Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klimatyzacja a problem z odpaleniem samochodu -tryb funkcji samodiagnostyki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Klimatyzacja a problem z odpaleniem samochodu -tryb funkcji samodiagnostyki

    Witam
    Mechanik wymienił mi chłodnicę klimatyzacji, nabił ją i podczas odpalania klimatyzacji a konkretnie uruchomieniu sprężarki po kilku sekundach wszystko się wyłączyło i nie można odpalić samochodu. Wyświetla się tylko kluczyk immobilajzera. Stąd moje pytanie. Czy to poważna usterka, gdzie leży przyczyna i wogóle co się stało?

  • #2
    od razu widać że pominąłeś Regulamin, warto czytać chociaż do 3-ech bo Przywitania już w 2gim punkcie napisano gdzie piszemy.

    Zamieszczone przez krzy_czyz Zobacz posta
    Klimatyzacja a problem z odpaleniem samochodu
    w moim odczuciu tytuł wątka jest złudny - nie ma związku pomiędzy klimą a immobiliserem. To się nazwywa zbieg okoliczności.

    Zamieszczone przez krzy_czyz Zobacz posta
    podczas odpalania klimatyzacji a konkretnie uruchomieniu sprężarki po kilku sekundach wszystko się wyłączyło i nie można odpalić samochodu
    to raczej zbieg okoliczności. Klimatyzacja (sprężarka) nie ma związku z uruchomieniem silnika.
    Zamieszczone przez krzy_czyz Zobacz posta
    Wyświetla się tylko kluczyk immobilajzera
    to jest kluczowa informacja.
    Próbowałeś uruchomić silnik zapasowym kluczykiem?

    Jeśli chodzi o sam komunikat immobilisera (zielony kluczyk) to istotna jest twoja precyzyjna informacja?
    - świeci stale? czy mruga po przekręceniu kluczyka na ONII
    - ile razy mruga?
    - czy po 10 krotnym mrugnięciu gaśnie?
    - czy dokonałeś samodiagnostyki i odczytałeś Kody błędów DTC?

    Typowe pytania dot takich kwestii:
    • Niski poziom naładowania akumulatora; naładować całkowicie akumulator, a następnie usunąć usterki w układzie immobilizera.
    • Kluczyk nie jest oryginalną częścią Honda; użyć oryginalnego surowego kluczyka firmy Honda.
    • Używany jest breloczek lub futerał; wyjąć kluczyk z niego i usunąć usterki układu immobilizera wyłącznie z samym kluczykiem.
    • Zamontowano nieoryginalną część elektryczną; wymontować ją, a następnie przystąpić do usuwania usterek układu immobilizera.


    Na pewne rzeczy musisz sam sobie odpowiedzieć i ewentualnie napisać co i jak jest?


    Zacznij może od samodiagnostyki:

    Wejście w tryb funkcji samodiagnostyki

    Przed uruchomieniem funkcji samodiagnostyki sprawdzić bezpieczniki nr 10 (7,5 A) w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą i nr 16 ( 15 A) w skrzynce bezpieczników pod pokrywą silnika.

    1. Nacisnąć i trzymać przycisk SEL/RESET.
    2. Włączyć reflektory.
    3. Włączyć zapłon (II).
    4. W ciągu 5 sekund wyłączyć, następnie włączyć i ponownie wyłączyć reflektory.
    5. W czasie 5 sekund zwolnić przycisk SEL/RESET, a następnie nacisnąć i zwolnić przycisk trzy razy.
    UWAGA:
    • W trybie samodiagnostyki regulator natężenia oświetlenia wskaźników działa normalnie.
    • W trybie samodiagnostyki przycisk SEL/RESET wykorzystywany jest do rozpoczęcia sprawdzania obwodu zasilania brzęczyka i kontroli obwodu zasilania zestawu wskaźników.
    • Tryb samodiagnostyki wyłącza się, gdy samochód przekroczy prędkość 2 km/h lub gdy wyłączony zostanie zapłon.
    Last edited by rambo7; 23-06-2015, 07:45.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment

    Working...
    X