Cześć.
Temat nie jest z tych co "grzeje mi się więc pomóżcie" ...
Czytając różne fora (również hondowe) spotykam się z wieloma tematami dotyczącymi temperatur układów chlodzenia, problemów z nimi związanych, z odpowietrzaniem itp itd.
Sam wielokrotnie zadawałem pytania w tematach dotyczących wymiany płynu chłodzącego, jego doboru, wymiany termostatu, czy chłodnicy.
Śmiem twierdzić zatem, że przydałoby się umieścić podstawowe informacje choćby o temperaturze w której nas ze jednostka (1,8 i-vtec) pracuje - zwłaszcza temperatury maksymalne do ktorych dogrzewamy motor.
Oczywiście temperatur w zmienia się dość dynamicznie - po otwarciu termostatu spada, po uruchomienia wentylatora również, natomiast chciałbym uzyskać informacje o maksymalnych temperaturach które się pojawiły.
Chciałbym prosić Was o wpisy jak to u Was wyglada.
Fajnie byłoby, gdybyście oparli swoje dane o informacje z systemu OBD2 (wiem, że wielu z Was podobnie jak ja często przegląda parametry pracy silnika) .
Jeśli będziecie wpisywać, to proszę o informację dot typu silnika, temperaturze zewnętrznej, temperaturze płynu z OBD2 oraz wskazanie "klocków" z wyswietlacza na wskaźnikach kokpitu.
Zacznę od siebie.
1,8, 140kM, 2007r (tydzień po wymianie płynu chlodzacego)
temp zewnetrzna ok 16st
jazda w miescie (Poznań) : temp Max 103stC
Jazda poza miastem : temp Max 97stC
ilość klocków wskaźnika : 8szt
Temat nie jest z tych co "grzeje mi się więc pomóżcie" ...
Czytając różne fora (również hondowe) spotykam się z wieloma tematami dotyczącymi temperatur układów chlodzenia, problemów z nimi związanych, z odpowietrzaniem itp itd.
Sam wielokrotnie zadawałem pytania w tematach dotyczących wymiany płynu chłodzącego, jego doboru, wymiany termostatu, czy chłodnicy.
Śmiem twierdzić zatem, że przydałoby się umieścić podstawowe informacje choćby o temperaturze w której nas ze jednostka (1,8 i-vtec) pracuje - zwłaszcza temperatury maksymalne do ktorych dogrzewamy motor.
Oczywiście temperatur w zmienia się dość dynamicznie - po otwarciu termostatu spada, po uruchomienia wentylatora również, natomiast chciałbym uzyskać informacje o maksymalnych temperaturach które się pojawiły.
Chciałbym prosić Was o wpisy jak to u Was wyglada.
Fajnie byłoby, gdybyście oparli swoje dane o informacje z systemu OBD2 (wiem, że wielu z Was podobnie jak ja często przegląda parametry pracy silnika) .
Jeśli będziecie wpisywać, to proszę o informację dot typu silnika, temperaturze zewnętrznej, temperaturze płynu z OBD2 oraz wskazanie "klocków" z wyswietlacza na wskaźnikach kokpitu.
Zacznę od siebie.
1,8, 140kM, 2007r (tydzień po wymianie płynu chlodzacego)
temp zewnetrzna ok 16st
jazda w miescie (Poznań) : temp Max 103stC
Jazda poza miastem : temp Max 97stC
ilość klocków wskaźnika : 8szt
Comment