Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Rdza na dachu nad uszczelką przedniej szyby UFO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    jak nie widać na czerwonym??? na każdym innym kolorze niż czarny będzie odcięcie..

    uszczelka powinna wchodzić POD listwe dachową, może nie weszła i dlatego jest "za długa"

    Comment


    • #92
      Pod listę wchodzi, ale mniej więcej od listwy przez ok 25 cm odstaje jakby coś ją od dołu wypychało. W piątek auto idzie do poprawki.

      Comment


      • #93
        Czy ta uszczelka powodująca korozje była montowana do końca produkcji, czy wymienili ją np po lifcie?

        Comment


        • #94
          Po lifcie była zmiana, uszczelka chyba bardziej miękka.

          Comment


          • #95
            Jak byłem u mechaników od Hondy, to mi powiedzieli że zmiana praktycznie nie robi różnicy.
            Uszczelka to uszczelka, niby miększa ale też będzie się ruszać. Jak się da grubszą warstwę lakieru, to będzie dłużej trzymać zanim się przetrze.
            Z tego co widzę po parkingach, to jednak sporo aut nie ma takiej uszczelki, tylko taką cienką gumową wciśniętą miedzy szybę a dach.
            Też będę to robił i już kupiłem uszczelkę, ale ciekawy jestem, czy nie było by lepiej uszczelnić tej szpary jakimś "silikonem" dedykowanym do motoryzacji.

            Comment


            • #96
              Zamieszczone przez TRAFO Zobacz posta
              Jak byłem u mechaników od Hondy, to mi powiedzieli że zmiana praktycznie nie robi różnicy.
              Uszczelka to uszczelka, niby miększa ale też będzie się ruszać. Jak się da grubszą warstwę lakieru, to będzie dłużej trzymać zanim się przetrze.
              Z tego co widzę po parkingach, to jednak sporo aut nie ma takiej uszczelki, tylko taką cienką gumową wciśniętą miedzy szybę a dach.
              Też będę to robił i już kupiłem uszczelkę, ale ciekawy jestem, czy nie było by lepiej uszczelnić tej szpary jakimś "silikonem" dedykowanym do motoryzacji.
              może i byłoby to lepsze ale na pewno mniej estetyczne to po pierwsze a po drugie szyba i nadwozie pracuje wiec klej/masa uszczelniająca mogłaby puścić np. na całej krawedzi dachu dlatego uszczelka nachodzi na dach żeby nie zbierał się tam syf.

              Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

              Comment


              • #97
                Zawsze można podjechać do jakiegoś większego zakładu montującego szyby samochodowe. Powinni tam mieć spory wybór uszczelek na metry, można by coś dopasować w tą szparę i wkleić na silikonie

                Comment


                • #98
                  A nie lepiej dać cienką warstwe bezbarwnego silikonu miedzy uszszelke a dach?

                  Comment


                  • #99
                    Muszę się wziąć za swoją Hannę, bo parch już niebezpiecznie wygląda, oczywiście malowanie całego dachu, ciekawe ile taka przyjemność i czy nie będą musieli wycinać przedniej szyby?

                    Comment


                    • Jak chcesz porządnie mieć zrobione to trzeba wycinać szybę. Pod tą listwą będzie dramat.

                      Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Lukas Zobacz posta
                        Należy wyjaśnić temat raz na zawsze - zbyt twarda uszczelka dotyczy w zasadzie wszystkich roczników UFO, poliftowy model nie ma tu nic do rzeczy.
                        Poprawioną uszczelkę mają numery VIN nowsze od następujących:

                        [ATTACH=CONFIG]40244[/ATTACH]

                        Jak widać nowa uszczelka na linii produkcyjnej była dopiero aplikowana od końcówki 2010 roku a czasem nawet w 2011 (np. FK2)!

                        Numer OEM poprawionej uszczelki: 73150-SMG-E11.
                        Niestety, nie znalazłem nigdzie informacji o tej uszczelce dedykowanej do sedana. Czy ktoś wie czy ta uszczelka będzie pasować do nadwozia 4D ?

