Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Hak do sedana VIII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Hak do sedana VIII

    Niestety muszę oszpecić auto i założyć doń hak holowniczy.
    W najbliższej przyszłości będę musiał wozić trochę większe gabaryty a specjalnie furgonetki nie będę kupował.
    Dutków za wiele na to nie mam ale też nie chcę wtopić w jakieś badziewie.
    Założenie jest takie, że wiązka 12 pinowa i odkręcana kula. (?)
    Macie jakieś typy czy najtańszy z Alle brać?

  • #2
    Jedna chwała. Jeszcze pół roku temu można było kupić za 370 zł, teraz bez min. 500 zł nie podchodź. Zacznij lepiej od utwardzonych sprężyn. Na fabrycznych będzie dramat, a jak masz LPG to będzie tyłkiem po asfalcie.
    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

    Comment


    • #3
      A to nie jest tak, że przyczepa (właściwie załadowana) nie opiera się na haku? No minimalnie tylko a hak jest po to by ciągnąć przyczepkę.
      A jak mam LPG to w baku raczej minimalna ilość paliwa. W każdym razie podczas ciągnięcia przyczepki.

      Comment


      • #4
        Oczywiście, że maks nacisk na kulę to 75 kg (statycznie), ale podczas jazdy to inna bajka. Poza tym butla 55L to 25 kg i 40L LPG to 20 kg. Ja widzę u siebie, że tył siedzi od LPG i trzeba szukać sprężyn od hybrydy. A już uchwyt na rowery to na bank muszą być twardsze sprężyny. Taki urok VIIIgen.
        Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
        Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

        Comment

        Working...
        X