Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana płynu chłodniczego w Civic VIII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wymiana płynu chłodniczego w Civic VIII

    Wydaje mi się ze był juz poruszany ten temat ale nie moge nigdzie poszukać tego wątku, chodzi mi o to ile wchodzi płynu do układu chłodzenia a konkretnie ile musze mieć na wymiane,

    Last edited by Alix; 26-08-2013, 19:36.

  • #2
    Jest to dokładnie opisane w instrukcji obsługi auta.

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez pep Zobacz posta
      Wydaje mi się ze był juz poruszany ten temat ale nie moge nigdzie poszukać tego wątku, chodzi mi o to ile wchodzi płynu do układu chłodzenia a konkretnie ile musze mieć na wymiane,



      Jasne że był poruszany.....tylko napisz jaki silnik chyba że to Twoja słodka tajemnica
      ビートル ジョン

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez BeatleJohn Zobacz posta
        Jasne że był poruszany.....tylko napisz jaki silnik chyba że to Twoja słodka tajemnica
        żadna słodka tajemnica, przecież to forum techniczne VIII generacji czyli silnik
        1,8 lub 2,0 albo 2,2 z tego co wiem to wszystkie te silniki mają sam układ chłodzenia w litrach

        Zamieszczone przez wojtek9972 Zobacz posta
        Jest to dokładnie opisane w instrukcji obsługi auta.
        dobrze że mi powiedziałeś bo bym szukał w książce telefonicznej , jak bym posiadał instrukcje obsługi to bym nie zakładał tego wątku
        Last edited by BeatleJohn; 26-11-2009, 19:28.

        Comment


        • #5
          pep
          Jest jeszcze silnik 1.4 chłopie

          Comment


          • #6
            UWAGA:

            Należy używać oryginalnego wielosezonowego płynu do chłodnic Honda Long Life Antifreeze/Coolant Type 2. Używanie płynów do chłodnic wyprodukowanych przez innych producentów może spowodować korozję, wadliwe działanie układu chłodzenia lub jego awarię.

            Oryginalny płyn Honda Long Life Antifreeze/Coolant typ 2 jest mieszaniną składającą się z 50 % środka niezamarzającego i 50 % wody. Nie rozcieńczać wodą.



            Ilość płynu chłodzącego (z uwzględnieniem zbiornika wyrównawczego o pojemności 0,4 l): Po wymianie płynu chłodzącego:
            4,0 l
            Po naprawie silnika:
            5,6 l
            sigpic

            Comment


            • #7
              A czy do tego płynu można dolewać Shell Longlife.Płyny hondy cięzko dostać w sklepie,czy stacji.Co prawda płynu nie powinno ubywać, ale róznie to bywa w trasie.Zwykle brak w pobliżu ASO.

              Comment


              • #8
                Płyn chłodniczy

                Jaki płyn chłodzący można dolewać do tego fabrycznego Hondy?Czy ktoś wie?Pytam tak z ciekawości bo poziom u mnie jest o'k.Po prostu takiego płynu nie widziałem w sprzedaży.I w razie czego, zanim się dojedzie do serwisu warto by coś dolać.Pozdrawiam.
                Last edited by Alix; 26-08-2013, 20:30.

                Comment


                • #9
                  •Należy używać oryginalnego wielosezonowego płynu do chłodnic Honda Long Life Antifreeze/Coolant Type 2. Używanie płynów do chłodnic wyprodukowanych przez innych producentów może spowodować korozję, wadliwe działanie układu chłodzenia lub jego awarię.

                  •Oryginalny płyn Honda Long Life Antifreeze/Coolant typ 2 jest mieszaniną składającą się z 50 % środka niezamarzającego i 50 % wody. Nie rozcieńczać wodą.

                  Mam wrazenie, ze to nic specjalnego ten plyn i w razie potrzeby dolalbym ogolnodostepnego o podobnych proporcjach.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Z tego co szukałem to podobną nazwę ma płyn Shella.I też jest niebieski jak w moim aucie.Podejrzewam że ten niby hondowski to może być właśnie od Shella.Tylko wyprodukowany dla Hondy.Ostatecznie z tego co słyszałem to Honda współpracuje z Shellem .Leją przecież w ASO ich olej.Pozdrawiam.

                    Comment


                    • #11
                      współpracują z shell, castrol, motul

                      Comment


                      • #12
                        Na pewno nie z motulem, nie wiem jak z tym płynem ale niedawno wymieniałem olej i wszędzie zalecali Shella, ale to wszyscy wiedzą, koleś w ASO gada że Honda preferuje właśnie Shella, Castrola i Honda Motor Oil. Dzwoniłem do 4 ASO w okolicy i oczywiście nie ma problemu ale na moją odpowiedzialność, jak coś się stanie z silnikiem to gwarancja przepada na silnik, tak więc zadzwoniłem do Honda Poland i marka raczej mniej istotna jak właściwości oleju zgodne ze specyfikacją (wymaganiami) jakie są w instrukcji (muszą spełniać minimalne wymagania: ACEA A1/B1, ACEA A3/B3 lub ACEA A5/B5).
                        Tak więc ASO na to skoro Honda sie zgadza na Motula to jak się coś stanie to wszelkie roszczenia odnośnie awarii to tylko z HONDA Poland.

                        Comment


                        • #13
                          Wydaje mi się że najlepiej lać płyny zalecane przez producenta w instrukcji.Szczególnie podczas okresu gwarancji.Bo pózniej w razie czego to do wszystkiego się ASO doczepi.Zresztą wymianę oleju i tak robi się na przeglądach.Więc niech leją co uważają za odpowiednie.Po co póżniej mieć problemy.

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez Carno Zobacz posta
                            Tak więc ASO na to skoro Honda sie zgadza na Motula to jak się coś stanie to wszelkie roszczenia odnośnie awarii to tylko z HONDA Poland.
                            Rewela, a ciekawe kto zdaniem ASO jest gwarantem jak nie Honda Poland ? ASO jest tylko wykonawca uslugi i łachy nie powinni robic bo za to im placi H.P.

                            Olej moze byc i Kujawski byleby spelnial normy, ktore producent okeslil w instrukcji
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Bez pszesady z ta korozja i trzymaniem sie koloru i producenta. Plyny bazuja na czyms i teraz wiekszosc jest na glikolu, sa nieudane produkty ,ale zadko mozna sie naciac i nawet ELF wypuscil kiedys bubla bo zalatwil wiele Renowek ( byla nota techniczna jak jeszcze w serwisie pracowalem) ,ale plyny na glikolu sa mieszalne, kolor to tylko wybor producenta i jest po to zeby odroznic rozne produkty z jednej linii np plyn do starszych aut i nowszych lub jakis tam o przedluzonej trwalosci lub ekologiczny i takie tam bzdury i zeby w zbiorniku byl widoczny. Prestone robi plyn bezbarwny i mieszalny ze wszystkimi (tymi na glikolu). Ja sobie dolalem rozowego, a jest niebieski i tylko kolor kiepski wyszedl ,to jedyny problem. Co moze byc w plynie nadzwyczajnego jak baza jest ta sama to bedzie oki.
                              Last edited by Gość; 26-06-2010, 11:33.

                              Comment

                              Working...
                              X