat butylowych STP o grubości 2,5 mm w sumie 3x rolka po 3 m2 i pianki 12mm. Można grubsze ale waga... podłoga+drzwi to koło 40-50kg więcej. Koszt samego materiału 1170zł...może gdzieś poza wawą można kupić taniej..z jakims rabatem. Koszt "robocizny" w zależności od regionu..w wawie 1,5k i więcej..ale nie dotykasz się do auta na 3-4 dni.

      Efekt, na razie subiektywny bo nie mierzyłem db. Jest sporo ciszej, szum jest mocno stłumiony. Podobno zostało zdjęte średnio 2-3 Db. Nawet moge pokusić się o stwierdzenie, ze wreszcie słychać silnik wyraźnie (komory silnika nie wyciszałem i nie polecam wyciszania takiego jak kolega przedstawił w fotorelacji...tj samej maski, lepiej spróbować wykleić gródź od strony silnika lub same nadkola..tylko temperatura, robota...ech). Zauważyłem też,że radio podnosi poziom głośnosci wyraźnie później..ale to subiektywne odczucie.
      Jak dostanę fotki to parę wkleję jak to wygladało.
      Last edited by sawekw; 03-06-2016, 23:08.

      Comment


      • #4
        IMG_3616.jpgIMG_3619.jpgIMG_3620.jpgIMG_3626.jpgIMG_3629.jpg

        Kilka fotek z akcji wygłuszania.

        Comment


        • #5
          IMG_3628.jpg

          tak wyglądało to w ogólnym zarysie.... na podłogę i boczki "poszła" jeszcze pianka. Po pomiarach jest ciszej o 3-4 db (z dokładnością do 1 db)

          Comment


          • #6
            Podełsłabyć na priv kontakt do specjalisty z Wawy, który Ci to robił? Rozważam wygłuszanie, tylko że chciałbym dorzucić do tego jeszcze maskę i gródź silnika od strony kabiny.
            Mój czarny 8gen

            Comment


            • #7
              Mega dokładnie zostało to matami wyklejone. Co prawda ja się bałem tak dokładnie wyklejać bo potem montaż plastików to horror. Nic nigdzie nie pasuje, haczy i odstaje. No ale widać ktoś doświadczony to robił i może ma jakieś patenty

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez kuba_ce Zobacz posta
                potem montaż plastików to horror
                fakt.. ja to nazwałem masakrą (dla kogoś kto tego nigdy nie robił)..co do trzeszczących plastików.to nie jest tak źle... tylko w jednym miejscu coś u mnie słychać, ale nad tym akurat sam popracuję.

                Comment


                • #9
                  Wczoraj odebrałem Hondę po wygłuszeniu ściany grodziowej do wysokości przednich foteli, nadkoli oraz maski. Jest wyczuwalnie ciszej w środku, przy wyższych prędkościach buczenie nie jest tak irytujące, jak przed wygłuszeniem. Na postoju silnik jest ledwie słyszalny.

                  Minusy? Widzę dwa zasadnicze. Dużo roboty z rozbieraniem plastików, praktycznie cała deska rozdzielcza jest do zdjęcia. Drugi - zwiększenie wagi samochodu. Honda dostała jakieś 30-40 kg więcej na przednią oś, wyraźnie zauważyłem większy opór przy skręcaniu kół (ruszaniu kierownicą) oraz pogorszenie efektywności hamowania.

                  Być może jak lekko dopompuję przednie koła oraz wymienię tarcze z klockami, coś się w tym względzie poprawi.
                  Mój czarny 8gen

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez Bumber Zobacz posta
                    Honda dostała jakieś 30-40 kg więcej na przednią oś, wyraźnie zauważyłem większy opór przy skręcaniu kół (ruszaniu kierownicą) oraz pogorszenie efektywności hamowania.
                    Pewnym, choć dość drogim rozwiązaniem jest wymiana felg na lżejsze - te oryginalne 17 są jak dla mnie nieprzeciętnie ciężkie w porównaniu z innymi alternatywnymi dostępnymi na rynku, daje to niższą masę nieresorowaną, na pewno zmniejszy opór przy skręcaniu kół..tylko lżejsze o 2-3 kg i w dodatku dobre felgi to wydatek ponad 2k za 4 szt. (po ponad 500zł.szt, a nawet w pobiżu 700) w przypadku wyboru w sumie najtańszego wariantu (nie made in China). Jeszcze warto pokombinować przy zakupie opon, mało kto zwraca uwagę na wagę samych opon przy ich wyborze...a to też ma wpływ.

                    Comment


                    • #11
                      Kilka zdjęć jak wygłuszyć Hondę Civić

                      Znalazłem fajny filmik z prac nad wygłuszeniem Hondy Civic warto zobaczyć:
                      https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=WjGlcEJMlGI

                      Comment


                      • #12
                        coś nie tak z tym linkiem, brak filmu

                        Comment


                        • #13
                          kilka zdjęć z wygłuszenia

                          Postanowiłem wrzucić kilka zdjęć z wygłuszenia Hondy Civic Ufo może komuś się spodobają, jakby ktoś miał pytania to chętnie podpowiem bo wyciągałem cały środek razem z deską rozdzielcząhttps://wyciszauto.pl/honda-civic-uf...nie-samochodu/

                          Comment


                          • #14
                            Ekstra mieć info z pierwszej ręki. Udało się wszystko zdemontować bez szkód? Popraw link z filmu w poście #11 bo nie działa, a jak nie możesz edytować to wyślij mi na PW.
                            Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                            Comment


                            • #15
                              Ekstra, i jak wrażenia w porównaniu z jazdą bez wygłuszenia? Widzę, że ściany grodziowej silnika nie ruszałeś
                              Mój czarny 8gen

                              Comment

                              Working...
                              X