Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klimatyzacja nie działa na postoju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Klimatyzacja nie działa na postoju

    Jak w tytule.
    Dostałem auto od znajomego do zdiagnozowania. Ufo fn2
    Podczas jazdy z kratek leci na LO powietrze o temperaturze bliskiej 0 stopni.
    Jak tylko się zatrzymam temp zaczyna wzrastać....
    Przekaźnik działa, sprzęgło się załącza, wentylatory dzuaiaja po włączeniu AC na postoju
    Zwiększenie obrotów na postoju nie pomaga, temp rośnie

    1. Zanim zamówię chłodnice... Nie słyszałem aby went wlaczaly się na 2 bieg podczas postoju tak jak w innych autach...
    Szukać tu czy od razu chłodnica

    Co wy na to?
    Last edited by hefi; 18-05-2019, 14:59.

  • #2
    Rzadko kto zamraża auto do 0 stopni Optymalna różnica między temperaturą na dworze a tą w aucie jest 5-7 stopni . Mówisz że temperatura w aucie rośnie ale do jakiej wartości?? robi się mikrofala ?
    Podepnij HDSa i sprawdź co mówi , jaki są wartości ciśnienia w klimatyzacji. Delphi Autocom też powinny pokazać. No i nie rozumiem po co chcesz zamawiać chłodnicę??? przecież jeśli klima działa to jest szczelna. Zanim zamówisz pół auta zdiagnozuj problem.

    To nie działa tak że jak za mało chłodzi to chłodnica winna
    Last edited by falcong700; 19-05-2019, 15:40.

    Comment


    • #3
      Na LO przeciez chłodzi na maxa.
      Auto 21 między 5 a 15 z kratki
      Jak rośnie? No rośnie cały czas do temp otoczenia
      Dlaczego chłodnica? Bo łączę brak przepływu powietrza z zatrzymaniem auta..
      Delphi nie widzi klimatyzacji
      Co mi powiedzą ciśnienia?

      Comment


      • #4
        Hm no nie wiem czy nie widzi, ja swojej nie czytałem delphi bo mam jeszcze HDSa. ale w passerati delphi widzi wartość ciśnienia. A ciśnienie wiąże się z tym co się w układzie znajduje. im wyższe tym więcej w środku.
        Przepływ powietrza jest bo chodzą wentylatory.
        To postaw wentylator przed Autem i zasymuluj przepływ podczas jazdy, coś ci to powie.
        Zdejmij grilla zobacz jak chłodnica wygląda.

        Comment


        • #5
          Juz ściągnąłem

          Comment


          • #6
            na pewno nie chłodnica.
            Zamieszczone przez hefi Zobacz posta
            Bo łączę brak przepływu powietrza z zatrzymaniem auta..
            tobie się myli z chłodnica wody.. to jest skraplacz, ok jest to rodzaj chłodnicy ale inny czynnik i proces.
            Może tak, jedziesz chłodzi mocno ok, zatrzymujesz się nie chłodzi leci ciepłe (w miare upływu czasu) jak będzie chłodzić dobrze to nagle zatrzymaj się na poboczu (silnik chodzi na wolnych obrotach) wyjdź z auta podnieś maskę i złap za rurkę grubą za sprężarką ... i obserwuj ... ona gdy dobrze chłodzi to na niej jest szron... no i skoro robi się w kabinie ciepło to spodziewamy się że ta rurka też będzie robić się coraz cieplejsza.
            Czy silnik na wolnych czy na wysokich A/C ma chłodzić tak samo nie mają znaczenia obroty czy prędkość poruszania się auta.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Witam
              Zakupilem Honde 1.4 dsi 2007r.Uzupelnilem czynnik w klimatyzacji,mozliwe ze dlugo byla nie uzywana.Sprezarka sie zalacza wiatraki chodza ale chlodne powietrze nie leci na wolnych obrotach tylko po dodaniu gazu.Ma ktos jakies pomyaly na diagnoze gdzie szukac problemu

              Comment


              • #8
                jesli sprezarka sie zalacza to gruby waz wychodzacy ze sprezarki musi miec aluminowe przylacze zimne prawie na szron. Ma czy nie ma ?
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                  jesli sprezarka sie zalacza to gruby waz wychodzacy ze sprezarki musi miec aluminowe przylacze zimne prawie na szron. Ma czy nie ma ?
                  Zimny jest jak chwile zwieksze obroty.czy na szron to tak nie bardzo raczej tylko zimny

                  Comment


                  • #10
                    krociec aluminowy tego grubego prewodu od sprezarki musi byc w dotyku jakbys wyjal piwo z lodowki, ae takie co stalo w lodowce glebko caly dzien, nocno zimne na granicy szronu. Czyli bardzij niz zimne. Jak tak nie jest no to pytanie dlaczego?
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                      krociec aluminowy tego grubego prewodu od sprezarki musi byc w dotyku jakbys wyjal piwo z lodowki, ae takie co stalo w lodowce glebko caly dzien, nocno zimne na granicy szronu. Czyli bardzij niz zimne. Jak tak nie jest no to pytanie dlaczego?
                      Jest zimny ale bardziej lodowaty robi sie dopiero po dadaniu gazu.dlatego probuje ustalic jaki jest tego powod.czy to konczy sie sprezsrka.czytalem tez o czujniku cisnienia osuszaczu itp.Komputer nie pokazuje zadnych bledow.Przy nabijaniu czynnika tez byl maly problem bo cos nie chcialo wejsc dopiero po zwiekszeniu obrotow silnika udalo sie go nabic do konaca.Dodam ze mieszkam w irlandii i ciezko kogos znalesc tu co zna sie na czymskolwiek.Z ich podejsciem to najlepiej by bylo wymienic cala instalacje klimatyzacji a jeszcze lepiej samochod.

                      Comment


                      • #12
                        Jeśli poziom czynnika jest w tolerancji to zapewne sprężarka kończy się.

                        Comment

                        Working...
                        X