Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

[Sedan 1.8 2009r.] Pomniejszony zbiornik paliwa ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    U mnie w VIII sedan jak nie ma żadnej kreski już, to w baku jest jeszcze 10l, sprawdzone

    Comment


    • #17
      Widać sedany tak mają. Zaraz po zapaleniu rezerwy zawsze wchodzi mi do baku około 38 litrów do pierwszego odbicia.

      Comment


      • #18
        U mnie w VIII sedan jak nie ma żadnej kreski już, to w baku jest jeszcze 10l, sprawdzone
        Widać sedany tak mają. Zaraz po zapaleniu rezerwy zawsze wchodzi mi do baku około 38 litrów do pierwszego odbicia.
        Ciekawa zatem informacja, bo na początku trochę byłem w szoku, że robię ~500km na pełnym zbiorniku w trasie, no ale jak macie podobnie to coś w tym musi być, może jeszcze ktoś się wypowie i napisze jak jest u niego. A chciałbym się jeszcze zapytać jakie macie spalanie na trasie i w cyklu mieszanym? ja mam w trasie ok.7l/100 przy spokojnej jeździe, a cyklu mieszanym jakieś 7.8l/100 (komputer mi zaniża o jakieś 0.5 litra zawsze spalanie więc liczone samemu)

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez lukass Zobacz posta
          Widać sedany tak mają.
          To może ktoś przetrze szlaki i to poprawi

          Comment


          • #20
            mam sedana to się wypowiem..
            Nie zauważyłem takiej tendencji jak u Was.
            Nieczęsto tankuję Pb, bo mam LPG, ale tankując Pb zawsze leję pod korek i nie przesadzam z jazdą na rezerwie.
            Przez te 2lata użytkowania zatankowałem do pełna kilkakrotnie.
            Z prywatnych wpisów wynika, że 2x weszło ok 41ltr, raz 45ltr.. Nie mam nerwów, żeby wyjeżdżać rezerwę do końca, więc zazwyczaj tankuję gdy zapala się lampka rezerwy; około 2kreski.

            Gdybym miał wątpliwości takie jak Ty, to najpierw wyjechałbym całą zawartość zbiornika wcześniej ładując z 10ltr paliwa w bańce do bagażnika i ewentualnie po wyczerpaniu paliwa dolał z bańki do zbiornika. Wiem, że nie zalecane, bo pompa syf złapie, bo na dnie sam smród i takie tam, ale przecież "raz- nie zawsze"..
            Na najbliższym CEPEPENIE dopełniłbym z nalewaka i sobie dodał jedno do drugiego a dalej kontrolował ile przejechałem do rezerwy a ile wcześniej na rezerwie...

            Co do spalania U mnie w związku z eLpeGie nie podam dokładnych wyników Pb, ale przed LPG przy delikatnej obsłudze gazu ok 5,7 ltr w trasie z dystrybutora.
            Aktualnie komp pokazuje w trasie 5,6..6,2 a jeżdżąc po Poznańskich korkach dochodzi ze średnią do 6,7.
            zazwyczaj średnia mieszana ok 6,4 a wielokilometrowa nigdy nie kasowana na liczniku B 6,2ltr.
            Do wszystkiego należy dodać ok 10% błędu odczytu i wychodzi prawidłowe spalanie z dystrybutora.

            Teraz o Lpg.
            średnia z dystrybutora z ponad 40tys km wynosi 7,61.
            Maksymalne spalanie - bardzo szybką autostradą 10,81ltr/100km
            minimalne spalanie poza miastem z całego zbiornika 6,52 ltr/100km
            zazwyczaj w granicach 7,5....8,4l się mieszczę.
            Miejsko spala również ładnie- nie przekraczam 9,0 ltr/100km

            Technicznie - zbiornik w pełnowymiarowej wnęce po kole zapasowym (lekko ponad podłogą - 1,5cm) o pojemności 59ltr brutto (tankuję do 50ltr) pozwala na przejechanie ponad 600km a skrajnie i delikatnie ponad 700km na jednym tankowaniu.
            Super sprawa...
            Polecam dobrą instalkę i cieszyć się z życia...
            Last edited by zadra; 16-06-2021, 09:22.

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez zadra Zobacz posta
              iem, że nie zalecane, bo pompa syf złapie, bo na dnie sam smród i takie tam,
              To powielany mit,nie wierz temu.
              Pompa zawsze ciągnie z dna zbiornika,niezależnie od tego czy jest pełny czy pusty.
              Mało tego to obudowa pompy jest zbiornikiem w zbiorniku.
              Pompa ma dwie sekcje, pierwsza niskociśnieniowa podaje do obudowy,a druga z niej ciagnie i robi ciśnienie dla wtrysków.
              W ten sposób nie ma możliwości żeby sekcja robiaca ciśnienie ciagnęła powietrze,można zatem wyjeździć paliwo do końca.
              Jedyny problem jest w tym że kiedy paliwa zabraknie to trzeba go potem wlać o wiele więcej niż w starym rozwiazaniu z jednosekcyjnymi pompami.
              Nie wiem jak jest w Hondzie,ale niektóre auta potrzebują aż kilkanaście litrów żeby odpalić.

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                mit,nie wierz temu
                ależ ja w to nie wierzę i nie uważam, żeby od razu coś się sponiewierało z powodu wyjeżdżenia paliwa do zera.

                Comment

                Working...
                X