Witam,
Ostatnio miałem wrażenie, że nawiew/klima nie działa do końca dobrze, więc postanowiłem odpalić samodiagnostyke.
Odnośnie punktu 3, to niestety nie zadziałało, nie zaświeciły się wszystkie wskaźniki, ale miałem wrażenie, że coś się działo. Było słychać że przełączają się tryby pracy, moc wiatraków a później wszystko się wyłączyło bez pokazania błędów. Dziwna sprawa.
Następnie chciałem przeprowadzić diagnostykę sygnałów wejściowych czujników modułu sterującego klimatem
Tu jedyne co się działo to migała ikonka
20201228_120254_03.jpg
Przechodząc do sedna, po tych dówch nieudanych z niewiadomych przyczyn zabiegach, zakres temperatur widoczny na ekranie zamiast od LOW do HIGH wygląda następująco:
15 16 17 LOW 19 ... 28 29
Teraz nawiew na 15 stopniach zachowuje się jak dawniej na low (zimne powietrze niewazalwznie od sytuacji) a na low zachowuje się jak wcześniej na jednej z konkretnych temperatur...
Czy ktoś się spotkał może z taką sytuacją?
Ostatnio miałem wrażenie, że nawiew/klima nie działa do końca dobrze, więc postanowiłem odpalić samodiagnostyke.
Aby uruchomić funkcję samodiagnostyki, należy wykonać następujące czynności:
1. Wyłączyć zapłon.
2. Nacisnąć i przytrzymać przyciski AUTO i STEROWANIA RECYRKULACJĄ, włączyć zapłon (II), a następnie zwolnić przyciski AUTO i STEROWANIA RECYRKULACJĄ.
3. Wszystkie segmenty wskaźnika temperatury włączają się na 2 sekundy, a następnie rozpoczyna się samodiagnoza.
1. Wyłączyć zapłon.
2. Nacisnąć i przytrzymać przyciski AUTO i STEROWANIA RECYRKULACJĄ, włączyć zapłon (II), a następnie zwolnić przyciski AUTO i STEROWANIA RECYRKULACJĄ.
3. Wszystkie segmenty wskaźnika temperatury włączają się na 2 sekundy, a następnie rozpoczyna się samodiagnoza.
Następnie chciałem przeprowadzić diagnostykę sygnałów wejściowych czujników modułu sterującego klimatem
1. Wyłączyć zapłon.
2. Nacisnąć i przytrzymać przyciski AUTO i MODE, następnie uruchomić silnik (w niektórych modelach wystarczy przekręcenie kluczyka w stacyjce do pozycji II).
3. Po uruchomieniu silnika zwolnić oba przyciski. Zostanie wyświetlony numer czujnika i następnie wartość sygnału dla tego czujnika. Zanotować wyświetlane wartości.
4. Aby przejść do następnego czujnika, nacisnąć przycisk klimatyzacji (przycisk ogrzewania szyby/lusterek).
5. Aby zrezygnować z trybu wyświetlania sygnału wejściowego czujnika, nacisnąć przycisk AUTO lub wyłączyć zapłon.
2. Nacisnąć i przytrzymać przyciski AUTO i MODE, następnie uruchomić silnik (w niektórych modelach wystarczy przekręcenie kluczyka w stacyjce do pozycji II).
3. Po uruchomieniu silnika zwolnić oba przyciski. Zostanie wyświetlony numer czujnika i następnie wartość sygnału dla tego czujnika. Zanotować wyświetlane wartości.
4. Aby przejść do następnego czujnika, nacisnąć przycisk klimatyzacji (przycisk ogrzewania szyby/lusterek).
5. Aby zrezygnować z trybu wyświetlania sygnału wejściowego czujnika, nacisnąć przycisk AUTO lub wyłączyć zapłon.
20201228_120254_03.jpg
Przechodząc do sedna, po tych dówch nieudanych z niewiadomych przyczyn zabiegach, zakres temperatur widoczny na ekranie zamiast od LOW do HIGH wygląda następująco:
15 16 17 LOW 19 ... 28 29
Teraz nawiew na 15 stopniach zachowuje się jak dawniej na low (zimne powietrze niewazalwznie od sytuacji) a na low zachowuje się jak wcześniej na jednej z konkretnych temperatur...
Czy ktoś się spotkał może z taką sytuacją?