Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Bardzo delikatny zderzak i okoliczne plastiki :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bardzo delikatny zderzak i okoliczne plastiki :(

    Witam, niestety miałem okazję przekonać się jak delikatne są te nasze UFA.
    Będąc święcie przekonanym, że auto przede mną zjechało z ronda, ledwo ruszyłem, by się przesunąć w kolejce i zobaczyć, czy i ja mogę jechać, przytuliłem się do auta przede mną (nie wiem, dlaczego facet zahamował, bo miał akurat wolne, ale generalnie jakiś dziwny był bo najnormalniej w świecie pojachał sobie mimo, że mu mrugałem i dawałem znać by się zatrzymał - moja wina przecież była).
    Na kolesia aucie śladu nie było widać, sam myślałem, że pewnie tylko tablicą rejestracyjną go czerknąłem, ale po przyjeździe do domu okazało się, że zderzak zszedł z górnych mocowań (zwłaszcza z jednej strony), a jak chciałem zdjąc reflektor i akwarium, by to pozakładać to okazało się, że poszła większość zamocowań plastikowych reflektora i wszystkie od akwarium. Sam zderzak ujawnił tylko maleńką pajenczynkę popękanego lakieru w miejscu kontaktu (chyba, tak przypuszczam, że to to miejsce)
    W szoku byłem, że takie spustoszenie tam znalazłem, bo prędkość to nawet 5km/h nie miałem.
    Pozaczepiałem wszystko na taśmy zaciskowe i doprowadziłem do porządku (nawet chyba solidniej niż w fabryce )
    Szkoda, że fotek nie porobiłem przed i po operacji.
    Jakby nie było, fakt ten mnie bardzo zdziwił i zmusił do przemyśleń. Bo akurat ferie zimowe mam w planach w polskich górach i Civic to chyba nie auto na taką wyprawę (a szkoda, bo po letnich urlopowych wojażach byłem zachwycony).
    Cóż, zrobiłem tym autkiem jakieś 9tyś. km i szkoda było się z nim rostać, ale wczoraj mój Civic został zamieniony na Hondę CRV II gen
    Pozdrawiam

  • #2
    Masz go od nowości? Może miał wcześniej jakieś kuku które było słabo złożone?
    Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

    Comment


    • #3
      Nie, kupiłem jak miał już jakieś 140tyś km. Kto wie, może rzeczywiście ten zderzak był źle założony (skoro w salonie Hondy do wymiany żarówki ksenonu chcieli zdejmować zderzak, to i może wcześniej takie przygody przechodziła). Ale wszystko wcześniej wyglądało OK. Nawet niedawno sprawdzałem jak to akwarium jest pomocowane, by ewentualnie grill zmienić. Wszystkie mocowania były całe. Z połamanymi akwarium wyszło bardzo sprawnie

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez paolomario Zobacz posta
        (...) fakt ten mnie bardzo zdziwił i zmusił do przemyśleń.
        coś więcej....? sprzedajesz? naprawiasz? jeździsz civic tylko w lato?
        z tego wynika że musiałeś trafić rogiem auta, gdyby to było centralnie (na wysokości tablicy rej) to pewnie straty byłby żadne.
        ..a co d jazdy ludzi w taki dzień jak wczoraj 1-2Listopada ..to se odpuściłem ....bo właśnie tego można się spodziewać ... Ty byś pojechał ...a po kiego ch***ja on stoi to nie wiedziałeś ..on też pewnie nie ..ale niedzielni kierowcy wczoraj ławą ..wylegli ...motora nawet nie wyjmowałem ..by ktoś mnie nie trafił.
        Last edited by rambo7; 03-11-2014, 11:18.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          To już trochę OT lecimy...
          Ale zmiana organizacji ruchu na drodze może u wielu osób spowodować kłopoty w rozeznaniu i dekoncentarację.
          Różne są powodu czemu delikwent się zatrzymał lub nie ruszył. Czasem problem z autem, czasem dziecko które płacze w foteliku... Nie zwalajmy od razu na niedzielnego kierowcę.
          Ale zastanawiającym jest fakt że się nie zatrzymał po tej kolizji... Domniemam że promile ww pana mogły mieć decydujący wpływ na całe zdarzenie.
          Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

          Comment


          • #6
            rambo7, tak jak pisałem w poście na górze, Civic przedwczoraj "wymieniłem" na CR-V II gen. Rozebrałem to wszystko, poskładałem do kupy i zawiozłem do komisu. Trochę mi było szkoda tego gokarta. Sporo fajnych wrażeń dostarczał i był lekki dla portfela. Ale po tym wszystkim jakaś lampka ostrzegawcza się włączyła mi w głowie, zwłaszcza że moje doświadczenie w poruszaniu się autem w warunkach zimowych jest prawie żadne i stąd poszedłem w inne gabaryty - pewniej chyba będę się czuł w CRV na zimowym urlopie w Polsce (zawsze to wyżej ten kuper zawieszony). W Anglii, w swoich południowych regionach, to śnieg mieliśmy dwa lata temu, przez tydzień chyba. Tutaj nikt zimówek nie zakłada. Po CRV przedwczoraj w szortach i koszulce jechałem
            Ale może jeszcze kiedyś na UFO się przesiądę, bo moim zdaniem to najfajniej pomyślane auto
            A rzeczywiście pod lewym reflektorem uderzyłem, a nie centralnie. Może i to miało decydujący wpływ...
            Koleś zjeżdżał w pierwszy zjazd, który akurat tam dosyć ostro zawija tak jakby w tył, więc trochę znikał z pola widzenia, a ja chciałem jechać na wprost i pewnie stąd źle oceniłem sytuację a do tego odwróciłem głowę w prawo by popatrzeć czy ja mam wolne. I pewnie ręki bym teraz nie miał bo dałbym ją sobie wtedy uciąć, że koleś zjechał z ronda Zwłaszcza, że miał wtedy drogę wolną. Nic, głupio tłumaczyć się nie ma sensu. Koniec końców to ja ucierpiałem bardziej. W Polsce przy odbiciu lustrzanym tej sytuacji pewnie uderzyłbym pod prawym reflektorem. Niemniej od razu wrzuciłem kierunek i pojechałem za nim. Z dwa kilometry tak go "goniłem" po mieście, mrugając i machając. Może w ogóle nic nie poczuł i się przestraszył, że ktoś mu z tyłu wariata struga? A najśmieszniejsze, że na rondzie wcześniej wpuściłem go przed siebie bo korek był spory i tak na zakładkę jechaliśmy. I przedstawiciel jakiejś nacji bliskowschodniej. Może miał coś nie tak z papierami? Anglicy by się zatrzymali od razu. Tutaj uderzenie w tył to jak świąteczna Gwiazdka - wszystkich od razu karki strasznie bolą, żądają hospitalizacji, kołnierzy ortopedycznych i jeszcze sporo gotówki z ubezpieczalni przytulają.

            Comment

            Working...
            X