Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klamki drzwi w Civic 5d

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A ja kilka dni temu przy okazji rozmawiałem ze swoim ASO w temacie klamek. Rzeczywiście chodza dość tempo. Powiedzieli, że maja jakieś instrukcje Hondy na temat regulacji czy smarowania mechanizmów, jak zgłosi sie klient. Jeśli to nie pomoże, wymienią zamki. Samochód ma dopiero pół roku i nie bardzo mi sie chce jechać tylko z tym, bo wszystko chodzi ok. Chyba poczekam do przeglądu.

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez dynia33 Zobacz posta
      witam,oblęd!Jak mogli w autoryzowanym servisie postawic tak giagnoze,zero szacunku dla klijenta.Jaki servis kolega odwiedzil?Bez reklam,proponuje Koszalin.
      Ja jezdze cyvikiem juz od roku,zadnych usterek,
      Pozdrawiam
      Na razie łaskawie pominę nazwę serwisu, licząc, że w końcu wywiążą się ze swoich obowiązków jak należy. Dodam tylko, że po zgłoszeniu przeze mnie "ściągania" samochodu dostałem odpowiedź, że usterka ta nie jest objęta gwarancją i zaproponowano mi ustawienie geometrii za 150 zł. Auto miało przejechane nieco ponad 1000 km, a "ściąganie" występowało od nowości. W rozmowie z pracownikiem serwisu dowiedziałem się, że problem jest znany, jednak nie za bardzo znają sposób na jego usunięcie, a HP miga się od napraw gwarancyjnych.

      Przy okazji mam jeszcze pytanie o klamki. W sumie u mnie drzwi dają się bez problemu otwierać, ale przy otwieraniu wyczuwalny jest dosyć mocny opór i słychać lekki zgrzyt. Według mnie nie jest to normalne. Sprawdzałem w innych egzemplarzach Civiców i jest znacznie gorzej. A jak to u Was wygląda?
      Last edited by Patato; 26-08-2010, 13:38.

      Comment


      • #18
        Ze sciaganiem, klamkami i wieloma innymi rzeczami jakie odkryjesz w civicu wiele nie zrobisz. Wiekszosc jaka mozna zrobic, opisana jest na tym forum, reszte znajdziesz na zagranicznych.

        Comment


        • #19
          witam,mnie tez klamki otwierały sie z oporem, jak otworzysz drzwi to od srodka sa chyba dwie takie gumowe kulki które trzeba wkrecic do oporu bo one opieraja sie o rame drzwi i odpychaja je gdy sa zamkniete. chyba dobrze opisałem,pozrawiam
          Last edited by kosmos5; 05-09-2010, 15:18.

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez kosmos5 Zobacz posta
            witam,mnie tez klamki otwierały sie z oporem, jak otworzysz drzwi to od srodka sa chyba dwie takie gumowe kulki które trzeba wkrecic do oporu bo one opieraja sie o rame drzwi i odpychaja je gdy sa zamkniete. chyba dobrze opisałem,pozrawiam
            Nie wiem tylko, czy w ten sposób usuwasz rzeczywista przyczyne problemu, czy tylko łagodzisz skutek, jakim jest ciężkawe otwieranie drzwi. Te gumki zdaje się "pilnują", żeby przy mocniejszym zamykaniu drzwy nie "dobiły" tam gdzie nie powinny. Problem jest zazwyczaj w tym, że drzwi zamykaja się lekko, ale przy otwieraniu klamka działa opornie. Więc bezpośrednią przyczyna wydaje sie niedoregulowanie/niedosmarowanie mechanizmów otwierania drzwi.

            Comment


            • #21
              witam, zgadzam sie drzwi zamykaja sie dobrze , ale jak np. hondzia stala jedna strona w słońcu to bardzo mocno musiałem napierac dłonią na klamke, a jak jest w garazu to otwierało sie super. po miesiącu dokręciłem te gumki i jest super. próbuje pomóc jak moge,;-] a jescze kupiłem cos takiego jak ;biały smar; i dałem w mechanizm klamki tak troche, potem trzeba oczyscic gazą i działa. cos ala ;Adam Słodowy; pozdrawiam.

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez c-kasky Zobacz posta
                Ze sciaganiem, klamkami i wieloma innymi rzeczami jakie odkryjesz w civicu wiele nie zrobisz. Wiekszosc jaka mozna zrobic, opisana jest na tym forum, reszte znajdziesz na zagranicznych.

                I tu Cię zdziwię Klamki w końcu wyregulowane. Wprawdzie przy otwieraniu stawiają pewien opór, ale niewielki. Ponadto wyregulowano zbieżność i na razie jest ok. Auto jedzie prosto. Ostatecznie, po pewnych perturbacjach, nie musiałem płacić za regulację zbieżności. Innych poważniejszych problemów nie stwierdzam.
                Last edited by Patato; 10-09-2010, 22:14.

                Comment


                • #23
                  Dokładnie - ze zbieżnością też potwierdzę. Ja ściąganie reklamowałem zaraz następnego dnia po odbiorze samochodu z salonu. Zrobili i jest cacy - i na zimówkach i na letnich oponach.
                  Klamki ewentualnie zostawię sobie na przegląd.

