Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Korek chłodnicy.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Korek chłodnicy.

    Muszę kupić korek od chłodnicy. Silnik 1.8. Jaki ten korek być powinien. Są 1.1 i 1.3 . Domyślam się, że chodzi o ciśnienie?
    Z góry dzięki.
    Pozdrawiam

  • #2
    najczęściej jest 1,1
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez fazi75 Zobacz posta
      Muszę kupić korek od chłodnicy. Silnik 1.8. Jaki ten korek być powinien. Są 1.1 i 1.3 . Domyślam się, że chodzi o ciśnienie?
      Z góry dzięki.
      Pozdrawiam
      Nie ten dział ale jeśli chodzi o silnik D14A3 to 1.1

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez JarkoCivic Zobacz posta
        Nie ten dział ale jeśli chodzi o silnik D14A3 to 1.1
        OK. Nie zmieniłem w swoim profilu auta. Chodzi o korek od UFO 1.8 Może ktoś zobaczyć jaki ma u siebie?

        Comment


        • #5
          W UFO 1.8 korek jest z oznaczeniem 1.1 sprawdziłem teraz

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez honda8gen Zobacz posta
            W UFO 1.8 korek jest z oznaczeniem 1.1 sprawdziłem teraz
            Bardzo dziękuję. Miłej niedzieli

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez fazi75 Zobacz posta
              Bardzo dziękuję. Miłej niedzieli
              Czyżby niedługo był post typu "wyrzuca mi płyn do zbiorniczka..."?

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez JarkoCivic Zobacz posta
                Czyżby niedługo był post typu "wyrzuca mi płyn do zbiorniczka..."?
                Nie. Wywala płyn chłodniczy. Pod samochodem mokra plama. Nawiew nie grzeje, górny wąż gorący dolny zimny. Wskazówka temp. na max. Pół roku temu miałem podobnie, było mało płynu chłodniczego. Po dolewce oczywiście było wszystko OK. Zapomniałem o tym. Po weekendzie okazało się, że jest duży wyciek z układu. Na dodatek mam wrażenie, że szyby są tłuste. Jutro laweta i mechanik.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez fazi75 Zobacz posta
                  Nie. Wywala płyn chłodniczy. Pod samochodem mokra plama. Nawiew nie grzeje, górny wąż gorący dolny zimny. Wskazówka temp. na max. Pół roku temu miałem podobnie, było mało płynu chłodniczego. Po dolewce oczywiście było wszystko OK. Zapomniałem o tym. Po weekendzie okazało się, że jest duży wyciek z układu. Na dodatek mam wrażenie, że szyby są tłuste. Jutro laweta i mechanik.
                  To raczej termostat skoro górny wąż gorący, a dolny zimny. Oby nie była UPG

                  Comment

                  Working...
                  X