                        Comment


                        • Posiadam UFO od 4-ech lat. Jestem drugim właścicielem - kupiłem czterolatka w 07.2016 r. Egzemplarz wyprodukowany pod koniec 2011 r. Pierwsza rejestracja 03.2012 r. Auto krajowe, z pełną książką ASO (z przeglądami nadwozia - ostatni z 30.03.2016), wszystkie elementy fabryczne. Oh, jaki byłem szczęśliwy, że udało się trafić taki egzemplarz. Niestety, i u mnie zaczyna się rozdział "problemu z dachem". Dorzucam zdjęcie na koniec.
                          Przeczytawszy cały temat, chciałbym zapytać czy miał ktoś styczność z ASO Gdańsk lub Gdynia w tej sprawie? Sam czekam na odpowiedź z Gdańska, byłem wczoraj zgłosić to. Oczywiście usłyszałem, że jeśli mam coroczny przegląd nadwozia to zrobią w ramach gwarancji. Jeśli nie, to wycena wygląda następująco: wycięcie i wklejenie szyby 200 PLN, malowanie dachu 800, uszczelka 200. Ceny NETTO! Mój przypadek jest nieco problematyczny. Historia moich przeglądów nadwozia wygląda tak:
                          2017 r. brak (Była to moja pierwsza wizyta w ASO - wymiana płynu hamulcowego, po zakupie auta. Obsługa nie wspomniała o przeglądzie nadwozia, a mi to wyleciało z głowy)
                          2018 r. mam (zrobiony w pakiecie z przeglądem przy 100 tys. km). Za przegląd nadwozia policzono prawie 200 PLN brutto.
                          2019 r. brak
                          Teraz mamy 2020 r. i moją reklamacje.
                          Nie spodziewam się cudu ze strony Hondy. Uważam, że obsługa w ASO powinna zadbać o takie rzeczy. Ich postawę traktuje jako niedopełnienie obowiązków/formalności skoro gwarancja na perforacje trwa. Zamierzam zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i uzyskać ich stanowisko w tej sprawie. Może będzie to karta przetargowa.
                          Jeśli ktoś miał doświadczenia z ASO w trójmieście w takiej kwestii będę wdzięczny za kontakt.

                          P.S. Nie żebym psioczył na ASO Gdańsk. Ilekroć byłem na serwisie (mechanicznym) to robota dobrze zrobiona i ceny również atrakcyjne - mogę pochwalić

                          IMG_20200708_164537.jpg

                          Comment


                          • Uszczelka pomiędzy przednia szyba, a dachem

                            Cześć, naczytałem się, że często rdzewieje dach i zaczyna się od za twardej uszczelki pomiędzy dachem, a przednia szybą.

                            Oglądałem 3x hondy i wszystkie 3 mialy równomierny brązowy balot wzdłuż tej uszczelki, czy możliwe, że to rdza? Syf zazwyczaj jest taki szary, lub zielony, a w hondzie brązowy pasek, co o tym myślicie?

                            korzystaj z wyszukiwarki czytaj istniejące tematy.
                            Last edited by rambo7; 14-01-2021, 07:33. Powód: Regulamin forum.

                            Comment


                            • Mam pytanie odnośnie tej "gąbczastej" uszczelki.
                              W skrócie. Zrobiłem cały dach ponieważ były pęcherze od zbyt twardej uszczelki. Teraz chce zamówić komplet listwa/uszczelka 73150-SMG-E11 oraz uszczelkę 73129-SMG-000. Gdzie zamontować tą 73129-SMG-000 (gąbczastą)?
                              Jak demontowałem stara, sztywna listwę to tej miękkiej nie było.
                              Ma ona iść na dach,na szybę, czy w "rowek" pod listwę, a może jeszcze gdzie indziej?
                              Last edited by broslovsky; 10-07-2023, 11:45.

                              Comment


                              • Jeśli masz zamontowaną szybę to ta gąbczasta juz Ci sie do niczego nie przyda

                                Comment

                                Working...
                                X