                  Comment


                  • #24
                    Ja pojechałem do ASO na Ordona i przy okazji przegląd po 2 latach zgłosiłem trudne otwieranie drzwi - i co.... wymienili mi klamki na nowe i jest ok.
                    Wymienili mi również skrzypiący pedał sprzegła - wraz z pompą, a także końcówki wydechu (trójkąty w zderzaku) Bo z poprzednich schodził lakier

                    Comment


                    • #25
                      Odświeżę temat bo natknąłem się na ten feler osobiście. Kolega Patato opisał to perfekcyjnie w pierwszym poście tego Wątku.
                      Kupiła UFO moja koleżanka wygląd klamek jest ładny, może się podobać, podchodzę do otwierania drzwi a tu ZooonG chodzi jak zdezelowana w Starze!
                      Byłem przekonany że to wina użytkownika teraz widzę ze to powszechny problem. Postanowiłem macać każdą klamkę jak spotkam takie UFO i co ? - dokładnie tak samo chodzą wszystkie, nie spodziewałem sie takiego dziadostwa i niedopracowania, klaka robi wrażenie ale taka tandeta że konsternacja mnie ogarnęła.
                      Rozbiorę ją zobaczę co da się wysmarować.
                      Ma ktoś jakieś doświadczenia od czasu wcześniejszej konwersacji? minęło ponad 2 lata od ostatniego wpisu - czy ma ktoś jakieś pewne i skuteczne rozwiązanie prócz wymiany klamki?
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                        ...Postanowiłem macać każdą klamkę jak spotkam takie UFO i co ? - dokładnie tak samo chodzą wszystkie, nie spodziewałem sie takiego dziadostwa i niedopracowania, klaka robi wrażenie ale taka tandeta że konsternacja mnie ogarnęła.
                        Rozbiorę ją zobaczę co da się wysmarować.
                        Ma ktoś jakieś doświadczenia od czasu wcześniejszej konwersacji? minęło ponad 2 lata od ostatniego wpisu - czy ma ktoś jakieś pewne i skuteczne rozwiązanie prócz wymiany klamki?
                        Powiem tak - klamki w drzwiach przednich UFO chodzą tępawo "by definition" - ten typ tak po prostu ma. Ja potem jeszcze, przy okazji przeglądu w zeszłym roku, zgłaszałem klamki do regulacji/smarowania. Ale to dlatego, że zauważyłem, że klamka drzwi kierowcy chodzi ciężej od tej po stronie pasażera. Możesz więc coś smarować i regulować, ale rewolucji sie nie spodziewaj. Sam zauważyłeś, ze we wszystkich UFO te klamki chodzą "specyficznie"

                        Comment


                        • #27
                          Wymiana klamki zewnętrznej przód

                          Witam
                          Ma ktoś z Was moze schemat jak wymienic klamkę od strony kierowcy w 5D
                          Last edited by mario111; 27-09-2013, 20:13.

                          Comment


                          • #28
                            parę tematów było:

                            proszę o instrukcję, jak zdjąć boczek drzwi kierowcy w celu wymiany klamki


                            Witam wszystkich. Mam na imię Przem i kilka dni temu kupiłem wymarzoną Hanie UFO HB 5d, rok 2006. Do rzeczy: bardzo irytujące jest naciśnięcie klamki drzwi przednich - chodzi mi o odgłos jakiejś sprężyny, lub ocierających się blach. Brzmi to tak, jakby to była najtańsza tandeta... Proszę o info czy to standard - ten typ tak ma, czy mój egzemplarz ma klamki wyrobione? Jak to naprawić (nie wymieniając klamek)? Czy można dostać się do mechanizmu klamki (lub go jakoś posmarować) bez ściągania

                            Witam, właśnie zauważyłem, że do wszystkich opisanych już przygód można dorzucić jeszcze jedną, a mianowicie zobaczyłem ostatnio, że odstaje ozdobna nakładka (srebrna) od zewnętrznej klamki w drzwiach przednich w 5D. Boję się że podczas jazdy mi odpadnie całkiem. Czy ktoś miał już taki przypadek, ewentualnie wie czy jest to przyklejane czy montowane w jakiś inny sposób ?
                            Last edited by rambo7; 28-09-2013, 22:01.
                            Kierownik Działu Diesla

                            Comment


                            • #29
                              Witam, trochę odkopię temat, ale lepsze to chyba niż zakładanie nowego?

                              Mam pytanie, czy da się wymienić/odkręcić samą zewnętrzną ozdobną "srebrną" nakładkę klamki?
                              R18A2

                              Comment


                              • #30
                                Można kupić karbonowe nakładki...
                                https://www.ebay.com/itm/Carbon-Fibr...item19f03ce672







                                Lusterka też można sobie pomodzić

                                https://www.ebay.com/itm/Honda-Civic...item19f03cc36c



                                Last edited by Butler; 26-07-2014, 09:46.
                                Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                                Comment

                                Working...
                                X